Vectra C automaatti-ilmastointi

Keskustelua ilmastoinnista ja lämmistyslaitteistosta sekä niihen liittyvistä ongelmista.
Vastaa Viestiin
ascona_c
OCF Member 2020
Viestit: 9276
Liittynyt: 05 Helmi 2004, 02:00

Re: Vectra C automaatti-ilmastointi

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Ylempi on puoliautomaattinen, lämpötila pysyy kohdillaan ja puhaltimen voimakkuus säätyy automaattisesti, mutta ilman suuntaus pitää valita itse. Ja mikäli haluat jäähdytyksen, niin se pitää painaa erikseen napista päälle.

Alempi on täysautomaatti, eli "Auto" -napin painamisen jälkeen riittää kun valitset vain lämpötilan, ja automatiikka hoitaa loput. Tässä versiossa lämpötilan pystyy säätämään molemmille puolille erikseen.
Perheen ex-Opelit 1990-2023 49kpl + 1.6milj.km.

Nyt vähän muitakin..
Avatar
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 7429
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Jäsennumero: 1227

Re: Vectra C automaatti-ilmastointi

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Rookeri kirjoitti:
ascona_c kirjoitti:Ylempi on puoliautomaattinen, lämpötila pysyy kohdillaan ja puhaltimen voimakkuus säätyy automaattisesti, mutta ilman suuntaus pitää valita itse. Ja mikäli haluat jäähdytyksen, niin se pitää painaa erikseen napista päälle.
Mutta juuri näinhän B2 Omegan automaatti-ilmastointi toimii? Miks se on automaattinen kun Vectran puoliautomaatti? :P
Täh? Kyllä mulla riittää B2 Omegassa pelkkä AUTO asento ilmastoinnin paneelista ja elektroniikka hoitaa loput. Päättää itse suunnat ja voimakkuuden, jne.. Itse päättää vain lämpötilan.

B2 Omegassa voi halutessaan valita myös suunnan ja voimakkuuden, mutta aika tarpeeton, koska automatiikka hoitaa..

EDIT: B2 Omegassahan on aina jäähdytys päällä, jos sitä ei ota erikseen ECO napista pois päältä.
Ilmastointi toimii AUTOmaattisesti myös tällöin, mutta se ei enää tee kylmää.
prööt
Avatar
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5495
Liittynyt: 09 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Alavus

Re: Vectra C automaatti-ilmastointi

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

moderaattori ja pistää väärään osioon juttua :lol:
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Vastaa Viestiin