Normaaleilla varustetasoilla (esim. Cosmo, Edition, Business Edition, Essentia, Sport jne.) ei kyllä ole mitään yhtymäkohtaa jarrujen koon kanssa.Larppe kirjoitti:- varustetasoMasi kirjoitti: Insignian levyjarruihin vaikuttavat:
- teho
- onko automatti
- onko farmari
Insignia tee se itse
Re: Insignia tee se itse
-
- 'Kadett'
- Viestit: 33
- Liittynyt: 14 Helmi 2015, 22:11
Re: Insignia tee se itse
t3mu kirjoitti:Tuli hanskalokerosta vastaan euroopan karttalevy 2015-2016 dvd800. Tuli mieleen jos joku haluaa päivittää vähän tuoreempiin karttoihin, niin voin lainata x määrään rahaa sitä. Levy on my11 ja 10 win koodin kirjain B
Kiinnostaa. Missä päin levy asustaa ja käykö tämä kartta -09 vuosimallin naviin?
Re: Insignia tee se itse
Ei käy.Opel Insignia kirjoitti:t3mu kirjoitti:Tuli hanskalokerosta vastaan euroopan karttalevy 2015-2016 dvd800. Tuli mieleen jos joku haluaa päivittää vähän tuoreempiin karttoihin, niin voin lainata x määrään rahaa sitä. Levy on my11 ja 10 win koodin kirjain B
Kiinnostaa. Missä päin levy asustaa ja käykö tämä kartta -09 vuosimallin naviin?
Levyt menee MY09 ja 10, sekä MY11->
Eli sä tarviit ton vanhemman mallin levyn.
-
- 'Kadett'
- Viestit: 33
- Liittynyt: 14 Helmi 2015, 22:11
Re: Insignia tee se itse
Mihin tuo sinun kartta sitten sopii?
Re: Insignia tee se itse
Se siis menee vuosimallin 2011 ja sitä uudempiin autoihin.
Re: Insignia tee se itse
Löytyykö keltään uudehkoja karttoja DVD800 my2009-2010? Elvyttelin myös tätä ketjua: viewtopic.php?f=38&t=262884
EDIT: Multa voi kysellä
EDIT: Multa voi kysellä
dev.nul
Re: Insignia tee se itse
Ei kukaan ole keskiyt modata tänne mitään pientä nypykkää, josta saisi paremmin kiinni? Esim. Qashqaissa on tuollainen pieni "kahva"
dev.nul
Re: Insignia tee se itse
Napit vaihdettiin aikanaan kokonaisuudessaan, ja uudessa cruisen napissa oli tällainen nypykkä:
Perheen ex-Opelit 1990-2023 49kpl + 1.6milj.km.
Nyt vähän muitakin..
Nyt vähän muitakin..
Re: Insignia tee se itse
Jahans. Itellä on vanhat rullat. Mitähän joutuu tilaamaan ja mistä että sais noi uudemmat? Ja mikähän vois olla kustannus?
Ei ehkä siistein olisi, mutta jonkun mustan pienen pätkän sopivaa profiilia vois liimata vanhoihin rulliin. Jos vain keksis mistä ja mitä. Ei tarvis purkaa rattiakaan...
EDIT: Paitsi ei taidakaan olla radion puolella mitään nypykkää? Liian usein käy niin, että kun pitäisi vaihtaa biisiä, meneekin nappi pohjaan ja sen jälkeen kuunnellaankin AM-taajuuksia.
Ei ehkä siistein olisi, mutta jonkun mustan pienen pätkän sopivaa profiilia vois liimata vanhoihin rulliin. Jos vain keksis mistä ja mitä. Ei tarvis purkaa rattiakaan...
EDIT: Paitsi ei taidakaan olla radion puolella mitään nypykkää? Liian usein käy niin, että kun pitäisi vaihtaa biisiä, meneekin nappi pohjaan ja sen jälkeen kuunnellaankin AM-taajuuksia.
dev.nul
Re: Insignia tee se itse
Osaisko kukaan sanoa varmaksi minkä kokoset jarrulevyt ja palat tulee 2014 insignia 1.6 sidi automaattiin?
Re: Insignia tee se itse
"Jarrujärjestelmän malli/osat RPO-listauksessa yksilöidään J-koodeilla: J60, J61, J62 ...
RPO-koodin selvittämiseksi pitää olla joko rekkari tai vin-koodi."
Vin - koodilla voi kokeilla tuolta : https://opel.7zap.com/en/car/
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Re: Insignia tee se itse
Onkos kukaan vaihtanut insigniaan taakse abs anturia..? Meinaan missäköhän sen pistoke on kun on käsittääkseni yli metrin pitkä naru..? Länsiautossa sanottiin et tulee johtosarjan mukana ja ens viikol saan sen vast käsiini... kyseessä oik puoli ja neliveto ja flexride..
- kadett90
- OCF Member 2024
- Viestit: 12645
- Liittynyt: 09 Syys 2002, 03:00
- Paikkakunta: Hämeenlinna (Renko)
Re: Insignia tee se itse
Pistoke pitäis olla tavaratilan oikealla puolella, oikean takapyörän kotelossa.imaC kirjoitti: ↑10 Marras 2018, 20:41 Onkos kukaan vaihtanut insigniaan taakse abs anturia..? Meinaan missäköhän sen pistoke on kun on käsittääkseni yli metrin pitkä naru..? Länsiautossa sanottiin et tulee johtosarjan mukana ja ens viikol saan sen vast käsiini... kyseessä oik puoli ja neliveto ja flexride..
Re: Insignia tee se itse
Tarviiko kontista purkaa verhoiluja vai onnistuuko sen luukun kautta..?kadett90 kirjoitti: ↑10 Marras 2018, 21:09Pistoke pitäis olla tavaratilan oikealla puolella, oikean takapyörän kotelossa.imaC kirjoitti: ↑10 Marras 2018, 20:41 Onkos kukaan vaihtanut insigniaan taakse abs anturia..? Meinaan missäköhän sen pistoke on kun on käsittääkseni yli metrin pitkä naru..? Länsiautossa sanottiin et tulee johtosarjan mukana ja ens viikol saan sen vast käsiini... kyseessä oik puoli ja neliveto ja flexride..
Re: Insignia tee se itse
09 2.0cdti inkku,dpf tyhjätty ja ohjelmoitu pois kuten egrkin, ja ohjelma lyöty sisään jo vuosia sitten niin tokkopa siitäkään kiukuttelee.
Antaa vikaa maffista ja huolla auto symbolin,silti ei heitä limb modeen. Ahtaa 2200rpm kuten kuuluukin ja kylmällä koneella taas toimii ihan joka kierrosalueella. Eli vika tulee vain lämpimänä?!? Anturi vaihdettu ja vika pysyy.
Arvot ihan oikeat kun koneella seuraa, käy nätisti ja välillä kun hetken käy niin alkaa käymään 'honottamalla', kuitenkaan tekemättä muunnosta käyntiin.
Putket katsottu ja imuvuotoja ei ole. Välillä kun Ahtaa korkeammilla kierroksilla niin kuuluu 'sirinää' jostain konehuoneesta, onko imusarjan vuotoja näissä esiintynyt?
Ahtopaineenventtiilissä tuskin vikaa on, vai millai sen toiminta jos vikaa?
Auto ei siis mene vika tilaan eikä käynti ym häiriöitä ja toimii kylmänä ja kylmällä ilmalla kuten kuuluukin.
Antaa vikaa maffista ja huolla auto symbolin,silti ei heitä limb modeen. Ahtaa 2200rpm kuten kuuluukin ja kylmällä koneella taas toimii ihan joka kierrosalueella. Eli vika tulee vain lämpimänä?!? Anturi vaihdettu ja vika pysyy.
Arvot ihan oikeat kun koneella seuraa, käy nätisti ja välillä kun hetken käy niin alkaa käymään 'honottamalla', kuitenkaan tekemättä muunnosta käyntiin.
Putket katsottu ja imuvuotoja ei ole. Välillä kun Ahtaa korkeammilla kierroksilla niin kuuluu 'sirinää' jostain konehuoneesta, onko imusarjan vuotoja näissä esiintynyt?
Ahtopaineenventtiilissä tuskin vikaa on, vai millai sen toiminta jos vikaa?
Auto ei siis mene vika tilaan eikä käynti ym häiriöitä ja toimii kylmänä ja kylmällä ilmalla kuten kuuluukin.