air research t04
-
- 'Admiral'
- Viestit: 180
- Liittynyt: 16 Syys 2006, 18:40
- Paikkakunta: Jalasjärvi
air research t04
joo elikkäs tuollainen pään kokoinen ja traktorin painoinen mötikkä, mitään muuta ei muistaakseni lue paitsi tuo (air research to4). Mittoja ei vielä ole eikä kuvia (järjestyy) mutta minkähän turbo mahtaa olla?
Turha koittaa, Manta voittaa.
Voiman edessä taipumatonkin katkeaa.
Voiman edessä taipumatonkin katkeaa.
- Lurttinen
- OCF Member 2018
- Viestit: 7423
- Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
- Paikkakunta: Tampere
- Jäsennumero: 1227
Nimen perusteella löytyi tällaisia googlesta
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Air-Rese ... dZViewItem
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Garrett- ... dZViewItem
Tractor pulling ja nissan 300, mutta nehän on periaatteessa ihan sama asia...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Air-Rese ... dZViewItem
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Garrett- ... dZViewItem
Tractor pulling ja nissan 300, mutta nehän on periaatteessa ihan sama asia...
prööt
-
- 'Admiral'
- Viestit: 180
- Liittynyt: 16 Syys 2006, 18:40
- Paikkakunta: Jalasjärvi
-
- 'Admiral'
- Viestit: 180
- Liittynyt: 16 Syys 2006, 18:40
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Hop! Täältä löytyy.. Tosin GT-Garrettin siivillä ja T3 pakopesällä... Professional-Motorin hybridi helvetti.
Tosin nuo kuvat ovat kyllä aika kaukana omastani..
EBAY:
Oma:
Ja tälläistä informaatioo ProfMotorilta:
AiResearch T04/GT30 R
Tuotto: ~500hp saakka
Turbiini: 60mm w/ 84trim, .82 AR, 1.06 AR.
Kompressori: 76.2mm w/ 56, .60 AR
Liitännän tyyppi: T3
T04E tyylinen kompressorikotelo 2.75" - 3.00" sisäänmenolla ja 2.00" ulostulolla.
Pakopesä ja turbiinin siipi laadukasta erikoismetallia joka kestää jopa ~930 C lämpötiloja.
Tosin nuo kuvat ovat kyllä aika kaukana omastani..
EBAY:
Oma:
Ja tälläistä informaatioo ProfMotorilta:
AiResearch T04/GT30 R
Tuotto: ~500hp saakka
Turbiini: 60mm w/ 84trim, .82 AR, 1.06 AR.
Kompressori: 76.2mm w/ 56, .60 AR
Liitännän tyyppi: T3
T04E tyylinen kompressorikotelo 2.75" - 3.00" sisäänmenolla ja 2.00" ulostulolla.
Pakopesä ja turbiinin siipi laadukasta erikoismetallia joka kestää jopa ~930 C lämpötiloja.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
-
- 'Admiral'
- Viestit: 180
- Liittynyt: 16 Syys 2006, 18:40
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Ei raiskata vanhusta, keittää vielä vetensäkoukkula kirjoitti:laita vaan siihen taavettiin, reilusti syöttöä vielä pääle niin alakaa se potunnostokone pyörimään..wannabetuner kirjoitti: tuo vain olisi tallissa ylimääräisenä..
tai sitte laitan tuon daavid browniin...
saas havaita jos kuitenkin, silti, jopa, haaveilis sitä tuonne cihhin jatkoksi..
Turha koittaa, Manta voittaa.
Voiman edessä taipumatonkin katkeaa.
Voiman edessä taipumatonkin katkeaa.
-
- 'Admiral'
- Viestit: 180
- Liittynyt: 16 Syys 2006, 18:40
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Riippuu tosiaan siitä turbiini puolrsta... Mull ainakin ihan kiitettävä.. paineita teki vectrassa hetkellisesti ympäri autogaugen.. Ja 1.9 asconassa heröäö siinäö 3krpm jälkeen t3 turbiinilla sekä huonoilla säädöillä.wannabetuner kirjoitti:Tuo varmaan tosiaan vaatii sen 7000rpm ennenkuin pyörähtää?
eli ajettavuus varmasti on todella perseestä mutta mutta.. Potkua ainakin tulisi
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio