kunnon kansipahvi turbo asconaan
- asconatuning
- 'Admiral'
- Viestit: 159
- Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
kunnon kansipahvi turbo asconaan
mistä/keneltä? kokeiltu jo se kikka et kaks tavallista pahvia päällekkäin =>> vuotaa!!! elikkäs mitä paksumpi sen parempi niin pysyy puristukset kurissa
kyseessä siis 20ne lohko
kyseessä siis 20ne lohko
-Juha-
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92
-
- 'Admiral'
- Viestit: 180
- Liittynyt: 16 Syys 2006, 18:40
- Paikkakunta: Jalasjärvi
-
- 'Admiral'
- Viestit: 180
- Liittynyt: 16 Syys 2006, 18:40
- Paikkakunta: Jalasjärvi
-
- 'Admiral'
- Viestit: 180
- Liittynyt: 16 Syys 2006, 18:40
- Paikkakunta: Jalasjärvi
c20let tiiviste menee 100% bolt-on.
näitä pitäisi olla saatavina ooppelilta tai koneistamoista hieman ylipaksuina.
kahdella tiivisteellä päälleikkäin kusee omiin muroihinsa.
ja ei tuo 20ne -kone yhtään pienempiä ruttuja kaipaa, jos noin tosissaan väittää niin on kyllä vikaa jossain muualla konstruktiossa. ts onko joku ihan loppuun ajettu vakionokka paikallaan ? -> vaihto 20seh tai 18e nokkaan jeesaa paljon.
joo ei käy muuten cihiin oharin tiiviste ei. tai laita käymään ja todistat ajamalla että on ok niin mä tarjoan asennuskaljat.
näitä pitäisi olla saatavina ooppelilta tai koneistamoista hieman ylipaksuina.
kahdella tiivisteellä päälleikkäin kusee omiin muroihinsa.
ja ei tuo 20ne -kone yhtään pienempiä ruttuja kaipaa, jos noin tosissaan väittää niin on kyllä vikaa jossain muualla konstruktiossa. ts onko joku ihan loppuun ajettu vakionokka paikallaan ? -> vaihto 20seh tai 18e nokkaan jeesaa paljon.
joo ei käy muuten cihiin oharin tiiviste ei. tai laita käymään ja todistat ajamalla että on ok niin mä tarjoan asennuskaljat.
bmw e70 3.0d 300/700
jetta mk6 1.2tsi 140/220
jetta mk6 1.2tsi 140/220
Niin letin massatiiviste menee vissiin suoraan mut koneistamolta kun koittivat sitä tilailla niin ei tahtonu löytyä mistään. Ja sit kun löyty niin lähettivät kumminkin sen peltisen. Meinattiin vaan että katotaan miksei se sopis, onhan se peltinen kuitenkin paljon parempi tommoseen ahdettuun kun massatiiviste. Katotaanpa jos toi kuva pelais:
Tosta ku klikkaa ni saa sen isompana. Siin on alempana se 8venasen alkuperänen tiiviste ja kannen öljykanava tulee tossa peltisessä just siihen vesitilan reunalle. Tohon kun laittaa jotain moottorisilikonia tai mikä siellä sit parhaiten kestääkin niin eiköhän se pidä.
Tosta ku klikkaa ni saa sen isompana. Siin on alempana se 8venasen alkuperänen tiiviste ja kannen öljykanava tulee tossa peltisessä just siihen vesitilan reunalle. Tohon kun laittaa jotain moottorisilikonia tai mikä siellä sit parhaiten kestääkin niin eiköhän se pidä.
Omega A 2.0i
Manta B
Manta B
- asconatuning
- 'Admiral'
- Viestit: 159
- Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
- asconatuning
- 'Admiral'
- Viestit: 159
- Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
- asconatuning
- 'Admiral'
- Viestit: 159
- Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
pitänee laittaa se letin tiiviste, aikasemmin eri moottorikokoonpanolla piti ihan jees... vakionokka joo mutta vielä ihan hengissä olevarepsa kirjoitti:c20let tiiviste menee 100% bolt-on.
näitä pitäisi olla saatavina ooppelilta tai koneistamoista hieman ylipaksuina.
kahdella tiivisteellä päälleikkäin kusee omiin muroihinsa.
ja ei tuo 20ne -kone yhtään pienempiä ruttuja kaipaa, jos noin tosissaan väittää niin on kyllä vikaa jossain muualla konstruktiossa. ts onko joku ihan loppuun ajettu vakionokka paikallaan ? -> vaihto 20seh tai 18e nokkaan jeesaa paljon.
joo ei käy muuten cihiin oharin tiiviste ei. tai laita käymään ja todistat ajamalla että on ok niin mä tarjoan asennuskaljat.
-Juha-
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92
Mulla on kans tossa ahdetussa 20NE koneessa toi C20LET:in massatiiviste mut tuntus että sen jälkeen ku sen tiivisteen vaihto ni ei oo nesteet pysyny enää paisarissa. Tota LET:in tiivistettä ennen oli ite tehty kuparitiiviste, sen kanssa ei ollu muita ongelmia ku et lööjaus oli hieman epäonnistunu ja rupes parin tuhannen ajon jälkeen vuotaa muistaakseni ainaki 1. ja 2. sylinterien väliltä puristuspaineet aina ristiin. Sit meni se LET:in tiiviste kiinni ja sen jälkeen noita ongelmia on jäähdytysnesteiden kans ollu enemmän ku tarpeeks, jos vähän pitempää ajoa ajaa ja välillä polettelee siellä ni aina hävii nestettä paisarista, joskus kokonaan tyhjäks. Testailtu sen miljoona kertaa pihassa valkoset pahvit koneen alla että jos vuotais vaan letkuista mut ei näy mitään läikkiä. Ja tuntus välillä keräävän vähän ylimäärästä painetta paisariin. Jotenki tuntus että ei siis ainakaan omassa vehkeessä aivan täysin pelitä toi tiiviste...
- asconatuning
- 'Admiral'
- Viestit: 159
- Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
- asconatuning
- 'Admiral'
- Viestit: 159
- Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
paljon paineita myllyssä?Peanuts kirjoitti:Mulla on kans tossa ahdetussa 20NE koneessa toi C20LET:in massatiiviste mut tuntus että sen jälkeen ku sen tiivisteen vaihto ni ei oo nesteet pysyny enää paisarissa. Tota LET:in tiivistettä ennen oli ite tehty kuparitiiviste, sen kanssa ei ollu muita ongelmia ku et lööjaus oli hieman epäonnistunu ja rupes parin tuhannen ajon jälkeen vuotaa muistaakseni ainaki 1. ja 2. sylinterien väliltä puristuspaineet aina ristiin. Sit meni se LET:in tiiviste kiinni ja sen jälkeen noita ongelmia on jäähdytysnesteiden kans ollu enemmän ku tarpeeks, jos vähän pitempää ajoa ajaa ja välillä polettelee siellä ni aina hävii nestettä paisarista, joskus kokonaan tyhjäks. Testailtu sen miljoona kertaa pihassa valkoset pahvit koneen alla että jos vuotais vaan letkuista mut ei näy mitään läikkiä. Ja tuntus välillä keräävän vähän ylimäärästä painetta paisariin. Jotenki tuntus että ei siis ainakaan omassa vehkeessä aivan täysin pelitä toi tiiviste...
-Juha-
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92