Subwooferi Astra K Innovationiin?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
khemuli
'Agila'
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Elo 2017, 10:38

Subwooferi Astra K Innovationiin?

Viesti Kirjoittaja khemuli »

Kiitos ryhmään pääsystä. Mulle on tulossa uusi Astra K Innovation. Otin siihen CD soittimen lisävarusteena. Tuli mieleen että kun Innovationiin saa CD soittimen niin saakohan myös Supparin siihen ?
Avatar
otj
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1523
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 12:24

Re: Subwooferi Astra K Innovationiin?

Viesti Kirjoittaja otj »

Ei saa subwooferia tai parempaa audiopakettia Astraan edes lisähintaan. J:hin sai ja mm. Insigniaan saa kuten myös kilpailijoihin. K:n äänentoisto on kyllä vakionakin aika hyvä, mutta juurikin tuonne matalaan päähän kaipaisi lisää potkua. Yhtenä vaihtoehtona olisi esim. varapyöräkoteloon asennettava valmissubbari, kuten Pioneer TS-WX610A.
khemuli
'Agila'
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Elo 2017, 10:38

Re: Subwooferi Astra K Innovationiin?

Viesti Kirjoittaja khemuli »

Ok.Kiitti.
Nible
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1345
Liittynyt: 16 Kesä 2013, 19:11
Paikkakunta: Imatra

Re: Subwooferi Astra K Innovationiin?

Viesti Kirjoittaja Nible »

Linjalähtöjähän ei taida tuossa olla, mutta saahan sen ryöstettyä kaiutinlähdöistä.
Itse radioyksikkö löytyy hansikaslokeron takaa. Ja virrathan saa helposti suoraan akulta, kun se siellä kontin pohjalla on.

https://www.astrakforums.co.uk/viewtopi ... =12&t=2270 tuolta löytyy kuvia, vaikka nyt vauxhallista onkin kyse. Itse radio taitaa olla suht samoilla kohdilla niin vasemmalta, kuin oikealta ohjattavissa. Tosin ei kyllä tainnut noin avoin olla omassa, kun tuo hansikaslokero tuli kerran irroitettua.
Grandland X PHEV Executive 300 Turbo A8 AWD MY20
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
harri.gronqvist
'Agila'
Viestit: 8
Liittynyt: 30 Heinä 2009, 10:20

Re: Subwooferi Astra K Innovationiin?

Viesti Kirjoittaja harri.gronqvist »

Minullakin tarkoitus laittaa pieni subbari takakonttiin. Onko tuon IntelliLink 4.0 (7") -radion kytkennöistä kellään kokemusta?
Vastaa Viestiin