Sitä mietinkin, että olikos kuitenkin "karvalakki" mallissa maalaamattomat kahvat340cid kirjoitti:Kahvat ei ole perusmallissa (comfort -01) korinväriset.squealer kirjoitti: B2 mallissa on korin väriset kylkilistat ja ovenkahvat
vectra b1 ja b2 erot
Ei mulla ole ainakaan valittamista tuon B2 sportin ohjauksen suhteen... Taitaa viisainta silti olla ajamatta B1 sport mallilla ettei ala harmittamaanTuomas kirjoitti:On niissä teknisiäkin eroja. Jouset on erilaiset, iskareista ei havaintoa. B2:ssa ohjausta "paranneltiin", B1:ssä on siis parempi ohjaus. Ei havaintoa mitä eroa niissä sitten tarkalleen on, saisiko sitä B2:n ohjausta downgreidattua vanhemman mallin parempaan versioon.
squealer kirjoitti:Ei mulla ole ainakaan valittamista tuon B2 sportin ohjauksen suhteen... Taitaa viisainta silti olla ajamatta B1 sport mallilla ettei ala harmittamaanTuomas kirjoitti:On niissä teknisiäkin eroja. Jouset on erilaiset, iskareista ei havaintoa. B2:ssa ohjausta "paranneltiin", B1:ssä on siis parempi ohjaus. Ei havaintoa mitä eroa niissä sitten tarkalleen on, saisiko sitä B2:n ohjausta downgreidattua vanhemman mallin parempaan versioon.
Joo ei kannata ainakaan B1 V6 Sportilla ajaa
Mun -99 B2 Sportissa on kyllä mustat ovenkahvat
En käsitä mikä ihmeen välimalli on kyseessä, koska kaikki muu korjattu matkamittarin näyttö mukaanlukien tuossa kyllä on kaikki faceliftiä, oikeasti aivan kaikki ja b2:han se on.
Niin, tuota ei tainnut vielä ollut mainittu. Eli B2:hden matkamittarinäyttö on sellaisessa paikassa, että sen myös näkee.
Ohjauksien eroista en tiedä sanoa, mutta 2 edellistä autoani olivat mondeoita ja siltä pohjalta voin sanoa että vectran ohjaus on huomattavasti surkeampi (todellisuuden nimissä täytyy sanoa ettei hirveän monesta tavallisesta autosta löydy mondeon veroista ohjausta). Ajoasentokin jää tuon ratin vajaiden säätöjen takia ihmeelliseksi (mutta ei se nyt sentään mitään tojota tasoa ole ) . Ratin säädössä kun nuo pykälät ovat niin harvat, että siinä sopivassa asennossa se jää vähän liian ylös/kuorma-auton rattimaiseen asentoon. Alemmassa asennossa auto on huomattavasti käteenistuvampi, mutta ratti raapii jalkoja. Olenkin vähän suunnitellut ottavani tuon ratin/rattipylvään auki ja joskos sitä siitä "pykälälevystä" saisi säädettyä sopivan väliasennon . Noo, ratin natinat pitäisi ainakin saada jotenkin rasvailtua pois.
En käsitä mikä ihmeen välimalli on kyseessä, koska kaikki muu korjattu matkamittarin näyttö mukaanlukien tuossa kyllä on kaikki faceliftiä, oikeasti aivan kaikki ja b2:han se on.
Niin, tuota ei tainnut vielä ollut mainittu. Eli B2:hden matkamittarinäyttö on sellaisessa paikassa, että sen myös näkee.
Ohjauksien eroista en tiedä sanoa, mutta 2 edellistä autoani olivat mondeoita ja siltä pohjalta voin sanoa että vectran ohjaus on huomattavasti surkeampi (todellisuuden nimissä täytyy sanoa ettei hirveän monesta tavallisesta autosta löydy mondeon veroista ohjausta). Ajoasentokin jää tuon ratin vajaiden säätöjen takia ihmeelliseksi (mutta ei se nyt sentään mitään tojota tasoa ole ) . Ratin säädössä kun nuo pykälät ovat niin harvat, että siinä sopivassa asennossa se jää vähän liian ylös/kuorma-auton rattimaiseen asentoon. Alemmassa asennossa auto on huomattavasti käteenistuvampi, mutta ratti raapii jalkoja. Olenkin vähän suunnitellut ottavani tuon ratin/rattipylvään auki ja joskos sitä siitä "pykälälevystä" saisi säädettyä sopivan väliasennon . Noo, ratin natinat pitäisi ainakin saada jotenkin rasvailtua pois.
itellä on kummatkin B1 ja B2.ohjauksessa en oo muuta eroa huomannut kuin et B2 on hivenen kevyempi käännellä.miksei toi "vanhennus" onnistu kun vaihtaa B1 mallin hammastangon,mut kattoo vaan että jos on ZF niin ZF tilalle...on vaan aika jumppa vaihtaa toi hammastanko,etukelkkaa alas,moottoria vähän ylös ja sitä rataa.......squealer kirjoitti:Ei mulla ole ainakaan valittamista tuon B2 sportin ohjauksen suhteen... Taitaa viisainta silti olla ajamatta B1 sport mallilla ettei ala harmittamaanTuomas kirjoitti:On niissä teknisiäkin eroja. Jouset on erilaiset, iskareista ei havaintoa. B2:ssa ohjausta "paranneltiin", B1:ssä on siis parempi ohjaus. Ei havaintoa mitä eroa niissä sitten tarkalleen on, saisiko sitä B2:n ohjausta downgreidattua vanhemman mallin parempaan versioon.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Sama juttu B1:sissä, karvalakissa mustat, muissa korinväriset.squealer kirjoitti:Sitä mietinkin, että olikos kuitenkin "karvalakki" mallissa maalaamattomat kahvat340cid kirjoitti:Kahvat ei ole perusmallissa (comfort -01) korinväriset.squealer kirjoitti: B2 mallissa on korin väriset kylkilistat ja ovenkahvat
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Voisin väittää että B1 V6 Sportissa on ainakin Mondeon tasoa ohjaus... On nimittäin huomattavasti jämäkämpi mitä muissa Vectran malleissa...palehti kirjoitti:Mun -99 B2 Sportissa on kyllä mustat ovenkahvat
En käsitä mikä ihmeen välimalli on kyseessä, koska kaikki muu korjattu matkamittarin näyttö mukaanlukien tuossa kyllä on kaikki faceliftiä, oikeasti aivan kaikki ja b2:han se on.
Niin, tuota ei tainnut vielä ollut mainittu. Eli B2:hden matkamittarinäyttö on sellaisessa paikassa, että sen myös näkee.
Ohjauksien eroista en tiedä sanoa, mutta 2 edellistä autoani olivat mondeoita ja siltä pohjalta voin sanoa että vectran ohjaus on huomattavasti surkeampi (todellisuuden nimissä täytyy sanoa ettei hirveän monesta tavallisesta autosta löydy mondeon veroista ohjausta). Ajoasentokin jää tuon ratin vajaiden säätöjen takia ihmeelliseksi (mutta ei se nyt sentään mitään tojota tasoa ole ) . Ratin säädössä kun nuo pykälät ovat niin harvat, että siinä sopivassa asennossa se jää vähän liian ylös/kuorma-auton rattimaiseen asentoon. Alemmassa asennossa auto on huomattavasti käteenistuvampi, mutta ratti raapii jalkoja. Olenkin vähän suunnitellut ottavani tuon ratin/rattipylvään auki ja joskos sitä siitä "pykälälevystä" saisi säädettyä sopivan väliasennon . Noo, ratin natinat pitäisi ainakin saada jotenkin rasvailtua pois.
-
- 'Kadett'
- Viestit: 15
- Liittynyt: 18 Syys 2017, 13:51
Re: vectra b1 ja b2 erot
Käykö b2 etupuskuri suoraan b1:seen?
-
- OCF Yhteyshenkilö
- Viestit: 4231
- Liittynyt: 01 Joulu 2008, 18:06
- Paikkakunta: Joensuu
Re: vectra b1 ja b2 erot
KäySörssellssöni kirjoitti:Käykö b2 etupuskuri suoraan b1:seen?
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014