Tarkoitus oli teettää tähän nyt ainakin muutama huolto niin että siihen saa huoltokirjaan leiman.Akus kirjoitti:Ei kyllä kannata ostaa Opelin öljyjä, ilmansuodattimia ja sytytystulppia marmoritiskiltä kun ne saa paljon halvemmalla esim. motonetistä. Jarrunesteen vaihtoväli on 2 vuotta mutta se on vain suositus. Itselläni ollut lisätyönä jarrunesteen vaihto.Astra97 kirjoitti:
Kysyin merkkihuollosta 120 000km:n huoltoa (nyt ajettu 109 000km).
Lainaus huoltoneuvojalta:
Tuo suurempi huolto kustantaa n.480E, sisältäen polttoainesuodattimen, moottorin ilmansuodattimen, raitisilmasuodattimen, öljyjen, öljynsuodattimen ja syt.tulppien vaihdon. Huollon yhteydessä voimme hoitaa myös mahdoliset avoimet kamppaniat autosta.
Melkoinen hinta muutamasta suodattimesta, öljystä ja tulppien vaihdosta
Tuossa ei ollut mainittu edes jarrunestettä joka kirjan mukaan pitää tehdä kahden vuoden tai 60kkm:n välein.
Loput huollosta on sitten tarkastuksia ja raportointeja ja mahdollisten löydettyjen vikojen korjaus sitten tuohon päälle.
Vai ajattelitko että ostaisin tarvikkeet Motonetista ja vien auton huoltoon markoritiskille kassillinen varaosia mukana että vaihtakaahan nämä ja leima alle kiitos
Pitänee kuitenkin tuo jarrunesteen vaihto teettää seuraavassa huollossa koska ei ole tietoa/merkintöjä onko sitä tähän tehty vaikka 60 000km huollossa (Auto-VB, Tammisaari) se olisi pitänyt vaihtaa (autolla ikää nyt 3,5 vuotta).
Niin ja unohtui tuossa aiemmin mainita yksi todella hyvä puoli edelliseen F-Astraan verrattuna, tankatessa voi painaa pistoolin pohjaan
Edellisen kanssa kun oli tankki tyhjä sai lirutella 10minuuttia bensaa kun *naks naks* heti vähänkin kovemmin painaessa eikä auttanut vaikka kokeili kääntää pistoolia miten päin tahansa ja vetää ulospäin, muutama takana jonottelija sanoikin että sulla täytyy olla kyllä tankissa reikä