Eli tutkis on menty taaksepäin. Ainut "uusi" auto tutkilla, josta on pitkä ajokokemus, on ollut W212 Mursu ja siinä kyllä oli hiljaa kunnes auton käynnisti uudestaan. Siinä oli etu- ja takatutkat. Ne ei kyllä turhasta huudellu eikä niitä myöskään tullut pois kytkettyä pl jokku räntäkelit.Nible kirjoitti:Noista piipittelevistä tutkista nyt ei pääse eroon välttämättä merkin vaihdollakaan. Ainakin Seat Leon pitää tutkat päällä astran tavoin.
...
Etutörmäyshälytin ei ole turhasta huudellut. Ja herkimmällä asetuksella on. J:ssä noita haamuhälytyksiä tuli, mutta nyt K:n kanssa ainakin vielä pysyneet poissa.
Kiitos kannustavasta kommentista. Kerranki joku muukin on sitä mieltä, että haamuhälytykset on mahdollisia! Onko sulla rehdisti tutkalla törmäilytunnistus vai kameralla? Ohjekirjaa tulkaten mulla kattelee kameran kuvasta ja sekin sitä vahvistaa, että kasteen jälkeen käynnistäes auto ilmottaa törmäilytunnistuksen olevan pois pelistä.
Jos on tehny 26k€ ostoksen ja siinä ei tunnu saavan rahalleen vastinetta, niin kyllähän siitä saattaa seurata valitusta. Asia olis aikalailla eri, jos Opel/PSA tekis asialle jotain. Mutta ei. Porukkaa roudaa autojaan takuukorjaukseen ja kaikille vastataan "ei päivityksiä saatavilla". Liikkuuko se tieto merkkihuollosta eteenpäin ollenkaan vai unohdetaanko asiakkaat tyystin kun auto on saatu myytyä? Seuraamalla muitakin Astraan keskittyneitä foorumeita kuin tätä huomaa, että tutkista ja avaimista ja monesta muusta valittaa aika moni muukin kuin minä. Okei, olen ehkä yksi äänekkäimmistä, mutta elämä on.Ristoj kirjoitti:Kuinka aikuinen mies jaksaa valittaa koko ajan.
...
Millä nimimerkillä olet valittamassa Saabclubin foorumissa? Voisin käydä katsomassa kuinka haukut Saabia.
Saab-klubin foorumilla haukun Saabeja samalla nimimerkillä kuin täälläkin.