temetsy kirjoitti:Esim. Behrin tarvike ajaa asiansa oikein hyvin.
Liekö sitä tarvikkeeksi voi luonnehtia alkuperäisenä monissa kalliinmissakin , Marsuissa ja taitaa olla Määrätyissä Opeleissakin .
Seppo
temetsy kirjoitti:Esim. Behrin tarvike ajaa asiansa oikein hyvin.
Itellä ei tuntunu ohjaus toimivan tuolle pumpulle, vaihdoin kyllä uuden pumpun kun muutakin remppaa tein muttei lähteny missään vaiheessa pyörimään. Vedin sitten sulakeboksilta flektin testipinniltä jatkuvan jännitteen (kun virrat käännetty päälle) sille pumpulle, eli pyörii aina kun virrat/moottori päällä. Hyvin lämpiää koppi, varsinkin kun ollut tolpassa ja letkulämmitin pyörittäny moottorin nesteet lämpösiks.Jonteri kirjoitti:Lämmitysasiaa. Kuinka paljon tuo kiertovesipumppu vaikuttaa kabiinin lämpeämiseen ? Oma taitaa olla pimeänä, ei ainakaan tunnu pyörivän kädellä kokeillessa. Hitaasti lempeää auto, lämmöt 85°C vasta 15km jälkeen. Ja ei nouse tuosta ylemmäs vaikka vaihdettu termarikin on 92°C. Ja lämmöt on tarkastettu op-comilla.
Tyhmä ei osannut löytää tuota testipinniä, mikä pinni se on sulakeboxissa?Jonteri kirjoitti:
Itellä ei tuntunu ohjaus toimivan tuolle pumpulle, vaihdoin kyllä uuden pumpun kun muutakin remppaa tein muttei lähteny missään vaiheessa pyörimään. Vedin sitten sulakeboksilta flektin testipinniltä jatkuvan jännitteen (kun virrat käännetty päälle) sille pumpulle, eli pyörii aina kun virrat/moottori päällä. Hyvin lämpiää koppi, varsinkin kun ollut tolpassa ja letkulämmitin pyörittäny moottorin nesteet lämpösiks.