air research t04
-
- 'Admiral'
- Viestit: 180
- Liittynyt: 16 Syys 2006, 18:40
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Omassa on tällähetkellä kiinteä, ja ihan kiitettävästi on asiansa ajanut. Ulkoinen tulee sitte tulevaisuudessa..wannabetuner kirjoitti:onko tuohon hukkaportin tilalle jotain parempaa (lue=halvempaa ) ratkaisua säätää ahtopainetta kun halvin hukkis on yli 200e...
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3678
- Liittynyt: 06 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Alavus
- Viesti:
Käytännössä ei ole, paitsi tietysti jos turbo on sen verran pieleen mitoitettu että paineet ei nouse liikaa vaikka hukkaporttia ei olisikaan.wannabetuner kirjoitti:onko tuohon hukkaportin tilalle jotain parempaa (lue=halvempaa ) ratkaisua säätää ahtopainetta kun halvin hukkis on yli 200e...
Jos on kätevä käsistään niin voihan sen hukkaportin itsekin tehdä.
Noita nelosgarretteja on kuitenkin niin montaa eri versiota että aika vaikea pelkän nimen perusteella sanoa mistä koneesta on kotoisin ja mihin sopii. Se mallinimi kun ilmaisee ahtimen koon vain vähän niinkuin suuntaa-antavasti.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
-
- 'Admiral'
- Viestit: 180
- Liittynyt: 16 Syys 2006, 18:40
- Paikkakunta: Jalasjärvi