Frontera
Frontera
Maasturi polttelee kauheasti ja eri vaihtoehtoja kartoitetaan. Hinta on vissiinkin jotain 5000 - 10000EUR ja tohon väliin mahtuu noita Frontera-nimisiä kulkineitakin. Toki sillä rahalla saisi jotain muutakin.
Onko studioraadilla näkemystä Oopelin maastureista. Tuollainen näppärän kokoinen Sport-malli jäi varsinkin hieman laittamaan ajatuksia liikkeelle. Noita maasturi palstoja kun lukee, niin näyttää että merkki ja malli saa olla mikä vaan kunhan se on Toyota LandCruiser (HJ, LJ tai BJ).
Olisiko kuitenkin Ooppelista vastusta?
Onko studioraadilla näkemystä Oopelin maastureista. Tuollainen näppärän kokoinen Sport-malli jäi varsinkin hieman laittamaan ajatuksia liikkeelle. Noita maasturi palstoja kun lukee, niin näyttää että merkki ja malli saa olla mikä vaan kunhan se on Toyota LandCruiser (HJ, LJ tai BJ).
Olisiko kuitenkin Ooppelista vastusta?
Kokemuksia mulla ei fronterasta ole mutta tuossa ois vaihtoehto, vähän liian kallis mutta varmaan hyvin pidetty: http://www.harjutorinauto.fi/?p=productsMore&iProduct=9
Opel Vectra B CD 2.0 1997 Farkku (X20XEV)
Opel Corsa A 1.2s 1988
Opel Corsa A 1.2s 1988
Fronterahan on Isuzun tekemä(Rodeo). Pitkä malli on tosi hyvä ajaa. Yhdellä lyhyellä olen ajanu ja se oli melkoinen hyppykeppi(yksilö?).
Sportin takepenkiltä on tosi V-mäistä tulla pois.
Sportin takepenkiltä on tosi V-mäistä tulla pois.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Parivuotta kohta ollut tuollainen. Sport versio on Izuzun Amigo kopio. Ihan kiva menijä, paitsi nelikko päällä 20 cm lumessa, tuolloin kaipaisi VOIMAA lisää. Alustan vääntösauva-lehtijousi yhdistelmä toimii riittävästi normi käytössä, kunhan on hyvät iskarit. Renkaista löytyy isot orkkispyörät joten lain mukaan jopa 33*12.5 R15 on lailliset alle. Meinaan jos haluaa ISOT Gumit. Nelikkoa ei voi kytkeä vauhdissa päälle ja automaattinapalukot on vähän huonot jos haluaa leikkiä OFF Roudia, kytkeytyy peruuttaessa irti
Ei nuo Fronterat varsinasesti ole Isuzun mallien "kopioita", vaan ns. badge-engineeringiä, eli kun Isuzukin kuuluu GM-perheeseen, niin Isuzun maastuireita on sitten myyty Euroopassa ihan "virallisesti" Opelin merkillä, eli tavallaan ne on kyllä ihan "aitoja" Isuzuja siinä mielessä, toisin kuin esimerkiksi monet kiinalaiset vehkeet (kuten esim. Landwind) joka tosiaan OLI Isuzun maasturin ja samalla myös Opel Fronteran kopio...t.steel kirjoitti:Parivuotta kohta ollut tuollainen. Sport versio on Izuzun Amigo kopio.
itse kohta 10,000km ajanut frontera sport 2l 8ventiilikonella niin voin sanoa että ihan jees auto.koneja sais olla vähän lisää 116hv,ajatus jos laittais 16v punakantinen 150hv kone pellin alleata kirjoitti:Ei nuo Fronterat varsinasesti ole Isuzun mallien "kopioita", vaan ns. badge-engineeringiä, eli kun Isuzukin kuuluu GM-perheeseen, niin Isuzun maastuireita on sitten myyty Euroopassa ihan "virallisesti" Opelin merkillä, eli tavallaan ne on kyllä ihan "aitoja" Isuzuja siinä mielessä, toisin kuin esimerkiksi monet kiinalaiset vehkeet (kuten esim. Landwind) joka tosiaan OLI Isuzun maasturin ja samalla myös Opel Fronteran kopio...t.steel kirjoitti:Parivuotta kohta ollut tuollainen. Sport versio on Izuzun Amigo kopio.
niin vois olla enemmän vääntöö
ata kirjoitti:Ei nuo Fronterat varsinasesti ole Isuzun mallien "kopioita", vaan ns. badge-engineeringiä, eli kun Isuzukin kuuluu GM-perheeseen, niin Isuzun maastuireita on sitten myyty Euroopassa ihan "virallisesti" Opelin merkillä, eli tavallaan ne on kyllä ihan "aitoja" Isuzuja siinä mielessä, toisin kuin esimerkiksi monet kiinalaiset vehkeet (kuten esim. Landwind) joka tosiaan OLI Isuzun maasturin ja samalla myös Opel Fronteran kopio...t.steel kirjoitti:Parivuotta kohta ollut tuollainen. Sport versio on Izuzun Amigo kopio.
Juu, paitti että näissä euroopan malleissa käytetään Opelin koneita(poislukien 2.8TD(isuzu) ja 2.5TDS(VenturiMotori).
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Ei ole 33" mitkään kummoisen kokoiset, jos oikeista maastureista puhutaan. Tommoisilla kolmekolmosilla sitä löylyä pellin alle kaipaa todellakin jo maantielläkin. Ja eikös napalukot kytkeydy peruutettaessa irti vain jos on kytketty ensin takavedolle? Ja lj-73:sta jos haluaa, niin eipä löydy helposti, ainakaan järkevän hintaisia. Ulkomailta tuotava melkeinpä..t.steel kirjoitti:Parivuotta kohta ollut tuollainen. Sport versio on Izuzun Amigo kopio. Ihan kiva menijä, paitsi nelikko päällä 20 cm lumessa, tuolloin kaipaisi VOIMAA lisää. Alustan vääntösauva-lehtijousi yhdistelmä toimii riittävästi normi käytössä, kunhan on hyvät iskarit. Renkaista löytyy isot orkkispyörät joten lain mukaan jopa 33*12.5 R15 on lailliset alle. Meinaan jos haluaa ISOT Gumit. Nelikkoa ei voi kytkeä vauhdissa päälle ja automaattinapalukot on vähän huonot jos haluaa leikkiä OFF Roudia, kytkeytyy peruuttaessa irti
Automaattinapalukot hajoaa juurikin "heijaamisessa". Eli kun ollaan kiinni ja otetaan eteen-taakse nytkytystä. Peruutettaessa lukot aukeaa ja taas eteenpäinvedettäessä kytkeytyy. Tuloksena kivaa rutinaa. Tosin Fronteraa on manuaalilukoillakin...
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)