Sepi79 kirjoitti: ↑27 Tammi 2019, 08:07
Kuinka normaalia on että b omegan keskikonsolin raosta tuulee reisille?
Kuinka paljon b omegan sähköinen kiertovesipumppu kuluttaa sähköä?
Paljonko b omegassa on vakiona mittaa navasta kaareen? Uusilla tai uudehkoilla vakiojousilla.
Entäpä gtc hastrassa?
Ei mulla yhdessäkään tuule konsolin raosta .
Justiin uusin B2 V6 malliin kaikki jousitukseen vakio kamoilla ja navan keskeltä kaareen tuli mitaksi 360mm edessä ja takana .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6
Sepi79 kirjoitti: ↑27 Tammi 2019, 08:07
Kuinka normaalia on että b omegan keskikonsolin raosta tuulee reisille?
Kuinka paljon b omegan sähköinen kiertovesipumppu kuluttaa sähköä?
Paljonko b omegassa on vakiona mittaa navasta kaareen? Uusilla tai uudehkoilla vakiojousilla.
Entäpä gtc hastrassa?
Ei mulla yhdessäkään tuule konsolin raosta .
Justiin uusin B2 V6 malliin kaikki jousitukseen vakio kamoilla ja navan keskeltä kaareen tuli mitaksi 360mm edessä ja takana .
Seppo
Mulla on ilmeisesti joku arktisella kylmästöinnillä varustettu ulkoilmamalli. Mulla on b1 malleja molemmat, että varmaan rakoja löytyy eri tavalla kun b2 mallin sisustasta.
Kiitos tiedost, helpottaa jousien hankkimista, kun tietää minkä verran auton pitäis madaltua. Mulla on niin väsyneet jouset ettei niihin voi enää mitään verrata.
Meillä on jokunen B1 myös käytössä eikä missään ole valskannu . Yhdessä tosin tuuppaa konsolin taka suulakkeista kuumaa vaikka säädöt olis mitä tahansa .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6
Vahdekepin juuressa oon kyllä kaivellu ja kumin pitäis olla ihan paikallaan. Pitää kuitenkin tarkistaa. Ilma tulee vähän edempää, sieltä tuhkiksen alta. Ihan kun ei omegassa sais muutenkin jo palella riittävästi.
Tarvitaan T kappale jonka toiseen haaraan tulee se valon anturi ja toiseen se uuden mittarin anturi ja tämä kierretään öp valoanturin reikään , jenkaa en muista mutta ne tais olla samat Opeleissa vuodesta toiseen .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6
sepse kirjoitti: ↑03 Helmi 2019, 13:31
Tarvitaan T kappale jonka toiseen haaraan tulee se valon anturi ja toiseen se uuden mittarin anturi ja tämä kierretään öp valoanturin reikään , jenkaa en muista mutta ne tais olla samat Opeleissa vuodesta toiseen .
Seppo
tai hommaa anturin missä molemmat on samassa ja käy kyséisellä mittarille. esim itellä oli tälläinen calibrassa. Voi olla hankala saada t-kappale mahtumaan sinne anturin tilalle kun jonkin verran tarvii tilaa että saa kierrettyä kiinni
ite väänsin öljypumpussa olleeseen lähdön tulppaan anturille käypäsen kierteen olko 1/8npt mikä noissa mittarin antureissa monasti on ja ne valmiit lähdöt oli ainakin tuossa pumpussa jotain 12mm. lohkossa voi olla joku valmis lähtökin tai ainakin neloskoneisissa on mutta niissä olevat tulpat ollut aika tukevasti kiinni
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Muut jutut olikin selvillä mutta tuon alkuperäisen anturin paikka on vielä hukassa. Kierre on varmaan 1/8 npt eli 10mm kartiokierre jos se on sama kun muissakin.
Pyyhkijät pyyhkii kertapyyhkäsyä käytettäessä välillä normaalisti kerran, välillä 3 kertaa. Aina joko kerran tai kolme, ei siltä väliltä. Veikkauksia onko vika viiksessä, pyyhkijöiden releessä, vaiko moottorin päässä? Omega A.
JJAL kirjoitti: ↑05 Helmi 2019, 16:08
Pyyhkijät pyyhkii kertapyyhkäsyä käytettäessä välillä normaalisti kerran, välillä 3 kertaa. Aina joko kerran tai kolme, ei siltä väliltä. Veikkauksia onko vika viiksessä, pyyhkijöiden releessä, vaiko moottorin päässä? Omega A.
Releestä pitäisi kuulua toimiessaan kaksi naksausta, eli päälle ja pois (=kertapyyhkäisy)
Kuuluuko tuota "Pois" naksausta releestä yhden pyyhinnän jälkeen?