Insignia B
Re: Insignia B
Niinpä. Mielenkiintoinen kirjoitus oli TMssä ajovaloista pari numeroa aiemmin. Kehitys on koko ajan alaspäin valotehojen osalta. Pitää käydä käytännössä kokeilemassa, tai odottaa testejä, millainen on ledien kantama.Zafira kirjoitti:= valoteho alle 2000 lumeniaKormatti kirjoitti:Ajovalonpesurit on näköjään jäämässä pois.
Vähän oli asiayhteydestä irti tuo ym. Ajovalopesurijuttu. Tietenkin alkoholi jonkun verran sulattaa, mutta lähinnä mietin mahtavatko ledit tuottaa paljon vähemmän lämpöä kuin esim. Xenonit. Jaksaako sulattaa talvella.
Kyllähän se esittelyvideolla vaan hyvältä näyttää, omaan silmään paremmalta kuin vaikka uusin e Mercedes. Samalla viivalla 5 sarjan BMW kanssa.
Insignia ST 1.4 Tbo '13
Insignia country tourer 2.0 cdti 4x4 '15
Insignia country tourer 2.0 cdti 4x4 '15
Re: Insignia B
Ei riitä ledeissä lämpö pitämään umpiota sulana lumikelillä.
Huomaa jo nyt käytössä olevista LED-lisäpitkistä, jotka muurautuvat huonolla kelillä heti umpeen lämpötehon puuttuessa.
Huomaa jo nyt käytössä olevista LED-lisäpitkistä, jotka muurautuvat huonolla kelillä heti umpeen lämpötehon puuttuessa.
Perheen ex-Opelit 1990-2023 49kpl + 1.6milj.km.
Nyt vähän muitakin..
Nyt vähän muitakin..
Re: Insignia B
Hieno auto on tuo 5 ovinen Grand Sport vai mikä sen malli nimi nyt on.
Farkussa on jotain mikä ei silmää miellytä takapäässä. Kromilista ja sit toi palkki takasivulasissa samoin on kyllä 5 ovisessakin.
Hinta ratkasee paljon mihin asettuu mutta Astran vois vaihtaa tuollaseen 2 vuoden päästä.
Farkussa on jotain mikä ei silmää miellytä takapäässä. Kromilista ja sit toi palkki takasivulasissa samoin on kyllä 5 ovisessakin.
Hinta ratkasee paljon mihin asettuu mutta Astran vois vaihtaa tuollaseen 2 vuoden päästä.
Re: Insignia B
Kyllä tota uutta farmaria odotan todella kovalla mielenkiinnolla. Jos yhtä hianon näköinen kuin kuvissa niin ai että
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Re: Insignia B
Tuossahan enempi syynä lisävalojen onneton muotoilu, joka ei ole virtaviivainen milläänlailla ja lasi on usein vieläpä kehykseen upotettu, jolloin ilmavirta painaa lunta sinne. Auton valot on muotoillultaan taas sellaiset ettei niihin ajoviimasta tartu muutakuin vettä, alijäähtynyt sitten myös joka tuota jäätymistä tekee sitten myös halogeeneillekkin xenoneista ja ledeistä puhumattakaan.ascona_c kirjoitti:Ei riitä ledeissä lämpö pitämään umpiota sulana lumikelillä.
Huomaa jo nyt käytössä olevista LED-lisäpitkistä, jotka muurautuvat huonolla kelillä heti umpeen lämpötehon puuttuessa.
Astra J sport tourer 2.0cdti A
Re: Insignia B
Onkos tämän uuden automaatin teknisestä toteutuksesta ollut missään mitään infoa?Kormatti kirjoitti:8-Lovinen automaatti
VW Tiguan eHybrid -21
ex. Opel Astra Sports Tourer Innovation 1.4 A 110 kW -18
ex. Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 125 kW -15
ex. Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0 CDTI 118 kW -11
ex. Opel Astra Wagon Enjoy 1.9 CDTI 88 kW -08
ex. Opel Astra Sports Tourer Innovation 1.4 A 110 kW -18
ex. Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 125 kW -15
ex. Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0 CDTI 118 kW -11
ex. Opel Astra Wagon Enjoy 1.9 CDTI 88 kW -08
Re: Insignia B
Jostain muistan lukeneeni että olisi "perinteinen" momentinmuuntimella varustettu laatikko.Jape76 kirjoitti:Onkos tämän uuden automaatin teknisestä toteutuksesta ollut missään mitään infoa?Kormatti kirjoitti:8-Lovinen automaatti
Itselle kävis paremmin kuin hyvin että olisi vaikkapa sama ZF:n 6HP28 kuin bemun F10/11 autoissa.
Vahva laatikko joka vaihtaa todella nätisti.
Re: Insignia B
Omaan tuotantoon taitaa Opel taas luottaa.ddude kirjoitti:Jostain muistan lukeneeni että olisi "perinteinen" momentinmuuntimella varustettu laatikko.Jape76 kirjoitti:Onkos tämän uuden automaatin teknisestä toteutuksesta ollut missään mitään infoa?Kormatti kirjoitti:8-Lovinen automaatti
Itselle kävis paremmin kuin hyvin että olisi vaikkapa sama ZF:n 6HP28 kuin bemun F10/11 autoissa.
Vahva laatikko joka vaihtaa todella nätisti.
Vaihteisto on AF50-8 ja mallia "perinteinen"
Insigniaan alkuun ilmeisesti saatavilla 125kw dieselin kanssa etu- ja nelivetoon, 184kw bensan kanssa vain nelivetoon.
Jos saksa taipuu, niin lisätietoja tästä: PDF
Re: Insignia B
No mun Saksalla tuo ei ole omaa vaan saman valmistajan kuin edellinenkin eli Aisin Warnerin.Larppe kirjoitti:Omaan tuotantoon taitaa Opel taas luottaa.ddude kirjoitti:Jostain muistan lukeneeni että olisi "perinteinen" momentinmuuntimella varustettu laatikko.Jape76 kirjoitti:Onkos tämän uuden automaatin teknisestä toteutuksesta ollut missään mitään infoa?Kormatti kirjoitti:8-Lovinen automaatti
Itselle kävis paremmin kuin hyvin että olisi vaikkapa sama ZF:n 6HP28 kuin bemun F10/11 autoissa.
Vahva laatikko joka vaihtaa todella nätisti.
Vaihteisto on AF50-8 ja mallia "perinteinen"
Insigniaan alkuun ilmeisesti saatavilla 125kw dieselin kanssa etu- ja nelivetoon, 184kw bensan kanssa vain nelivetoon.
Jos saksa taipuu, niin lisätietoja tästä: PDF
Ei siinä mitään paitsi toi maksimi väätömomentti "vain" 480 Nm.
Edit: Niin jos isompaa moottoria ei ole tulossa kuin tuo 2.0 niin kyllähän tuokin riittänee.
Re: Insignia B
Joko hinnat julkaistu suomessa? Hienohan tuo oli tuolla virallisella videolla minkä koistiko linkkasi, vaan minkälainen lienee sitten se tavismalli? Karvaooppeli 14-tuuman pyörillä peltivantein ja halogeenivaloin, olisko hinta alta 30ke niinkuin hinnat alkaen PAssatissa ja Mondeossakin esim.
Re: Insignia B
Saksassa A-malli alkaen 24600e, uusi B-malli 25500e.
Suomessa A-mallin saa nyt hintaan 26800e, joten jos sama hinnanero saataisiin pysymään myös suomessa, niin B-mallin lähtö on aika tarkkaan 28000e.
Suomessa A-mallin saa nyt hintaan 26800e, joten jos sama hinnanero saataisiin pysymään myös suomessa, niin B-mallin lähtö on aika tarkkaan 28000e.
Perheen ex-Opelit 1990-2023 49kpl + 1.6milj.km.
Nyt vähän muitakin..
Nyt vähän muitakin..
Re: Insignia B
Jotain uutta julkaisua oli taas tarjolla:
http://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/i ... s-and-pics
Itse en tuosta kovin paljoa uutta löytänyt. Kovasti ollaan nyt haastamassa jopa Superb sisätiloilta ja keveämmän korin lisäksi uudet LED-valot pitäis olla mahottoman hyvät.
Britteihin "Grand sporttia" odotellaan toukokuussa ja farkkua loppukesästä. Tilauksia otetaan jo tammikuussa. Saa nähdä miten käy Suomen esittelyjen. Toivotaan että olis samoissa aikatauluissa.
http://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/i ... s-and-pics
Itse en tuosta kovin paljoa uutta löytänyt. Kovasti ollaan nyt haastamassa jopa Superb sisätiloilta ja keveämmän korin lisäksi uudet LED-valot pitäis olla mahottoman hyvät.
Britteihin "Grand sporttia" odotellaan toukokuussa ja farkkua loppukesästä. Tilauksia otetaan jo tammikuussa. Saa nähdä miten käy Suomen esittelyjen. Toivotaan että olis samoissa aikatauluissa.
VW Tiguan eHybrid -21
ex. Opel Astra Sports Tourer Innovation 1.4 A 110 kW -18
ex. Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 125 kW -15
ex. Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0 CDTI 118 kW -11
ex. Opel Astra Wagon Enjoy 1.9 CDTI 88 kW -08
ex. Opel Astra Sports Tourer Innovation 1.4 A 110 kW -18
ex. Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 125 kW -15
ex. Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0 CDTI 118 kW -11
ex. Opel Astra Wagon Enjoy 1.9 CDTI 88 kW -08
Re: Insignia B
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Re: Insignia B
Komea auto, toivottavasti vaan hinta ei karkaa liian kovaksi. Pitää olla hyvin kilpailukykyinen Passattiin ja Mondeoon nähden.
Sisustassa miellyttää tuo premium-tyylinen korkea keskikonsoli, eli kuskin paikalla istutaan vähän niin kuin poterossa. Antaa mukavan tunnelman ohjaamoon.
Sisustassa miellyttää tuo premium-tyylinen korkea keskikonsoli, eli kuskin paikalla istutaan vähän niin kuin poterossa. Antaa mukavan tunnelman ohjaamoon.