kunnon kansipahvi turbo asconaan
Let tiiviste vs 20ne tiiviste
http://pp.kpnet.fi/amylly/IM000628.jpg
Ja tuossa 20ne lohko ja kansi
http://pp.kpnet.fi/amylly/IM000629.jpg
http://pp.kpnet.fi/amylly/IM000628.jpg
Ja tuossa 20ne lohko ja kansi
http://pp.kpnet.fi/amylly/IM000629.jpg
Kadett Cabrio GSI -89
Calibra 4x4 Turbo -93
Omega MV6 -00
Plymouth Fury III -65
Calibra 4x4 Turbo -93
Omega MV6 -00
Plymouth Fury III -65
- asconatuning
- 'Admiral'
- Viestit: 159
- Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
- asconatuning
- 'Admiral'
- Viestit: 159
- Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
- asconatuning
- 'Admiral'
- Viestit: 159
- Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Käy myös 86mm poraukselle. Orkkiskin on 87mm sylinterireillä. Eihän se tee kuin 0,5mm puolelle.asconatuning kirjoitti:onks kellään kokemuksia noista cometicin tiivisteistä? näkyis olevan opeleihin 2.0 16V 87mm männänhalk, käyköhän toi ku näissähän on 86mm halk.. käy tietty jos porattu ylikokoon
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
- asconatuning
- 'Admiral'
- Viestit: 159
- Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
aivan totta joo... no tuli kuitenkin nyt laitettua se letin tiiviste, keväällä nähdään miten käy
tulee muuten yyber tuuninki konehuone asconaan ensi kesäksi, sormet syyhyää jo.. tänään jos pulttailis imusarjan ja muut kilkkeet kiinni, maalattu kameleontti-värillä
tulee muuten yyber tuuninki konehuone asconaan ensi kesäksi, sormet syyhyää jo.. tänään jos pulttailis imusarjan ja muut kilkkeet kiinni, maalattu kameleontti-värillä
-Juha-
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92
itellä oli kans ongelmia pahvin kanssa kunnes aloin käyttämään parempia kannenpultteja.. diisel koneesta otin ja lyhensin sopiviksi.. ja n.15 astetta ylikireyttä muistaakseni ja sitten alkoi kestämään ainakin vakiopahvi 1.3 bar ahtoja ja 328hv tehoja... mitkä on ainakin etuvetoiseen ehkä liikaa...
idiootti....oon joo...