Tuon luukun alla on sulakkeet,voiko jostain niistä ottaa suoran sähkön puhelimelle (ilman että järjestelmä sekoaa) ja,sähkön ottamiseen tuosta on ihan syysnsä,muut on jo käytössä CAN väyläinen Auto
Astra K
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Tuossa on tuon powerflex barin asennusohje
http://www.ifz-berlin.de/ins_pdf/39034631.pdf
Tuo Powerflex bar näköjään ottaa virtansa 12v virtaliittimen yhteydestä ja olisi näköjään saatavissa virta usb myös kyynernojan sisään tuon nykyisen usb:n lisäksi.
Grandland X PHEV Executive 300 Turbo A8 AWD MY20
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Onkohan yhtään OPEL taksia täällä
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Millaista oireilua teillä on ollut ledivaloissa, minkä seurauksena olette umpion vaihtoa lähteneet vaatimaan? Olen itse huomannut pari kertaa, kun olen pitkän ajon jälkeen pysähtynyt, että ajovalot käyvät ala-asennossa ja nousevat takaisin normaalille korkeudelle.. ja tässä yhteydessä tuo nousu takaisin normaaliin tasoon tapahtuu eriaikaisesti (toinen puoli nousee hitaammin kuin toinen). Lisäksi on ollut kohtalaisesti ongelmia pitkien valojen automatiikan kanssa, mutta tämä voinee johtua myös sumuisesta säästä ja/tai kameran edessä olevasta huurusta.mp71 kirjoitti: ↑11 Tammi 2019, 10:20 Nuo LED-valot on kuitenkin teoriassa suunniteltu kestämään auton käyttöikä ja niille ei ole ennalta määrättyä vaihtoväliä ja ne eivät kaipaa (tai niille ei ole olemassa) huoltoakaan. Noilla argumenteillä vois yrittää vielä vääntää.
Kyllähän se helposti merkki vaihtuu, jos ei yhtään tulla tuommosessa vastaan.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Mulla oli kahtena aamuna pimeä (oik puoli) ja sitten paloi kuin saunalyhty VAIHTOON ja,nyt oireilee (vas puoli) samat kuviot että näin,seuraavassa autossa EI ole LED Matrix valoja Auto siis 2018 Innovation. Eikös se korkeussäätö toimi VAIN startissapkuitune kirjoitti: ↑14 Tammi 2019, 17:33Millaista oireilua teillä on ollut ledivaloissa, minkä seurauksena olette umpion vaihtoa lähteneet vaatimaan? Olen itse huomannut pari kertaa, kun olen pitkän ajon jälkeen pysähtynyt, että ajovalot käyvät ala-asennossa ja nousevat takaisin normaalille korkeudelle.. ja tässä yhteydessä tuo nousu takaisin normaaliin tasoon tapahtuu eriaikaisesti (toinen puoli nousee hitaammin kuin toinen). Lisäksi on ollut kohtalaisesti ongelmia pitkien valojen automatiikan kanssa, mutta tämä voinee johtua myös sumuisesta säästä ja/tai kameran edessä olevasta huurusta.mp71 kirjoitti: ↑11 Tammi 2019, 10:20 Nuo LED-valot on kuitenkin teoriassa suunniteltu kestämään auton käyttöikä ja niille ei ole ennalta määrättyä vaihtoväliä ja ne eivät kaipaa (tai niille ei ole olemassa) huoltoakaan. Noilla argumenteillä vois yrittää vielä vääntää.
Kyllähän se helposti merkki vaihtuu, jos ei yhtään tulla tuommosessa vastaan.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
UUTENA mulla valot nousi yhtäaikaa,kun vaihdettiin oik.puolen umpio,ei nouse enääarpe kirjoitti: ↑14 Tammi 2019, 18:45Mulla oli kahtena aamuna pimeä (oik puoli) ja sitten paloi kuin saunalyhty VAIHTOON ja,nyt oireilee (vas puoli) samat kuviot että näin,seuraavassa autossa EI ole LED Matrix valoja Auto siis 2018 Innovation. Eikös se korkeussäätö toimi VAIN startissapkuitune kirjoitti: ↑14 Tammi 2019, 17:33Millaista oireilua teillä on ollut ledivaloissa, minkä seurauksena olette umpion vaihtoa lähteneet vaatimaan? Olen itse huomannut pari kertaa, kun olen pitkän ajon jälkeen pysähtynyt, että ajovalot käyvät ala-asennossa ja nousevat takaisin normaalille korkeudelle.. ja tässä yhteydessä tuo nousu takaisin normaaliin tasoon tapahtuu eriaikaisesti (toinen puoli nousee hitaammin kuin toinen). Lisäksi on ollut kohtalaisesti ongelmia pitkien valojen automatiikan kanssa, mutta tämä voinee johtua myös sumuisesta säästä ja/tai kameran edessä olevasta huurusta.mp71 kirjoitti: ↑11 Tammi 2019, 10:20 Nuo LED-valot on kuitenkin teoriassa suunniteltu kestämään auton käyttöikä ja niille ei ole ennalta määrättyä vaihtoväliä ja ne eivät kaipaa (tai niille ei ole olemassa) huoltoakaan. Noilla argumenteillä vois yrittää vielä vääntää.
Kyllähän se helposti merkki vaihtuu, jos ei yhtään tulla tuommosessa vastaan.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Tänään kävi auto tuossa takaisinkutsussa ja vaihtoivat jarrunesteet. Ei kuulema tarvii tehdä muuta ja sanoivat että tarvetta ei ole tulla takaisin tämän asian tiimoilta.
Samalla kyselin tuon kaarrevalovian perään, kun pari kertaaa ollut. Oikean puolisia on kuulema vaihdettu takuun piiriin, mut oma auto on vajaa 25kk vanha joten ei olis enää takuuseen kuulema mennyt kun on pari viikkoa yli mennyt tuon 2v takuun. No hyvin ne on nyt viimeiset viikot toimineet mut saas nähdä missä kohtaa sit lopettaa toimintansa ja mitä kaikkea siitä seuraa.
Samalla kyselin tuon kaarrevalovian perään, kun pari kertaaa ollut. Oikean puolisia on kuulema vaihdettu takuun piiriin, mut oma auto on vajaa 25kk vanha joten ei olis enää takuuseen kuulema mennyt kun on pari viikkoa yli mennyt tuon 2v takuun. No hyvin ne on nyt viimeiset viikot toimineet mut saas nähdä missä kohtaa sit lopettaa toimintansa ja mitä kaikkea siitä seuraa.
1.6 Bi Turbo Astra K MY17
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Kuluttajaviranomainen vois olla eri mieltä asiakkaan täydestä korvausvastuusta jos 2000€ valo sippaa autosta 2 viikkoa takuun päättymisen jälkeen
Astra K ST 1.4T 150hv AT
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Aivan 100varmasti menee takuuseen kun nostat kunnon metelin siitä, ei ole pienintäkää epäselvyyttä. Ei pitäis tarvita edes mitää meteliäkää siitä, ihan selvää se on että takuu kattaa tuon.
Astra ST 1.0 Innovation+
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Ei muutaku kovana oot, ei todellakaan oo vastuun loppuminen nuan päivän päälle. Ja sitäpaitsi käyttöikä näis pitäisi olla pitkä ja netin syövereistä paljon näistä ledeistä moitetta löytyy niin vahvoilla oot. Maahantuoja näyttää olevan aika kujalla tällä hetkellä.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Tänään laitoin webaston päälle ja jäin sitten pihalle juttelemaan naapurin kanssa. Webaston ehti sen 30min siinä käymään ja sammui. Webaston kaukosäädin näytti 11 astetta sisälle lämmintä, lasit sulat (auto katoksessa). Kävin alkuun kääntämässä ilmastoinnin HI asentoon. Auto käyntiin, niin jäähdytysveden mittari ei noussut mihinkään.
Eikö nuo webaston lämmittämät vedet kierrä ollenkaan koneen kautta vai mitä tuo mittari näyttää?
Pitää laittaa ensi kerralla obd palikka kiinni ja katsoa mitä se sitä kautta näyttää lämpötilaksi. Ja on tiedossa että tuo mittarin 90 on jotain 70-110 väli.
Eikö nuo webaston lämmittämät vedet kierrä ollenkaan koneen kautta vai mitä tuo mittari näyttää?
Pitää laittaa ensi kerralla obd palikka kiinni ja katsoa mitä se sitä kautta näyttää lämpötilaksi. Ja on tiedossa että tuo mittarin 90 on jotain 70-110 väli.
Grandland X PHEV Executive 300 Turbo A8 AWD MY20
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Tai pistä tavallinen lämpömittari ilmasuuttimien päälle. Tuskin se puhaltaa edes 30 asteista ilmaa tuulilasille, niin miten se moottorinlämpömittari sitten sieltä 50 C minimiarvosta mihinkään värähtäisi?
Tai kokeile moottorilohkoa kädellä. Sellainen 40 - 50 C tekee jo lievästi kipeää, mutta hyvä jos lohko on webaston jäljiltä edes kädenlämpöinen (25 - 30 C).
Tai kokeile moottorilohkoa kädellä. Sellainen 40 - 50 C tekee jo lievästi kipeää, mutta hyvä jos lohko on webaston jäljiltä edes kädenlämpöinen (25 - 30 C).
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Mulla tosiaan kesti oik.puoli LED Matrix sen 7 kuukautta,että näinjarkkis kirjoitti: ↑14 Tammi 2019, 20:01 Ei muutaku kovana oot, ei todellakaan oo vastuun loppuminen nuan päivän päälle. Ja sitäpaitsi käyttöikä näis pitäisi olla pitkä ja netin syövereistä paljon näistä ledeistä moitetta löytyy niin vahvoilla oot. Maahantuoja näyttää olevan aika kujalla tällä hetkellä.