kunnon kansipahvi turbo asconaan

Keskustelua ahdetuista moottoreista ja moottoreiden ahtamisesta
Avatar
Jarre
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 77
Liittynyt: 23 Joulu 2003, 02:00
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Jarre »

Ehkä fixuin veto olisi käydä jyrsityttämässä lohkoon kupariset liekkirenkaat ja käyttää vakio kansipahvia.
Ei TAKUULLA karkaa paineet isommillakaan ahdoilla.

Itellä ascona C 2.0ne ahdettuna, eikä koskaan ole ollu ongelmia pahvin kanssa.
Peanuts
'Senator'
'Senator'
Viestit: 616
Liittynyt: 23 Marras 2004, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Peanuts »

Tuolla missä ite asun ni ei oo ainakaan ihan lähellä mitään paikkaa missä ton jyrsityttäis ja ku lohko on kuiteski autossa kiinni ni hankaloittaa kiitettävästi tota operaatiota, ei ois oikein aikaa eikä innostusta purkaa sitä tässä vaiheessa irti
Peanuts
'Senator'
'Senator'
Viestit: 616
Liittynyt: 23 Marras 2004, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Peanuts »

Vaikuttaako tuo muuten miten tohon nesteiden ja öljyjen kiertoon kun tuossa LET tiivisteessähän on muutama reikä eri mallinen ja kokonen ku NE:n tiivisteessä? Vai onko minua kustu silmään ku aikoinaan ton LET pahvin koneeseen ostin?
Ajamy
'Senator'
'Senator'
Viestit: 329
Liittynyt: 06 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Ajamy »

Let tiiviste vs 20ne tiiviste

http://pp.kpnet.fi/amylly/IM000628.jpg

Ja tuossa 20ne lohko ja kansi

http://pp.kpnet.fi/amylly/IM000629.jpg
Kadett Cabrio GSI -89
Calibra 4x4 Turbo -93
Omega MV6 -00
Plymouth Fury III -65
Avatar
asconatuning
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 159
Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asconatuning »

ei mulla ollu ainakaa mitään ongelmia öljyjen ja vesien kaa ku käytin tota letin tiivistettä.. ja tota tiivistettä tulen käyttämään kun vaihdan noi vakiotiivisteet pois(mulla siis 2kpl vakio 20ne pahvia) :roll:
-Juha-
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92

Kuva
Avatar
asconatuning
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 159
Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asconatuning »

onks kellään muilla muuten kokemusta tuosta kannentiivisteliimasta, hylomarista? ei se varmaan ainakaan pahaks oo :o
-Juha-
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92

Kuva
Avatar
asconatuning
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 159
Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asconatuning »

onks kellään kokemuksia noista cometicin tiivisteistä? näkyis olevan opeleihin 2.0 16V 87mm männänhalk, käyköhän toi ku näissähän on 86mm halk.. käy tietty jos porattu ylikokoon :o
-Juha-
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92

Kuva
^Poko^
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 41
Liittynyt: 24 Loka 2006, 19:18

Viesti Kirjoittaja ^Poko^ »

Liekkirenkaat vaan on pidemmän päälle paljon parempi vaihtoehto ja kyllä kestää.
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15810
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

asconatuning kirjoitti:onks kellään kokemuksia noista cometicin tiivisteistä? näkyis olevan opeleihin 2.0 16V 87mm männänhalk, käyköhän toi ku näissähän on 86mm halk.. käy tietty jos porattu ylikokoon :o
Käy myös 86mm poraukselle. Orkkiskin on 87mm sylinterireillä. Eihän se tee kuin 0,5mm puolelle.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Avatar
asconatuning
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 159
Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asconatuning »

aivan totta joo... no tuli kuitenkin nyt laitettua se letin tiiviste, keväällä nähdään miten käy :lol:
tulee muuten yyber tuuninki konehuone asconaan ensi kesäksi, sormet syyhyää jo.. tänään jos pulttailis imusarjan ja muut kilkkeet kiinni, maalattu kameleontti-värillä :lollis:
-Juha-
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92

Kuva
Avatar
aksu von
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 218
Liittynyt: 19 Huhti 2005, 22:37
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja aksu von »

itellä oli kans ongelmia pahvin kanssa kunnes aloin käyttämään parempia kannenpultteja.. diisel koneesta otin ja lyhensin sopiviksi.. ja n.15 astetta ylikireyttä muistaakseni ja sitten alkoi kestämään ainakin vakiopahvi 1.3 bar ahtoja ja 328hv tehoja... mitkä on ainakin etuvetoiseen ehkä liikaa...
idiootti....oon joo...
GF
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 152
Liittynyt: 04 Joulu 2002, 02:00
Paikkakunta: LAHTI

Viesti Kirjoittaja GF »

Ihan kommenttina, hylomar on parasta ainetta kansitiivisteeseen, olen henk.koht. kasannut jo 3 kertaa koneen samalla kuparisella kansitiivistellä+hylomarilla, asennuksessa pitää olla tarkkana, kaikille pinnoille ohut kerros liimaa ja 10min ennen jokaisen pinnan yhdistämistä...
Vastaa Viestiin