Tää kiinnostaas itteäkin, tulossa putkistoa ja cooleria niin vois softaakin päivittää samalla..Juutas kirjoitti:EDS tarkoitin... mikähän aivopieru kävi kirjoittaessa...
Eli Mika Lampinen(kö) myy/asentaa custom lastuja? Joku sano että alle 300€ olis ollu...
2.8t V6 viritys
Re: 2.8t V6 viritys
Astra K 1.4T
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Re: 2.8t V6 viritys
Mulla ollut BSR softa Vectrassa 2015 vuodesta eikä ole mennyt yhtään tulppaa tai puolaa. Yhden moottorin auto on kyllä syönyt mutta tuskin johtuu softastaopelvisio kirjoitti:Tarkoitatko siis EDS:n vai BSR:n lastua? EBS ei ainakaan mulle sano mitään. Noi valmiit softat tuppaa syömään tulppia ja puolia (koputtaa puuta), suosittelen custom softaa.Juutas kirjoitti:Tässä nyt tätä lastutusta miettinyt niin kannattaako EBS lastu 285hp vai Lampisen Mikalta kysyä? EBS ainakin hitokseen kalliimpi ...?
Kone siis Z28NE? (Rekisteriotteessa NEL mut car pass ja runkonumerosta NET. 2006 vm ni en enää tiiä...)
BSR:ssä on se hyvä puoli että auton saa tarvittaessa takas vakioksi esim vianhaku tilanteessa toisin kuin customsoftan.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: 2.8t V6 viritys
Seuraavaks uutta sliksiä ja tehokkaampaa jarrua niin pärjää kelillä kuin kelilläRookeri kirjoitti:Meinasiks Taneli alkaa pärjäämään?
Siks koputtelinkin puuta, mutta lähes poikkeuksetta menee vaihtoon. Sä oot nyt se poikkeusvectraTBO kirjoitti:Mulla ollut BSR softa Vectrassa 2015 vuodesta eikä ole mennyt yhtään tulppaa tai puolaa. Yhden moottorin auto on kyllä syönyt mutta tuskin johtuu softastaopelvisio kirjoitti:Tarkoitatko siis EDS:n vai BSR:n lastua? EBS ei ainakaan mulle sano mitään. Noi valmiit softat tuppaa syömään tulppia ja puolia (koputtaa puuta), suosittelen custom softaa.Juutas kirjoitti:Tässä nyt tätä lastutusta miettinyt niin kannattaako EBS lastu 285hp vai Lampisen Mikalta kysyä? EBS ainakin hitokseen kalliimpi ...?
Kone siis Z28NE? (Rekisteriotteessa NEL mut car pass ja runkonumerosta NET. 2006 vm ni en enää tiiä...)
BSR:ssä on se hyvä puoli että auton saa tarvittaessa takas vakioksi esim vianhaku tilanteessa toisin kuin customsoftan.
Re: 2.8t V6 viritys
Yleensä puolat menee vanhuuttaan vaihtoon ainakin siinä vaiheessa kun tehoja nostetaan joten tuskin aina johtuu softasta. Mulla on myös vakio kärkiväli orkkistulpissa vaikka moni sanoo että täytyy pienentää jos laittaa softaa.
Mun ekassa Z20NETissä mulla oli aikanaan myös BSR softa eikä siinäkään mennyt yhtään puolaa tai tulppaa. Toisessa Z20NETissä kyykkäs kaikki puolat vanhuuttaan kun karg laittoi softan autoon, puolien uusimisen jälkeen ei ongelmia.
Eli en yleistäis että valmissoftat ei toimi. Toki on myös sellaisia softia jotka ei toimi ollenkaan eli täytyy tietää mitä autoon laittaa.
Mun ekassa Z20NETissä mulla oli aikanaan myös BSR softa eikä siinäkään mennyt yhtään puolaa tai tulppaa. Toisessa Z20NETissä kyykkäs kaikki puolat vanhuuttaan kun karg laittoi softan autoon, puolien uusimisen jälkeen ei ongelmia.
Eli en yleistäis että valmissoftat ei toimi. Toki on myös sellaisia softia jotka ei toimi ollenkaan eli täytyy tietää mitä autoon laittaa.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
-
- OCF Yhteyshenkilö
- Viestit: 4231
- Liittynyt: 01 Joulu 2008, 18:06
- Paikkakunta: Joensuu
Re: 2.8t V6 viritys
Tässä miettimässä jos ite ostasin tuo bsr stage1....
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Re: 2.8t V6 viritys
Ruotsissa on vieläkin toi -20% kampanja käynnissä BSR:llä. Tosin tuotteen pitää maksaa normaalisti vähintään 5990kruunua eli Vectraan alea ei saa mutta ei se normihintakaan paha ole.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: 2.8t V6 viritys
EDS tarjoo 25% joulualea näköjään. Ja sekin hyvä puoli on että jos laitat rautaa stage 1 eteenpäin niin softasta ei tarvi maksaa . Jos tietysti rauta matsaa softan kanssa.
Vectra OPC 320/530 <arden blue mica>
- Juutas
- OCF Member 2024
- Viestit: 5892
- Liittynyt: 26 Kesä 2006, 19:24
- Paikkakunta: Jämsä
- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Re: 2.8t V6 viritys
Custom softa teki alas ja keskelle kunnolla voimaa. Automaatti vaan vinguttaa punarajalla ja turbo ei enää siellä juuri potki. Mut aina kun menee uus pykälä pesään niin potkasee kunnolla. 5000 ja alkaa hyrrä käydä pieneks... Ja luistonesto ei edes yritä pysyä pienillä vaihteilla enää tulla päälle kun survoo menemään. Kaiken kaikkiaan enemmän kuin tyytyväinen.
Opel Astra J OPC-line stw -15
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
Re: 2.8t V6 viritys
Perussettiä muuten vakiossa 2.8 moottorissa. Ahdin on jo tehtaalta valmiiksi pieni. Vakio 2.8+stage1 on just hyvä setti trailerin vetoon
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
- Juutas
- OCF Member 2024
- Viestit: 5892
- Liittynyt: 26 Kesä 2006, 19:24
- Paikkakunta: Jämsä
- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Re: 2.8t V6 viritys
Joo automaattiin sopivat tehot. Ja emäntäkin vielä pysyy tiellä.
Opel Astra J OPC-line stw -15
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
- Juutas
- OCF Member 2024
- Viestit: 5892
- Liittynyt: 26 Kesä 2006, 19:24
- Paikkakunta: Jämsä
- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Re: 2.8t V6 viritys
Tyhmä kysymys mutta mistä olette ottaneet ahtopainemittarille paineet? Kaikki mitä kokeillu ollut joko koko ajan alipainetta tai ei tapahdu mitään. Eli voisiko joku vaikka ottaa kuvan. Vai joutuuko poraamaan lähdön kaasuläpän jälkeen suoraan imusarjaan?
Kone Z28NEx.
Kone Z28NEx.
Opel Astra J OPC-line stw -15
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
Re: 2.8t V6 viritys
Saitko viriteltyä? Voisin liittää saman kuvan tänne kuin facen puolelle niin pysyis tallessaJuutas kirjoitti:Tyhmä kysymys mutta mistä olette ottaneet ahtopainemittarille paineet? Kaikki mitä kokeillu ollut joko koko ajan alipainetta tai ei tapahdu mitään. Eli voisiko joku vaikka ottaa kuvan. Vai joutuuko poraamaan lähdön kaasuläpän jälkeen suoraan imusarjaan?
Kone Z28NEx.
- Juutas
- OCF Member 2024
- Viestit: 5892
- Liittynyt: 26 Kesä 2006, 19:24
- Paikkakunta: Jämsä
- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Re: 2.8t V6 viritys
Meni takaiskun kanta poikki. Huomenna uudet letkut ni katotaan. Pistä vaan kuva!
Opel Astra J OPC-line stw -15
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
Re: 2.8t V6 viritys
Jos joku tarvitsee halvalla 6kpl tarvikepuolapaketin niin jenkeistä saa: https://www.ebay.de/itm/UF375-6PCS-Igni ... SwdJ9aQujs
edit: korjasin tarvikepuolaksi, kävi lukihärö
edit: korjasin tarvikepuolaksi, kävi lukihärö