Hei,
Yritin etsiä tietoa kyseisestä vehkeestä, mutta aika vähän on ollut keskustelua. Ainakin hakujen perusteella. Olen miettinyt tälläistä nyt hieman aikaa ja vaikuttaisi ihan fiksulta peliltä. Muutama kysymys kuitenkin jäänyt.
- Onko näissä jakoketjuissa venymisen vikaa? Eli meneekö esim. 200tkm kohdalla uusiksi? Hinta varmaan järjetön (3500-5000€?) kun joutunee nostamaan moottorin pois?
- Onko kytkimissä ollut ongelmia? Onko kaksoismassa?
- Haldexi on varmaan yhtä luotettava kuin aina ennenkin eli erittäin kyseenalainen. Huoltoa se ainakin vaatinee paljon enemmän kuin Opel suosittaa.
- Onko porukka lastutellut ilman suurempia ongelmia kytkimen jne. kanssa seuraavan 100tkm aikana?
- Jotain muuta huomionarvoista kyseisessä vehkeessä? Ehkä nyt enemmän tekniikan osalta, mutta siihen laskettanee sähköt mukaan.
Insignia OPC A28ner
Insignia OPC A28ner
-Opel Astra g 2.2 DTi -03 (150hp/340nm) -Opel ascona B 2.4 CIH -77
-Opel Rekord E 2.0 SEH -8x -Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 185hp/245nm)
-Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300hp/330nm) -BMW 528 -97
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam
-Opel Rekord E 2.0 SEH -8x -Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 185hp/245nm)
-Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300hp/330nm) -BMW 528 -97
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam
Re: Insignia OPC A28ner
Jakopää heikoin lenkki. Ei tarvii konetta nostaa pois jakopää rempan takia inkus on ruhtinaallisesti tilaa touhuta.