Grandland X

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
GL2017
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 95
Liittynyt: 26 Loka 2017, 20:10

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja GL2017 »

AHJ313 kirjoitti: 30 Huhti 2019, 09:26 Kysäisin tarjouskampanjan innoittamana tarjousta Grandlandista. -> Bensa+automaatin toimitus menisi tällä hetkellä elokuulle.
Melko nopea toimitus luvassa siis. Mikä enää viivyttää 😁ja ota ihmeessä innovation hf takaluukulla.
76SuperEuro
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 57
Liittynyt: 02 Elo 2018, 13:30

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja 76SuperEuro »

Lakeside_fi kirjoitti: 30 Huhti 2019, 20:38 IntelliGripiä itsekin harkitsin, mutta jäi kuitenkin ottamatta. Se varmaan auttaa nimenomaan liikkelähdöissä ja hitaammissa nopeuksissa. No, tällä mennään oman aikansa ja arvelen viime talven olleen jossain määrin poikkeuksellinen ainakin eteläisessä Suomessa.
IntelliGrip maksoi silloin Innovationiin n. 200e ja otin sen ihan uteliaisuuttani. Täytyy myöntää että on parempi kuin kuvittelin ja auttaa tosiaan liukkaalla liikkeellelähdöissä ja ajossa esim. paksummassa lumessa. Eron voi helposti testata kun laittaa normaalin luistonesto-ohjelman päälle, joka kulkee IntelliGripissä nimellä "maantie", ja vertaa sitä lumi- tai maasto-ohjelmaan.
AHJ313
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 68
Liittynyt: 07 Touko 2015, 14:25

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja AHJ313 »

Ei tullut mulle Grandlandia. Pitkä toimitusaika ja isohko väliraha veivät mielenkiinnon.

Kaupat tuli sensijaan tehtyä kilpailijan korotetusta farkusta. -> Näinollen kahden peräkkäisen Opelin jälkeen haistellaan uusia tuulia. :)
pekaani
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 13
Liittynyt: 07 Maalis 2018, 14:05
Paikkakunta: Sipoo

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Viikatemies kirjoitti: 03 Touko 2019, 11:10 Vajaa 20tkm takana ja ainoa ”ongelma” ettei iPhonesta saa yhteystietoja tallennettua auton media härveliin ollenkaan. Kun purkaa pariliitokset ja päivittää tiedot, niin joskus lataa kaikki yht. tiedot, mutta ne eivät tallennu laitteeseen. Ei maailma tähän kaadu ja aurinko nousi tänäänkin, mutta...
Tähän tepsii ohjelmistopäivitys. Minulla oli Crosslandissa sama ongelma: pyysin määräaikaishuollossa päivittämään ja kuntoon tuli. Kyseessä siis Navi 5.0 IntelliLink.
Viikatemies
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 50
Liittynyt: 17 Maalis 2018, 09:30

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

Auto huolettiin kuukausi sitten ja asiasta mainittu huoltoon ja se kirjattiin työtehtäviin, mutta ei muutosta tilanteeseen.
pekaani
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 13
Liittynyt: 07 Maalis 2018, 14:05
Paikkakunta: Sipoo

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Viikatemies kirjoitti: 07 Touko 2019, 21:13 Auto huolettiin kuukausi sitten ja asiasta mainittu huoltoon ja se kirjattiin työtehtäviin, mutta ei muutosta tilanteeseen.
Sepä erikoista. Minulla uudeksi ohjelmistoversioksi tuli 21.07.16.32_NAC-r0, joka on päivätty vuodelle 2018 (alkuperäinen oli 2017:lle), ja sen pitäisi korjata yhteystieto-ongelma molemmissa automalleissa, ainakin Saksan forumeilta tonkimieni tietojen mukaan. En nyt muista, minkä valikkokoukeroiden kautta versionumeron pääsi tarkistamaan.
Viikatemies
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 50
Liittynyt: 17 Maalis 2018, 09:30

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

Tsekkaan tuon version joka laitettu jossain välissä.
mustoja
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 55
Liittynyt: 08 Maalis 2018, 11:04

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja mustoja »

Minulla on Grandland X. Käytössä ollut vuoden. Päivitin itse syksyllä ohjelmistoversion ja sen juurikin tuo 21.07.16.32_NAC-r0. Kaikki toimii, myös mainitsemasi iPhone yhteystiedot.
Viikatemies
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 50
Liittynyt: 17 Maalis 2018, 09:30

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

OK, kuinka tuo päivitys hoituu itse ja mistä paketin saa?
mustoja
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 55
Liittynyt: 08 Maalis 2018, 11:04

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja mustoja »

Minä haen sekä kartat että tuon ohjelmisto version täältä: https://www.peugeot.co.uk/servicing/map-system-updates/
Kun sivua rullaa ylöspäin tulee vastaan kohta "Please enter your VIN* number". Kirjoita kenttään autosi alustanumero. Pitäisi avautua sivu jossa on molemmat em. ladattavissa. Siellä on myös hyvät ohjeet kohdassa "View the manual" (linkki kirjoitettu aika pienellä mutta on tässä ohjeen osoite: https://media.peugeot.co.uk/file/77/8/i ... 489778.pdf)
Viikatemies
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 50
Liittynyt: 17 Maalis 2018, 09:30

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

Kiitos. Pitääkin illalla tutkia asiaa.
Viikatemies
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 50
Liittynyt: 17 Maalis 2018, 09:30

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

Laite ilmoitti vaan että ei mediasisältöä tikulla. Pitää turkia lisää huomenna. Koitin ensin päivittää kartat. Vaatiiko muuten kartatkin lisenssi kansion tikulle?
mustoja
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 55
Liittynyt: 08 Maalis 2018, 11:04

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja mustoja »

Muistaakseni tuo lisenssi "herja" pitää vaan ohittaa. Olikohan niin, että vaanodotteli vähän aikaa tai painoi nuolta vasemmassa yläkulmassa.
Kartat ei vaadi lisenssiä.
mustoja
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 55
Liittynyt: 08 Maalis 2018, 11:04

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja mustoja »

Tarkoitin siis "media herjaa" :D
astra coupe 2.2
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 187
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 02:00

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja astra coupe 2.2 »

Myynissä 1,6 bensa Grandland nettiautossa,
Vastaa Viestiin