Ahdettu CIH
Ahdettu CIH
Ei oikein missään ole kuvia turbotettujen B-Ascojen/Mantojen konehuoneesta. Lähinnä pakosarja kiinnostaa, miten olette toteuttaneet, tilaa kun ei ainakaan liikaa ole?
Ja tietysti voi heittää kommenttia millaisia tehoja/vääntöjä on saatu aikaan vakioruiskulla.
Ja tietysti voi heittää kommenttia millaisia tehoja/vääntöjä on saatu aikaan vakioruiskulla.
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 3519
- Liittynyt: 01 Maalis 2002, 02:00
- Paikkakunta: Keskellä Uuttamaata
Aloita vaikka tuolta http://www.opeltuners.com/ Articles --> jne
Pakosarjan voi kötöstellä kokonaan uusiksi tai sitten tekee vaan uudet pätkät vakiosatsin ja ahtimen välille. Jälkimmäinen toiminee jonkin matkaa jopa neljännelle sadalle toimivassa kokoonpanossa.
Netti on täynnä kuvia. Etsijässä vika jos ei meinaa löytyä
Pakosarjan voi kötöstellä kokonaan uusiksi tai sitten tekee vaan uudet pätkät vakiosatsin ja ahtimen välille. Jälkimmäinen toiminee jonkin matkaa jopa neljännelle sadalle toimivassa kokoonpanossa.
Netti on täynnä kuvia. Etsijässä vika jos ei meinaa löytyä
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 3519
- Liittynyt: 01 Maalis 2002, 02:00
- Paikkakunta: Keskellä Uuttamaata
Voi väännellä kaikenmoisia tilataideteoksia
http://www.proturbo.fi/pakosarjat/opel% ... osarja.htm
http://www.proturbo.fi/pakosarjat/opel% ... osarja.htm
Tai ihan vaan
http://www.opel6070club.com/forum/viewt ... ight=turbo
Tai ehkä helpoin?
http://www.opeltuners.com/ascoupgrade/0018.jpg
http://www.proturbo.fi/pakosarjat/opel% ... osarja.htm
http://www.proturbo.fi/pakosarjat/opel% ... osarja.htm
Tai ihan vaan
http://www.opel6070club.com/forum/viewt ... ight=turbo
Tai ehkä helpoin?
http://www.opeltuners.com/ascoupgrade/0018.jpg
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
-
- 'Senator'
- Viestit: 408
- Liittynyt: 12 Loka 2004, 03:00
- Paikkakunta: Lpr
Pakosarja
kumimuumi kirjoitti:Voi väännellä kaikenmoisia tilataideteoksia
http://www.proturbo.fi/pakosarjat/opel% ... osarja.htm
http://www.proturbo.fi/pakosarjat/opel% ... osarja.htm
Tai ihan vaan
http://www.opel6070club.com/forum/viewt ... ight=turbo
Tai ehkä helpoin?
http://www.opeltuners.com/ascoupgrade/0018.jpg
Tuo B-Mantan pakosarja ok jos kone n.20cm norm. taaempana
Ps.kyseinen pakosarja allekirjoittaneen Mantassa
Manta B 2.0T/Vectra A 4x4 Tbo/Zafira A Opc
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Tommosen käyrän minä sain vakioruiskulla
http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... 18&uid=201
Tuollane pakosarja on mulla
http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... 0201&pos=0
Ja konehuoneesta kuva
http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... 19&uid=201
Vähäsen tulee turbo liian lähelle konepeltiä, palaa maalit sisäpuolelta pois turbon kohilta.
http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... 18&uid=201
Tuollane pakosarja on mulla
http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... 0201&pos=0
Ja konehuoneesta kuva
http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... 19&uid=201
Vähäsen tulee turbo liian lähelle konepeltiä, palaa maalit sisäpuolelta pois turbon kohilta.
Opel ascona vm80 2.54tic
Opel vectra vm07 2.8v6 turbo
Opel vectra vm07 2.8v6 turbo
1.2c kirjoitti:Tommosen käyrän minä sain vakioruiskulla
http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... 18&uid=201
Mitä muuta kone oli syönyt tuossa tilanteessa?
Ei siinä mitään ihmeempiä ollu, vakio osat luukuunottamatta vähän jyrkempää nokkaa.Samil kirjoitti:1.2c kirjoitti:Tommosen käyrän minä sain vakioruiskulla
http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... 18&uid=201
Mitä muuta kone oli syönyt tuossa tilanteessa?
Bensan paine oli 4baaria. Suuttimista loppu tuotto maksitehojen kohalla.
Ahtimena motorssport/holset 52/55
Opel ascona vm80 2.54tic
Opel vectra vm07 2.8v6 turbo
Opel vectra vm07 2.8v6 turbo
Nokkaa en muista milläänSamil kirjoitti:Miten toimi ja kulki käytännössä? Miten kesti vai onko vieläkin nipussa? Muistatko mikä nokka oli?
Kestihän se 20tkm, huono sen takia ku piti tarkkailla seosmittaria niin tarkkaan ettei pääse laihalle.
Varttimaililla piti vaihtaa siinä 5000rpm kohilla isompaa ku menee laihalle.
Siinä 1/4maili http://video.google.com/videoplay?docid ... q=b+ascona
Sitten asennutin ohjelmoitavan ruiskun, nostin ahdot 1bar ja sit ei enää vakio mahlen mäntä kestäny.
Opel ascona vm80 2.54tic
Opel vectra vm07 2.8v6 turbo
Opel vectra vm07 2.8v6 turbo
- Ooppelijanne
- 'Senator'
- Viestit: 948
- Liittynyt: 22 Syys 2003, 03:00
- Paikkakunta: HML
- Viesti:
...ja tuon keltaisen iskareiden välissä olevan raudan tarkoitus on...?1.2c kirjoitti: Ja konehuoneesta kuva
http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... 19&uid=201
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
olisiko poikkitukiOoppelijanne kirjoitti:...ja tuon keltaisen iskareiden välissä olevan raudan tarkoitus on...?1.2c kirjoitti: Ja konehuoneesta kuva
http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... 19&uid=201
kylhän siitä vähä hyötyäkin on ja siistin näköinen....
allu1 kirjoitti:olisiko poikkitukiOoppelijanne kirjoitti:...ja tuon keltaisen iskareiden välissä olevan raudan tarkoitus on...?1.2c kirjoitti: Ja konehuoneesta kuva
http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... 19&uid=201
kylhän siitä vähä hyötyäkin on ja siistin näköinen....
Aivan sillä ei ole kun näöllinen merkitys
Opel ascona vm80 2.54tic
Opel vectra vm07 2.8v6 turbo
Opel vectra vm07 2.8v6 turbo