kadett90 kirjoitti: ↑23 Huhti 2021, 13:48
Jep eli:
Nasta 1 maihin
Nasta 2 X2/53
Nasta 4 sytytysjännite
Kiitos sinulle kovasti!
Motonet väittää ainakin tämän katkaisijan olevan kaksinapainen, mutta eipä olisi eka kerta kun sanoo väärin.
Tarvinnee Länsiautosta käydä kysymässä jos saisi oikean. Ellei joku tiedä tämän olevan oikea. https://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/ ... oneuvo=957
E: Jalkatilan sivusta löytyy johtosarjaan teipattuna yksi pieni kaksijohtoinen liitin, jossa on kaksinastainen piuhat yhdistävä "tulppa" päällä. Onko tuo joku muu vai juuri kytkinpolkimen johto ja miksi se olisi tuolla tulpalla ohitettuna kun ei ole käytössä?
JJAL kirjoitti: ↑23 Huhti 2021, 15:33
E: Jalkatilan sivusta löytyy johtosarjaan teipattuna yksi pieni kaksijohtoinen liitin, jossa on kaksinastainen piuhat yhdistävä "tulppa" päällä. Onko tuo joku muu vai juuri kytkinpolkimen johto ja miksi se olisi tuolla tulpalla ohitettuna kun ei ole käytössä?
Sitä itsekin epäilen, ja tällöinhän tuonne X2:n nastaan 53 menisi se +12V polkimen ollessa ylhäällä. Taidan kokeilla.
Toki en ole vielä tarkistanut sitä että löytyykö näitä piuhoja edes X2 takaa vai joutuuko menemään ecun liittimelle asti.
Ai se toimiikin niin päin. Kaverin G Astrassa (X18XE1 vm 98) jossa kylläkin oli vaijerikaasu eli tuo erillinen boksi kuten omegassa, joutui kaksinapaisen kytkinpolkimen katkaisijaa varten olleesta liittimestä yhdistämään navat, jotta uskoi ettei kytkintä paineta ja vakkari suostui menemään päälle.
Eihän tuonne X2 pääse käsiksi oikein mitenkään, kun on niin hankalassa paikassa. Miten ihmeessä tuonne on mahdollista kytkentöjä lisätä? X120 en löytänyt vieläkään, mikään ohjekuva ei täsmää eikä akun ja abs yksikön välissä ole kampaliitintä. Laitan myöhemmin kuvan.
No sepä selittää, juuri muuten ulkomaiselta foorumilta paljastu sama asia. Luulin jo olevani sokea
Olisikohan piuhat helpompi vetää suorilta pitemmälle asti kuin tuohon X2 joka on niin hankalassa paikassa, eli lähemmäs ecua?