Hyvin paljon mahdollista, uskoisin, että viivettä sais säädettyä merkkiliikkeessä, mut toki eivät välttämättä uusien kaikista säätöjutuista vielä osaa kaikkea nippelitietoa.Nible kirjoitti:Eiköhän se tuo 100km/h nopeus aiheuta siihen vähän viivettä, kun tosiaan nuo entiset J:tkin toimivat samoin.jarkkis kirjoitti:Jotain häikkää sulla koska mulla syttyy melkein heti kun tunneliin ajaa ja sammuu melkein heti kun tulee ulos. Auto on tän vuoden keväällä rekattu. Ajonopeus mulla ollu about 40-50km/h Toki jos lujempaa ajaa niin saattaa viiveet kasvaa suuntaan ja toiseen.
Astra K
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Nyt meni ihan hulluksi tuo ns. tuplatööttäily. Jo uudesta asti auto on tööttäillyt satunnaisesti yleensä kaupan tsi huoltoaseman pihaan saavuttaessa. Välillä ongelma on ollut kuukausia poissa. Nytpä alkoi eilen sitten tööttäämään jokaisen sammutuksen jälkeen paikassa kun paikassa. On menossa jo huoltoon reilun viikon päästä tämän tiimoilta, mutta en väliajaksi muuta keksnyt kun repiä töötin sulakkeen irti. Harvoinpa Suomessa onneksi tuota tarvitsee.
-
- OCF Member 2023
- Viestit: 1508
- Liittynyt: 04 Huhti 2004, 03:00
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Ykköstien tunneleissa on ainakin aika kirkas valaistus ensi metreillä, loppua kohden valaistus vähenee ja siinä kohtaa yleensä valot syttyvät vasta. Toisinaan vähän ärsyttävää, kun valot syttyvät juuri ennen tunnelin päättymistä ja valot sammuvat lähes heti syttymisen jälkeenjarkkis kirjoitti:Hyvin paljon mahdollista, uskoisin, että viivettä sais säädettyä merkkiliikkeessä, mut toki eivät välttämättä uusien kaikista säätöjutuista vielä osaa kaikkea nippelitietoa.Nible kirjoitti:Eiköhän se tuo 100km/h nopeus aiheuta siihen vähän viivettä, kun tosiaan nuo entiset J:tkin toimivat samoin.jarkkis kirjoitti:Jotain häikkää sulla koska mulla syttyy melkein heti kun tunneliin ajaa ja sammuu melkein heti kun tulee ulos. Auto on tän vuoden keväällä rekattu. Ajonopeus mulla ollu about 40-50km/h Toki jos lujempaa ajaa niin saattaa viiveet kasvaa suuntaan ja toiseen.
-
- 'Admiral'
- Viestit: 255
- Liittynyt: 20 Helmi 2016, 10:30
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Oletko kokeillut ottaa asetuksista avainten jäämisestä autoon muistuttavan tuplatööttäyksen pois päältä? Onko ollut mitään vaikutusta?otj kirjoitti:Nyt meni ihan hulluksi tuo ns. tuplatööttäily. Jo uudesta asti auto on tööttäillyt satunnaisesti yleensä kaupan tsi huoltoaseman pihaan saavuttaessa. Välillä ongelma on ollut kuukausia poissa. Nytpä alkoi eilen sitten tööttäämään jokaisen sammutuksen jälkeen paikassa kun paikassa. On menossa jo huoltoon reilun viikon päästä tämän tiimoilta, mutta en väliajaksi muuta keksnyt kun repiä töötin sulakkeen irti. Harvoinpa Suomessa onneksi tuota tarvitsee.
Karttaversiosta puheenollen, niin omassanikin karttaversio oli päivittynyt huollon yhteydessä, kun autoon tehtiin IntelLinkin päivitys. Tämä on tietenkin hyvä asia, jos tuossa yhteydessä on saanut autoon uudemmat kartat.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Olen ottanut tuon päältä, sen teki jo heti automyyjä. Eka tööttäys tapahtui jo heti luovutuksen yhteydessä, kun kurvattiin myyjän kanssa tankkaamaan autoa. Myös huollossa noita on tsekkailtu, joku toinenkin asetus oli joka on muutettu tehtaan suosittelemaan. Ilmeisesti näitä on ollut, kun tehtaalta kuulemma tullut joku tiedote asiaan liittyen.
-
- OCF Member 2023
- Viestit: 1508
- Liittynyt: 04 Huhti 2004, 03:00
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Tuo avaimeton käynnistys on kanssa ehkä yksi tärkeimpiä innovaatioita automaailmassa. Ainakin saat kiinnitettyä kaikkien huomion parkkialueella. Ja poiskaan sitä ei voi jättää jos haluaa vaikka ne led-valot
- toukopouko
- 'Admiral'
- Viestit: 105
- Liittynyt: 18 Helmi 2016, 15:07
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Kuka hullu tuota EI haluaisi? Avaimeton käyttö on aivan ehdottoman hyvä varuste. En ikinä tule ostamaan autoa jossa tuota ei ole.
Astra K Sports Tourer 1.4T
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Siis miten se kaikkien huomion kiinnittää, en nyt hoksaaPistoolisankari kirjoitti:Tuo avaimeton käynnistys on kanssa ehkä yksi tärkeimpiä innovaatioita automaailmassa. Ainakin saat kiinnitettyä kaikkien huomion parkkialueella. Ja poiskaan sitä ei voi jättää jos haluaa vaikka ne led-valot
Hyvä varuste myös minun mielestäni
Eikö tuo IntelLink päivitys koskekaan kaikkia autoja kun minulle ei sitä huollossa tehty? Ainakin karttaversio on entinen.
Astra K Sports Tourer innovation 1.4T At6 My16
Ex: Astra J Spots Tourer cosmo 1.4T Mt6 My13
Ex: Astra J Spots Tourer cosmo 1.4T Mt6 My13
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Omassa tuplatööttäykset ovat tapahtuneet kaikki käynnistysvaiheessa ja vielä siten että olen sulkenut kontin (luukun napista), mennyt autoon ja samantien painanut kytkimen pohjaan ja auton käyntiin.
Ja muistaakseni vain 2-3 kertaa. Onko sitten vaan ollut autolle ns. liian nopea käynnistys, eli ei ole vielä tunnistanut avainta auton sisällä.
Ja muistaakseni vain 2-3 kertaa. Onko sitten vaan ollut autolle ns. liian nopea käynnistys, eli ei ole vielä tunnistanut avainta auton sisällä.
Grandland X PHEV Executive 300 Turbo A8 AWD MY20
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
-
- OCF Member 2023
- Viestit: 1508
- Liittynyt: 04 Huhti 2004, 03:00
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
No okei, ei ehkä kaikkien huomiota, mutta ainakin suurimman osan huomion, jos tuplatööttäily on yleisempää. Tai ainakin yleisempää, kun ihan perinteisen avaimen kanssa. Mä en vaan näe mitään lisäarvoa tommosen varusteen kanssa. Enkä ruksisi sitä lisävarustelistalta omaan autooni. Auto käynnistyy ja sammuu kuten ennen ja ovet aukeaa ja lukittuu kuten ennen. Paitsi, että kun oikeasti painan avaimesta ovet lukkoon voin olla varma, että ne ovat lukossa. Ehkä olen vanhanaikainen.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Aluksi olin vähän epäileväinen, mutta avaimeton käynnistys on oikeasti hyödyllinen varuste. Kertaakaan ei ole auto töötännyt enkä ole mitään muutoksia asetuksiin tehnyt sen suhteen. Ilman ovenkahvojen kytkimiä varusteesta ei ole niinkään hyötyä. Ja siis varuste tulee Innovation varustelussa mukana, ei tarvitse valita erikseen.Pistoolisankari kirjoitti:No okei, ei ehkä kaikkien huomiota, mutta ainakin suurimman osan huomion, jos tuplatööttäily on yleisempää. Tai ainakin yleisempää, kun ihan perinteisen avaimen kanssa. Mä en vaan näe mitään lisäarvoa tommosen varusteen kanssa. Enkä ruksisi sitä lisävarustelistalta omaan autooni. Auto käynnistyy ja sammuu kuten ennen ja ovet aukeaa ja lukittuu kuten ennen. Paitsi, että kun oikeasti painan avaimesta ovet lukkoon voin olla varma, että ne ovat lukossa. Ehkä olen vanhanaikainen.
Insignia GS 1.6 T Exexutive classic MY20
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Eikä Innovationia ilman KESSYä saakaan. Onhan se mukava varuste, tuplatööttäilystä huolimatta en sitä pois antaisi. Eiköhän tuo kuntoon tule.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Joo, ei ole mullakaan auto kertaakaan tööttäillyt startatessa. Autoa sammuttaessa pari kolme kertaa mutta ovat menneet ihan omaan piikkiin automaattivaihteiston ja/tai start-stopin kanssa töpeksiessä.
Mielestäni on tosi kätevää kun ei tarvitse avaimiin koskea senjälkeen kun on ne aamulla taskuun laittanut. Ovetkin avaan ja lukitsen kahvan napeista.
Mielestäni on tosi kätevää kun ei tarvitse avaimiin koskea senjälkeen kun on ne aamulla taskuun laittanut. Ovetkin avaan ja lukitsen kahvan napeista.
Astra K Sports Tourer innovation 1.4T At6 My16
Ex: Astra J Spots Tourer cosmo 1.4T Mt6 My13
Ex: Astra J Spots Tourer cosmo 1.4T Mt6 My13
-
- OCF Member 2023
- Viestit: 1508
- Liittynyt: 04 Huhti 2004, 03:00
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Eikä ledejä saa jos ei ota innovationia. Olisi kätevää jos auton voisi oikeasti varustella juuri siten kuten haluaa, eikä niin että jos et ota tuota niin et saa tuotakaan Toimitusajat tosin venyisi siinä moninkertaisiksi.otj kirjoitti:Eikä Innovationia ilman KESSYä saakaan. Onhan se mukava varuste, tuplatööttäilystä huolimatta en sitä pois antaisi. Eiköhän tuo kuntoon tule.
Voisiko vika olla mahdollisesti siinä avainkortissa? Ehkä piirilevyongelma tai patteri vain lopussa?
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
En tiedä. Voisi tietty kokeilla myös toisella kauko-ohjaimella. Jotain huollossa puhuivat, että kenties vaihdetaan autoon joku ohjausyksikkö tms. Normaalit patterin vaihdot ym. on tehty.
Sitä vaan mietin, että mahtavat olla lystikkäitä autoja nämä sitten korjailla joskus käytettynä vuosien päästä. Onnea vaan tuleville omistajille.
Sitä vaan mietin, että mahtavat olla lystikkäitä autoja nämä sitten korjailla joskus käytettynä vuosien päästä. Onnea vaan tuleville omistajille.