Onko miten paljon hyötyä jos vaihtais tohon ahdettuun 20NE:hen esim. 18E koneen imusarjan? Sahailis laipan irti ja muokkailis siihen ton NE:n laipan kiinni? Tai sit jos vaihtelis vaan tohon 20NE:n omaan esim. isompaa kaasuläppää ja koteloa, onko tuntuvaan hyötyä vai turhaa näpertelyä??
Itekkin olen tota kysellyt, oli tuolla yks topiccikin siitä. Päädyin siihen että tekee vaan isomman plenumin siihen alkuperäseen kun ei oikein ketään osannu sanoa tohon mitään.
Jaa ettei se alkuperänen oliskaan sen huonompi... meinaan onneks annoin sille just tossa viikonloppuna vähä rälläkkää. No, olis siinä kuitenkin joutunu vähä hitsailee ni samalla sen plenumin siihen väsäilee, kun ei vaan virtaukset menis pahasti sekasin
Peanuts kirjoitti:Onko miten paljon hyötyä jos vaihtais tohon ahdettuun 20NE:hen esim. 18E koneen imusarjan? Sahailis laipan irti ja muokkailis siihen ton NE:n laipan kiinni?
Hyödystä en vielä osaa sanoa, mutta tuollainen tuli tehtyä vapariin. Kansi on vielä kesken ja imusarja täytyis sovittaa kanteen. Ei siinä laipan muokkailussa iso homma ole. Kanavat tossa 18E sarjassa on mun mielestä paremman muotoiset ja n. 3mm isommat. Kaasuläppäkotelo on kans vähän isompi.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT