20ne koneen turbottamisesta
-
- 'Admiral'
- Viestit: 179
- Liittynyt: 28 Syys 2002, 03:00
- Paikkakunta: HKI
- Viesti:
käykö noi let mukit suoraan tohon ne koneeseen vai tarviiko se myös letin kanket?Lussu omega kirjoitti:Ebay:ssä hakusanaksi c20let ja löytyy pulju nimeltä autotaile.cc, joka myy c20let(mahle) mäntiä... Paketti tuli ainakin omalla kohdalla vauhdikkaasti Suomeen ja kustansi yhteensä 450E!!! Sarja sisälsi uudet standardikokoset männät tappeineen ja renkaineen.
Vaatii let/xe kanget.jarno73 kirjoitti:käykö noi let mukit suoraan tohon ne koneeseen vai tarviiko se myös letin kanket?Lussu omega kirjoitti:Ebay:ssä hakusanaksi c20let ja löytyy pulju nimeltä autotaile.cc, joka myy c20let(mahle) mäntiä... Paketti tuli ainakin omalla kohdalla vauhdikkaasti Suomeen ja kustansi yhteensä 450E!!! Sarja sisälsi uudet standardikokoset männät tappeineen ja renkaineen.
Ei noi vakio männät mitään superkestäviä ole, mut jos bensaa menee riittävästi eikä nakuta niin ei pitäis käydä näin http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ht=#570455
Määrittele superkestävä Kestää ne Letin orkkis männät AINAKIN 569hk / 575nm tehoilla eli tuskin tulevat heti vaihtolistalle, jos sellaiset hankkii...TobyR kirjoitti:Ei noi vakio männät mitään superkestäviä ole, mut jos bensaa menee riittävästi eikä nakuta niin ei pitäis käydä näin http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ht=#570455
Mun mielestäni koneen on oltava vakiona jo helvetin järeää tekoa, jos siitä otetaan vaikkapa yli kolminkertaiset tehot verrattuna vakioon vakio lohkolla, kampiakselilla, kiertareilla sekä männillä.
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=qrew+calibra&meta=Keme kirjoitti:Olisikos tuosta 569hp/575Nm laitteesta tarkempia speksejä?
Engine specs :
Based on an XE engine (drilled to 86,5mm)
Balansed XE crankshaft(with flywheel, preassure plate and lamell)
SBD gear in oil pump
GLYCO bearings(?)
ARP Bolts everywhere.
Fidanza Aluminium flywheel (3,5kg)
Sachs reinforced preassure plate + cast iron lamell(heavier than sinter) 700nm
SPM h-profile steel rods
Original forged Mahle pistons (86,5mm overdimension)
2,4mm 7 layers "homemade" head gasket
Maxported head.
"mira" Milled valve seats
Pipercams 288duration, 10,4mm raise.
Own created lash caps.
Mechanical lifters
Pipercams adjustable cam sheels.
Own created exhaustpipes i "black steel"
Turbonetcis SPR60 turbo with Turbonetics 35mm external wastegate directoy to openair.
All exhaust almost directly to openair in front of rear wheels.
3" air filter directly connected to turbo.
DTA S60 PRO engine management system
BOSCH high power racing ignition system with wasted spark.
Own created intake manifold.
76mm damper from BMW 535i.
310Kpa BOSCH MAP-sensor integrated with and air temp sensor.
Aquamist waterinjection(activated over 1,5bar boost) before damper.
3" boost pipes from turbo to manifold.
Specialmade Intercooler model bigsize
2" dump valve.
4x BOSCH 1680cc@3bar injectors
Dual Bosch higheffect fuelpumps, 170l/h@5bar, 2.8 l/ min
2x10mm fuelpipes to fuelrail.
2x8mm fuelpipes in return from fuelrail.
Own created fuelrail with intake from sides and returns in the middle.
Dual adjustable fuel preassure regulators.
That just the engine(Problably I forget halv of what I've done with it...)
Other :
Own created spoiler kit.
Own created fibreglas hood.
lowered 35mm with H&R racing springs and adjustable KONI reducers
OZ Racing Futura 17x8" real split rims with 215/40 17 tires
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Niin nuo oli 20ne vakio männät.AM kirjoitti:Määrittele superkestävä Kestää ne Letin orkkis männät AINAKIN 569hk / 575nm tehoilla eli tuskin tulevat heti vaihtolistalle, jos sellaiset hankkii...TobyR kirjoitti:Ei noi vakio männät mitään superkestäviä ole, mut jos bensaa menee riittävästi eikä nakuta niin ei pitäis käydä näin http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ht=#570455
Let koneen vakio kanget ei taida kestää yli 300 hepoa.AM kirjoitti: Mun mielestäni koneen on oltava vakiona jo helvetin järeää tekoa, jos siitä otetaan vaikkapa yli kolminkertaiset tehot verrattuna vakioon vakio lohkolla, kampiakselilla, kiertareilla sekä männillä.
- ASCONAi320
- 'Kadett'
- Viestit: 44
- Liittynyt: 06 Heinä 2005, 16:46
- Paikkakunta: Vimpeli