Rizla^^ kirjoitti:Mustat yhteen ja miinukseen ja punaset yhteen ja parkin johtoon nii pitäis syttyä molemmat rinkulat sekä virallinen parkkipoltin. Jos et halua sitä parkkia polttaa nii ots vaikka polttimo pois..
Kokeilu tosiaan omalla vastuulla kun 100% muistikuvaa ei ole mutta oon 90% varma
Okei, pitäis vain tietää mitkä on parkkien johdot...
Opel Astra G 1.8 vm. 2000 manuaali
Opel Vectra C2 2.2 vm. 2006 automaatti (veljen)
Opel Astra 1.4 vm. 2005 manuaali (veljen)
Opel Vectra 2.0i vm. 1995 manuaali (mutsin)
Rizla^^ kirjoitti:Mustat yhteen ja miinukseen ja punaset yhteen ja parkin johtoon nii pitäis syttyä molemmat rinkulat sekä virallinen parkkipoltin. Jos et halua sitä parkkia polttaa nii ots vaikka polttimo pois..
Kokeilu tosiaan omalla vastuulla kun 100% muistikuvaa ei ole mutta oon 90% varma
Okei, pitäis vain tietää mitkä on parkkien johdot...
Valokytkin parkkiasentoon ja yleismittari käteen nii selviää
Kuinkas käy pyöränlaakerin vaihdon abs jarrullisessa autossa. Eikös koko napa pidä irrottaa että saa laakerin pois ja oman käsitykseni mukaan sr hammaskehä on nuutattu kiinni napaan. Kertokaa viisaammat jos l len väärässä. Ja auto on opel calibra 94 c20xe koneella
Käyttis: Peugeot 3008
Kesämopo: Solifer 10 1969 M48 Anker Laura
Reissukulkine: Mercedes Benz Ajokki Victor 1988(Tilaa Riittävästi)
Pitää irrottaa. Edestä koko etutolppa tai takaa koko tukivarsi. Hammaskehät ei calibrassa vaikuta suoritukseen sen kummemmin. (edessä vetoakseleissa, takana napojen sisäpuolen laipoissa)
Takanavan purku jää haaveeksi ilman prässiä. On tiukka!
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Millä selvitän kumpi jakopää sopii calibraan. Tarjosivat kahta vaihtoehtoa. Koneena on C20XE ja niitä on tehty kahdella eri jakopäällä. Pitääkö paikkansa että uudemmassa jakopäässä apulaitteet toimii moniurahihnalla ja vanhemmassa kiilahihnalla. Vai puranko paletin pois ja ihmettelen si kumpi se on.
Käyttis: Peugeot 3008
Kesämopo: Solifer 10 1969 M48 Anker Laura
Reissukulkine: Mercedes Benz Ajokki Victor 1988(Tilaa Riittävästi)
Mitähän mahtaa tarkoittaa ecun vikakoodi 37 engine self diagnosis (fault code light) olisko kenties tullu siitä ettei ole ollu lamppua paikalla mittaristossa. Ja auto oli 94 opel calibra c20xe koneella
Käyttis: Peugeot 3008
Kesämopo: Solifer 10 1969 M48 Anker Laura
Reissukulkine: Mercedes Benz Ajokki Victor 1988(Tilaa Riittävästi)
kallek505 kirjoitti:Mitähän mahtaa tarkoittaa ecun vikakoodi 37 engine self diagnosis (fault code light) olisko kenties tullu siitä ettei ole ollu lamppua paikalla mittaristossa. Ja auto oli 94 opel calibra c20xe koneella
Joo....vikavalon jännite alhainen.
Ja tulee varmaan tuosta kun koko polttimo puuttuu kun tunnistaa ecun nastan 35 olevan jollain lailla oikosulussa maihin kun ei saa polttimon kautta sinne jännitettä.
Tämä selvä. Sitten toinen kyssäri. Calibra käy kylmänä normaaleilla tyhjäkäyntikierroksilla mutta kun lämpiää niin nousee kierrokset n.1500 eikä laske sieltä ennen kun jäähtyny kunnolla. Tyhjäkäyntiventtiilistä antaa vikakoodin 57 ja ei ole vaikutusta vikaan onko venttiilin johto kiinni vai ei. Putket jotka menee imusarjalle on ehjät ja venttiili putsattu ja liikkuu herkästi kun annoin suoran virran. Eli mistä metsästän seuraavaksi vikaa. Kuulemma joskus käyny vesien loppumisen takia lämpöisenä ja vika ilmenny sen jälkeen mutta kaikki tiivisteet on ehjät eli kansipahvi on ainakin ehjä ja vedet ja öljyt oikean väriset.
Käyttis: Peugeot 3008
Kesämopo: Solifer 10 1969 M48 Anker Laura
Reissukulkine: Mercedes Benz Ajokki Victor 1988(Tilaa Riittävästi)
vecculi92 kirjoitti:Pitäskö omega b sedan sähkönen takaluukku nousta ylös asti napista vai vain sen verran että lukko aukeaa? Mietin vaan tilaanko uudet pumput vai en
vecculi92 kirjoitti:Pitäskö omega b sedan sähkönen takaluukku nousta ylös asti napista vai vain sen verran että lukko aukeaa? Mietin vaan tilaanko uudet pumput vai en
Sen verran että lukko aukeaa.
Kiitos. Sitten ei tarvii vaihtaa ellei löydä tarpeeks jäykkiä jostai et nousis ylös asti.