Iku64 kirjoitti: ↑18 Huhti 2018, 14:01
Äh...olinpa lukenut huonosti ton..tuossahan puhutaan tosta itseparkkeraus jutusta..mutta se oli sellaisen ketjun sisällä jossa käytiin läpi tätä blind spot alert ongelmaa...
ps. huono kun täällä ei saa editoitua vanhoja viestejään..
/OT
Pystyy niitä muokata. Painike tuosa lainaushommelin vieresä.
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Iku64 kirjoitti: ↑18 Huhti 2018, 14:01
Äh...olinpa lukenut huonosti ton..tuossahan puhutaan tosta itseparkkeraus jutusta..mutta se oli sellaisen ketjun sisällä jossa käytiin läpi tätä blind spot alert ongelmaa...
ps. huono kun täällä ei saa editoitua vanhoja viestejään..
/OT
Pystyy niitä muokata. Painike tuosa lainaushommelin vieresä.
Oliko niin, että pitää olla vähintään joku määrä (100kpl) viestejä kasassa, jotta saa muokkaus -oikeuden?
tuo voi selittää asian...mulla meinaan ei ole tuota muokkausnappia..no pitää sitten kirjoittaa vaikka 100kpl moi viestejä..tyhmä juttu..no elämä on..kai tollakin säännöllä taas on jokin maailmaa parantava vaikutus...kuhan vaan keksis mikä..
Täällä ei muuten hirveästi ole ollut puhetta Insignia herkkyydestä renkaiden tasapainottomuudelle. Olen jonkun verran tutkinut tätä brittien foorumilta ja siellä tästä on ollut enemmän puhetta. Miksi nostan tämän asian johtuu siitä, että itsellä jo toinen Insignia menossa ja molemmissa tämä on sellainen asia, jonka kyllä huomaa ajossa. Mielestäni pelkästään se, että vanteet ovat likaiset ja kuraa on enemmän jossain kohtaa vannetta alkaa tuntua ratissa tai penkissä riippuen missä vanteessa tuota likaa on. Puhumattakaan siitä, jos muutaamalla grammalla täytyy renkaita tasapainottaa. Olenko vain todella arka tärinälle vai onko muilla ollenkaan vastaavia kokemuksia asiasta?
Insignia Country Tourer BiTurbo 4x4 -14
Ex: Insignia Sports Tourer Sport -12
Itsellä nyt kolmas Insignia ajossa. Kahdessa edellisessä ei moista ongelmaa ainakaan ollut. C Vectrassa sitävastoin oli, eli vaati tarkkaan tasapainotetut pyörät.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Eipä ole täälläkään ollut ihmeemmin ongelmia renkaiden tasapainoituksen kanssa ja alla on pyörinyt Continentalin, Michelinin, Goodyearin ja Nokian rengassettejä.
Ainoat vastaan tulleet murheet ovat tulleet yksistä tarvikevanteista, joiden keskireijät olivat aavistuksen liian isot, eikä niitä saanut tasapainoon eli ne meni kaatopaikkakuormaan lähes saman tien.
Toinen murhe oli Continentalin kesärenkaat, joissa oli pystyheittoa sen verran, että niitä ei saanut lainkaan tasapainoon ja totesin niiden toimivan moottoritiellä parhaiten jauhettuna kuminpuruksi kaistojenvälisen maavallin täytteenä.
Onkos täällä ollut kenelläkään ongelmia Insignian jarrukiekkojen, (ei kitkapintojen) ruostumisen suhteen?
Omassani on talvivanteina Etabeta Tettsut Silver vanteet talvivanteina ja talvikauden jälkeen kesävanteisiin vaihdettaessa.
Ovat pirun tiukassa paikallaan pulttien avaamisen jälkeenkin, johtuen tuosta kiekkojen ruostumisesta.
Jarrulevyinä jotkut Boschin valmisteet, rengaspultitkin ovat ruosteessa?
Pyörän napa nalkkaa keskiöön syynä kaksi paljasta metalli pintaa eli alumiini ja rauta. Maali vanteessa ei kestä joten laita vain keskiöön vaseliinia tai vastaavaa. Pultteihin ohuesti tervaspray. Pultteja ei saisi rasvata.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Useimpia uusia jarrulevyjä saa pinnoitettuina , joten eivät ruostu kovin helposti. Vaseliinia tosiaan keskiöön, niin ei ruostu. Mutterit voi vaihtaa muutamalla kymmenellä eurolla kromattuihin tai sinkittyihin umpimuttereihin.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i