Kuparinen kannentiiviste
Kuparinen kannentiiviste
Elikkäs 20NE koneeseen olisin tekemässä turbotusta ja olis tarkotus laittaa kuparinen kannentiiviste. Muodostu vaan ongelmaksi että minkä vahvusta ja mitä kuparia? Niitä seoksia kun on miljoona ja laserleikkaamalla ei ihan kaikki seokset käy kun se laser saattaa heijastua siitä pinnasta takasin.. kuten alumiinin kans monesti käy. Olis tosiaan tarkoitus hieman pudottaa puristuksia. Kävin tänää ostamassa malliksi alakuperäsen tiivisteen ja se on kyllä ohut ku mikä.
Kaikenlaiset neuvot olis nyt kalliit ja tuskin ensimmäinen ihminen olen joka tällaista tekee
Kaikenlaiset neuvot olis nyt kalliit ja tuskin ensimmäinen ihminen olen joka tällaista tekee
- Tero Äijälä
- 'Senator'
- Viestit: 979
- Liittynyt: 05 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: Lahti
- Tero Äijälä
- 'Senator'
- Viestit: 979
- Liittynyt: 05 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: Lahti
- Tero Äijälä
- 'Senator'
- Viestit: 979
- Liittynyt: 05 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: Lahti
Hienoa, turbotusta ei kannata alkaa tekemään millään euron budjetilla. Pieniin tehoihin päästään vielä kohtuu rahalla(n.400hp), mutta tositehot(+500hp) hakee jo valuuttaa reippaammin. Duunikaverilla on pikkuinen Civic 1.8 joka pukkaa vaparina 270hp/12500rpm, naukuu aikast kivasti. Itse tykkään enemmän kierroksista kuin turbovehkeiden julmasta alaväännöstä, kun puhutaan siviiliautoista.
Opel Corsa c 1.2 16v -01
- Tero Äijälä
- 'Senator'
- Viestit: 979
- Liittynyt: 05 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: Lahti
- Tero Äijälä
- 'Senator'
- Viestit: 979
- Liittynyt: 05 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: Lahti
Juu u mulla on kohta menossa paikalleen, saa nähdä vaan koska saa käymään asti. Renkaat on jostain uudemmasta opelin koneesta, en vaan muista enää minkä, ku ei noihin tullu mukan. Kanget letistä, männäntapin päähän joutuu vielä sorvaamaan teflonista tulpat kun ei noissa ole mitään lukitusta. Aika köykäset männät tuntu olevan, ja kyl sen huomas ku katto et ovat "jenkkilaatua". Mut eiköhän noilla pärjää.
Omega A 2.0i
Manta B
Manta B
- Tero Äijälä
- 'Senator'
- Viestit: 979
- Liittynyt: 05 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: Lahti
Onnea uusien mukien johdosta! Onhan ne hieman karkeaa laatua, mutta iso maa isot toleranssit(laadunvalvonnassa). Meillä ei ollut mitään huolia kyseisten mäntien suhteen, joten kyllä ne toimivat ovat. Onko millaiset painelukemat mielessä ja millä ahtimella? Kerroppa joskus kun saat paketin nippuun ja säätöihin, että millaiset lukemat löytyy penkissä(jos olet yleensä penkkiin kiulua viemässä).
Opel Corsa c 1.2 16v -01
Paineet varmaan jotain 0.7 kun ei tolla ahtimella päästä paljon korkeempiin(eaton M45). Tuskin mitään mahdottomia tehoja tulee mut katotaan miten vääntöjä löytyy. Tuskin vielä vähään aikaa on penkkiin asiaa, vaikka koneen kasaan saiskin, kun tuo koppa on lievästi sanottuna vaiheessa, jos ei johonkin muuhun sit laita.
Omega A 2.0i
Manta B
Manta B
- Tero Äijälä
- 'Senator'
- Viestit: 979
- Liittynyt: 05 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: Lahti
No toivottavasti, vaikka eihän tuolla vielä sitä kunnon vihellystä saada aikaan. Mielenkiinnosta piti koittaa että miten tommonen onnistuu, noi on vähän harvemmassa mitä turbotetut 2.0 OHC:t. Ja ainahan niissä remmiahtimissa on ollu jotain mikä kiehtoo, vissii tullu katottuu liikaa mad maxia tai jotain .
Omega A 2.0i
Manta B
Manta B