kunnon kansipahvi turbo asconaan
max paineet millä testailtu ni ollu 0.9bar pintaan, tällä hetkellä on joku 0.5-0.7bar, pikkasen aattelin et jos talveks laskis. Että ei pitäis paineiden puolesta olla mitään ongelmaa. Taidan seuraavaks ottaa vaan ja kokeilla ihan orkkis 20NE:n tiivisteellä, rupee pikkuhiljaa vituttaa ku saa koko aika lisäillä nesteitä ja letkuja on uusittu ja syyläri vaihdettu ja paisarin korkki uus ja....
- asconatuning
- 'Admiral'
- Viestit: 159
- Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
NE:n vakio tiivarilla en oo tota vielä kokeillu, se kupari tiiviste oli NE:n tiivisteestä piirretty ja vesileikkurilla leikelty. Ei viittis kylläihan "huvin vuoks" rueta tota kantta irrottelee ja kattelee et johtuuko toi nestekato vaan tosta kannentiivisteestä vai jostain muusta... Ihan mielenkiinnosta kyselen et oliks toi sun ascona joskus viime keväänä varkauden ABC:llä ku oli OCF miitti siel? On niin tutun näkönen??
- asconatuning
- 'Admiral'
- Viestit: 159
- Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Ei sovi mitenkään, ehkä 10% bolt-on homma. Tarvii lohkoa muokata tuolle tiivisteelle. Haeppa alkup. GM C20LET pahvi, mulla kesti 1.4-1.5bar ahtoja komiasti.. Mutta tuo Z20let kannattaa jättää sinne motonetin hyllyyn..vetukka kirjoitti:Laita se z20letin peltitiiviste. Siinä tarvii vaan pistää tiivisteliimalla yks kohta umpeen ettei mene vetet ja öljyt sekasin.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Mistäs sitä lohkoa pitäs sitte muokata? Onhan tosta peltitiivisteestä ollut ennenkin täällä juttua ja en mä ainakaan ymmärrä miksei se sinne menis. Ainut mitä joutuu tekemään on toi tiivistyshomma, mistä tossa oli aiemminkin juttua. Kyllä toi parempi vaihtoehto pitäs olla mitä massatiiviste kestävyyden suhteen.
Omega A 2.0i
Manta B
Manta B
Juu, itsekin olisin tuon z-letin pahvin laittanu mutta öljyn kierron joutuisi toteuttamaan ulkokautta.vetukka kirjoitti:Mistäs sitä lohkoa pitäs sitte muokata? Onhan tosta peltitiivisteestä ollut ennenkin täällä juttua ja en mä ainakaan ymmärrä miksei se sinne menis. Ainut mitä joutuu tekemään on toi tiivistyshomma, mistä tossa oli aiemminkin juttua. Kyllä toi parempi vaihtoehto pitäs olla mitä massatiiviste kestävyyden suhteen.
Tuossa aikaisemmin käsittelin asiaa ja tyylikäs piirtämäni kuva c20let pahvista... -> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... kansipahvi
Niin ja tuosta kestosta niin hyvin kesti yli 1.4bar ajeluja. Vanhan pahvin rikkoi 95-bensa...
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Tosta kuvasta minkä jo aikasemmin pistin sen idean parhaiten näkee missä siinä ne vetet ja öljyt menee sekasin. Muistaakseni kun kerran puhuin semmosen kaverin kun kosusen(jos joku on joskus kuullu...) kanssa puhelimessa niin hänkin tota peltitiivistettä suositteli. Kun tota tiivisteliimaa vaan pistää oikeeseen kohtaan.
Omega A 2.0i
Manta B
Manta B
Siinä oli muistaakseni öljykanava ja vesi kanava päälleekäin, joita ei kyllä tiivisteliimalla tukituksi saa. No, kukin kokeilkoon omalle kohdalleen. Omani kesti hyvin pitempäänkin 1.4bar, se riitti ainakin minulle. Asconakin etuveto joten noista ahdoista voi vain "haaveilla" Miksi siis peltinen?vetukka kirjoitti:Tosta kuvasta minkä jo aikasemmin pistin sen idean parhaiten näkee missä siinä ne vetet ja öljyt menee sekasin. Muistaakseni kun kerran puhuin semmosen kaverin kun kosusen(jos joku on joskus kuullu...) kanssa puhelimessa niin hänkin tota peltitiivistettä suositteli. Kun tota tiivisteliimaa vaan pistää oikeeseen kohtaan.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Aivan. Itekkin ensin hain tota letin massatiivistettä, mutta kun koneistamolta tilailivat sitä ni ei tahtonu mistään löytyä ja sit kun löyty niin sieltä tulikin peltinen. Sitä tutkittiin ja kun tulee remmiahdettuun niin onhan se peltitiiviste aina parempi. Semmonen on nyt sitte paikalleen menossa.
Omega A 2.0i
Manta B
Manta B
Tuli tässä yön hämyisinä tunteina mieleen että onks kukaan koskaan kokeillu haalia NE koneeseen tota C20GET koneen kansipahvia? Meni meinaan itelläkin TAAS vaihteeks tiiviste vaihtoon Todennäkösesti menee NE:n vakiopahvi sinne jos ei satu saamaan mistään tollasta GET pahvia, tuntuu että toi LET pahvi ei oo oikein toiminu tuolla niinku pitäis...