Insignia B

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Taikamatto
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 49
Liittynyt: 31 Tammi 2018, 22:58

Re: Insignia B

Viesti Kirjoittaja Taikamatto » 13 Helmi 2020, 23:31

Kävi justiinsa ST 1,6T tuulilasinvaihdossa. Tammikuussa kilahti kivi tai nasta lasin reunaan ohituskaistaa pyyhkäisseestä autosta ja naps. Alkoi sitten vielä halkeamaan. Lasivakuutus taisi hankkia hintansa; näin työnjohtajan pöydällä erittelyn loppusummana 1142. Lasi taisi olla siinä jotain 930. Sanoi että ei ole kallein Insignia B:n lasi. Se olisi varmaan sellainen missä on lämmitys.

Avatar
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4636
Liittynyt: 08 Touko 2003, 03:00
Paikkakunta: LPR

Re: Insignia B

Viesti Kirjoittaja Johnny » 14 Helmi 2020, 08:08

Taikamatto kirjoitti:
13 Helmi 2020, 23:31
Kävi justiinsa ST 1,6T tuulilasinvaihdossa. Tammikuussa kilahti kivi tai nasta lasin reunaan ohituskaistaa pyyhkäisseestä autosta ja naps. Alkoi sitten vielä halkeamaan. Lasivakuutus taisi hankkia hintansa; näin työnjohtajan pöydällä erittelyn loppusummana 1142. Lasi taisi olla siinä jotain 930. Sanoi että ei ole kallein Insignia B:n lasi. Se olisi varmaan sellainen missä on lämmitys.
Alku kuusta napasahti kans jotain lasiin ja pieni halkeama siinä on. Onneksi on myös lasivakuutus, mulla on vielä se lämmityskin siinä.
Meinasin tosin odottaa kesään asti että nastat ja kivet vähenisi, mun tuurilla se napsahtaa kuitenkin heti uudestaan jos nyt vaihtaa. Ehtihän auto jo kuukauden ajossa ollakkin kun tuo kävi.
Johnny, la gente esta muy loca.

juskaa
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 14
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 12:54

Re: Insignia B

Viesti Kirjoittaja juskaa » 14 Helmi 2020, 10:16

Nanocell kirjoitti:
11 Helmi 2020, 19:37
nupaha kirjoitti:
11 Helmi 2020, 13:32
oke kirjoitti:
11 Helmi 2020, 09:22
Nupaha
Mitä se maininta webaston toiminnasta tarkoittaa?
Lähtöö käyntiin aina kun autolla lähtee liikkeelle, on sitten kilometrin kauppareissu tai pidempi reissu. Webaston "hallinta" on surkia, kun toimii "liian" automaattisesti. Itse jättäisin lyhyillä kauppareisuilla webaston poispelistä ja pystyyhän sen nytkin kaukkarista sammuttamaan, mutta onhan se koomista, kun on avaimetonkulku ja käynnistys niin webaston takia joudut kaivella takin taskuja. 😖
Tämä tietenkin näin talviaikana. Eiköhän siinä jokin lämpötilaraja ole, koska lopettaa lämmittämästä. En tiedä mikä se raja on.
Tähän nyt edeleen pakko kommentoida että ei välttämättä paikkaansa. Minun MY18 Insignia lähtee tasan käyntiin tehdasasennetulla Wbastolla vain ja ainostaan Webaston kaukosäätimestä tai nappia hanskalokerosta painamalla. Automaattisesti lämpötilan laskiessa tms. se ei ole koskaan lähtenyt päälle. Mitään "automatiikkaa ainakaan minulla EI ole.
Nyt on pakko kysyä että millä se auto lämpenee jos lisälämmitin ei käynnisty automaattisesti startin jälkeen .? Silloinhan ei ole mitään merkkivaloa edes hanskalokeron napissa. Moottorinlämpömittari kertoo varsin hyvin onko lämmitin toiminnassa.
Lyhyillä matkoilla ongelma on jatkuva käynnistyminen ja sammuminen joka karstoittaa lämmitimen palopäätä. Itse kaupassa käynnin ajaksi jätän lämmittimen käyntiin.
Opel Insignia Sports Tourer -15

nupaha
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 116
Liittynyt: 25 Kesä 2019, 13:31

Re: Insignia B

Viesti Kirjoittaja nupaha » 14 Helmi 2020, 11:27

juskaa kirjoitti:
14 Helmi 2020, 10:16
Nanocell kirjoitti:
11 Helmi 2020, 19:37
nupaha kirjoitti:
11 Helmi 2020, 13:32
oke kirjoitti:
11 Helmi 2020, 09:22
Nupaha
Mitä se maininta webaston toiminnasta tarkoittaa?
Lähtöö käyntiin aina kun autolla lähtee liikkeelle, on sitten kilometrin kauppareissu tai pidempi reissu. Webaston "hallinta" on surkia, kun toimii "liian" automaattisesti. Itse jättäisin lyhyillä kauppareisuilla webaston poispelistä ja pystyyhän sen nytkin kaukkarista sammuttamaan, mutta onhan se koomista, kun on avaimetonkulku ja käynnistys niin webaston takia joudut kaivella takin taskuja. 😖
Tämä tietenkin näin talviaikana. Eiköhän siinä jokin lämpötilaraja ole, koska lopettaa lämmittämästä. En tiedä mikä se raja on.
Tähän nyt edeleen pakko kommentoida että ei välttämättä paikkaansa. Minun MY18 Insignia lähtee tasan käyntiin tehdasasennetulla Wbastolla vain ja ainostaan Webaston kaukosäätimestä tai nappia hanskalokerosta painamalla. Automaattisesti lämpötilan laskiessa tms. se ei ole koskaan lähtenyt päälle. Mitään "automatiikkaa ainakaan minulla EI ole.
Nyt on pakko kysyä että millä se auto lämpenee jos lisälämmitin ei käynnisty automaattisesti startin jälkeen .? Silloinhan ei ole mitään merkkivaloa edes hanskalokeron napissa. Moottorinlämpömittari kertoo varsin hyvin onko lämmitin toiminnassa.
Lyhyillä matkoilla ongelma on jatkuva käynnistyminen ja sammuminen joka karstoittaa lämmitimen palopäätä. Itse kaupassa käynnin ajaksi jätän lämmittimen käyntiin.
Näillä läpötiloilla missä ollaan liikuttu tänä talvena eli nollan vähä molemmin puoöin, en koe tarvetta yrittää lämmittää autoa lyhyillä teisduilla, kun ei se kumminkaan ehdi lämmetä. Turhaa polttoaineen ja webaston kulutusta
Kukin tietenkin hoitaa tuotakin asiaa kuten haluaa, mutta ihmettelen, että mikä siinä webaston napin laitossa auton kojetauluun on niin vaikiaa. 🤔 Sais itte sammutella ja käynnistellä niin kun haluaa ja jättää nykyisen toimintamallin vaihtoehdoksi.
Opel Insignia Grand Sport 2,0tdsl, my20
Kesäkissana Jaguar XKR

Errror
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 102
Liittynyt: 28 Touko 2019, 20:52

Re: Insignia B

Viesti Kirjoittaja Errror » 14 Helmi 2020, 18:57

Johnny kirjoitti:
14 Helmi 2020, 08:08
Taikamatto kirjoitti:
13 Helmi 2020, 23:31
Kävi justiinsa ST 1,6T tuulilasinvaihdossa. Tammikuussa kilahti kivi tai nasta lasin reunaan ohituskaistaa pyyhkäisseestä autosta ja naps. Alkoi sitten vielä halkeamaan. Lasivakuutus taisi hankkia hintansa; näin työnjohtajan pöydällä erittelyn loppusummana 1142. Lasi taisi olla siinä jotain 930. Sanoi että ei ole kallein Insignia B:n lasi. Se olisi varmaan sellainen missä on lämmitys.
Alku kuusta napasahti kans jotain lasiin ja pieni halkeama siinä on. Onneksi on myös lasivakuutus, mulla on vielä se lämmityskin siinä.
Meinasin tosin odottaa kesään asti että nastat ja kivet vähenisi, mun tuurilla se napsahtaa kuitenkin heti uudestaan jos nyt vaihtaa. Ehtihän auto jo kuukauden ajossa ollakkin kun tuo kävi.
Mulla sama, eli kuukauden ehti olla ja nasta tai kivi napsahti. Kolo paikattiin ja kaikki sen osalta ok, mutta onkohan tämä ikkuna jotenkin herkempi kuin yleensä?
Autona Insignia Grand Sport 1.6T A MY20

nupaha
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 116
Liittynyt: 25 Kesä 2019, 13:31

Re: Insignia B

Viesti Kirjoittaja nupaha » 14 Helmi 2020, 19:59

Täytyy sanoa, että Grand sport on tosiaan sport. Pohjoisen reissua varten sovittelin alustavasti matkalakkuja ja on se sport. Kahta isoa kovaa matkalaukkua ei sovi. 😩 Ei auta muu kuin kaivella putkikasseja esiin.

Selvästi parempi asia on tässä Ooppelissa Superbiin verratuna, että kun Superb oli tavallinen valkoinen ja nykyinen metalliväri, niin tästä lähtee lika huomattavasti paremmin pois. 👍Tulipahan tuokin todettua.
Opel Insignia Grand Sport 2,0tdsl, my20
Kesäkissana Jaguar XKR

nupaha
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 116
Liittynyt: 25 Kesä 2019, 13:31

Re: Insignia B

Viesti Kirjoittaja nupaha » 14 Helmi 2020, 20:00

nupaha kirjoitti:
14 Helmi 2020, 19:59
Täytyy sanoa, että Grand sport on tosiaan sport. Pohjoisen reissua varten sovittelin alustavasti matkalakkuja ja on se sport. Kahta isoa kovaa matkalaukkua ei sovi. 😩 Ei auta muu kuin kaivella putkikasseja esiin.

Selvästi parempi asia on tässä Ooppelissa Superbiin verratuna, että kun Superb oli tavallinen valkoinen ja nykyinen metalliväri, niin tästä lähtee lika huomattavasti paremmin pois. 👍Tulipahan tuokin todettua.
Niin ja onneksi on iso suksiboksi.
Opel Insignia Grand Sport 2,0tdsl, my20
Kesäkissana Jaguar XKR

Avatar
GM_Opel
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 97
Liittynyt: 24 Touko 2018, 13:37

Re: Insignia B

Viesti Kirjoittaja GM_Opel » 14 Helmi 2020, 21:11

Kun lukee näitä Grand Sport -mallin omistajien harmituksia, että auton takaluukku ei aukea jalkaa heilauttamalla eikä tavaratilaan mahdu tarpeeksi matkalaukkuja ja täytyy kaivella suksiboxia esille, niin ei harmita yhtään, että itse tuli hankkineeksi Sport Tourer -mallin :P :yes: :peukku:

nupaha
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 116
Liittynyt: 25 Kesä 2019, 13:31

Re: Insignia B

Viesti Kirjoittaja nupaha » 14 Helmi 2020, 21:35

GM_Opel kirjoitti:
14 Helmi 2020, 21:11
Kun lukee näitä Grand Sport -mallin omistajien harmituksia, että auton takaluukku ei aukea jalkaa heilauttamalla eikä tavaratilaan mahdu tarpeeksi matkalaukkuja ja täytyy kaivella suksiboxia esille, niin ei harmita yhtään, että itse tuli hankkineeksi Sport Tourer -mallin :P :yes: :peukku:
No, eipä ne laskettelu- ja murtsikkasukset + kamat neljälle taida sopia Sport Toureriinkaan. 😉
Mutta joo, eihän toi GS:n perä kauhean käytännöllinen ole. Eiköhän mökkikamat kesällä kulkeennu kuitenkin suht vaivattomasti.
Itselläni jäi tuo farkku-malli pois niinkin naurettavasta syystä pois kuin ne sivun kromilistat. Ne ei vaan MUM mielestä sovi autoon yhtään. No, ei tämä tietenkään ainut syy ollu ja saa nähdä tuunko katumaan päätöstä GS:n suhteen.
Opel Insignia Grand Sport 2,0tdsl, my20
Kesäkissana Jaguar XKR

Taikamatto
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 49
Liittynyt: 31 Tammi 2018, 22:58

Re: Insignia B

Viesti Kirjoittaja Taikamatto » 14 Helmi 2020, 21:58

Errror kirjoitti:
14 Helmi 2020, 18:57
Johnny kirjoitti:
14 Helmi 2020, 08:08
Taikamatto kirjoitti:
13 Helmi 2020, 23:31
Kävi justiinsa ST 1,6T tuulilasinvaihdossa. Tammikuussa kilahti kivi tai nasta lasin reunaan ohituskaistaa pyyhkäisseestä autosta ja naps. Alkoi sitten vielä halkeamaan. Lasivakuutus taisi hankkia hintansa; näin työnjohtajan pöydällä erittelyn loppusummana 1142. Lasi taisi olla siinä jotain 930. Sanoi että ei ole kallein Insignia B:n lasi. Se olisi varmaan sellainen missä on lämmitys.
Alku kuusta napasahti kans jotain lasiin ja pieni halkeama siinä on. Onneksi on myös lasivakuutus, mulla on vielä se lämmityskin siinä.
Meinasin tosin odottaa kesään asti että nastat ja kivet vähenisi, mun tuurilla se napsahtaa kuitenkin heti uudestaan jos nyt vaihtaa. Ehtihän auto jo kuukauden ajossa ollakkin kun tuo kävi.
Mulla sama, eli kuukauden ehti olla ja nasta tai kivi napsahti. Kolo paikattiin ja kaikki sen osalta ok, mutta onkohan tämä ikkuna jotenkin herkempi kuin yleensä?
Eiköhän se ole vaan sitä tuuria. Yksi iskemäkorjaus hyvällä menestyksellä oli siihen aiempaan lasiin tehty, joskus viime syksynä; auto sis MY19.5 toisin olin vahingossa johonkin edeltävään meiliini webastota kirjoittanut. Perheessä kakkosautona VW Golf VII ja onkohan kolmas lasi siinä menossa. High waylla ne kivet ja nastat vaan lentävät.

Eräs aiempi ajamani Inkun kokoluokan auto oli varmaan tuulilasin asennon tms osalta jonkinsortin "kivenkerääjä", suurinpiirtein lasi vuodessa. Vaikka miten yritti turvavälejäkin motareilla pidellä. Eihän siinä tarvii kuin että joku tempaisee vaikka kiihdyttäen ohi motarilla tai rampilta takaa ja kivi tai nasta nousee lentoon, niin siinähän sitä sitten ajat: satasta tai sataa kahtakymppiä.... siihen ilmassa olevaan kiveen/nastaan että naps. Tuurissa mihin kohtaan ja millä kulmalla se sitten osuu. Varmaan osatekijä ehkä lasikin ja sen asento... Anyway, lasivakuutus on hyvä olla.

Errror
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 102
Liittynyt: 28 Touko 2019, 20:52

Re: Insignia B

Viesti Kirjoittaja Errror » Eilen, 09:11

Taikamatto kirjoitti:
14 Helmi 2020, 21:58
Errror kirjoitti:
14 Helmi 2020, 18:57
Johnny kirjoitti:
14 Helmi 2020, 08:08
Taikamatto kirjoitti:
13 Helmi 2020, 23:31
Kävi justiinsa ST 1,6T tuulilasinvaihdossa. Tammikuussa kilahti kivi tai nasta lasin reunaan ohituskaistaa pyyhkäisseestä autosta ja naps. Alkoi sitten vielä halkeamaan. Lasivakuutus taisi hankkia hintansa; näin työnjohtajan pöydällä erittelyn loppusummana 1142. Lasi taisi olla siinä jotain 930. Sanoi että ei ole kallein Insignia B:n lasi. Se olisi varmaan sellainen missä on lämmitys.
Alku kuusta napasahti kans jotain lasiin ja pieni halkeama siinä on. Onneksi on myös lasivakuutus, mulla on vielä se lämmityskin siinä.
Meinasin tosin odottaa kesään asti että nastat ja kivet vähenisi, mun tuurilla se napsahtaa kuitenkin heti uudestaan jos nyt vaihtaa. Ehtihän auto jo kuukauden ajossa ollakkin kun tuo kävi.
Mulla sama, eli kuukauden ehti olla ja nasta tai kivi napsahti. Kolo paikattiin ja kaikki sen osalta ok, mutta onkohan tämä ikkuna jotenkin herkempi kuin yleensä?
Eiköhän se ole vaan sitä tuuria. Yksi iskemäkorjaus hyvällä menestyksellä oli siihen aiempaan lasiin tehty, joskus viime syksynä; auto sis MY19.5 toisin olin vahingossa johonkin edeltävään meiliini webastota kirjoittanut. Perheessä kakkosautona VW Golf VII ja onkohan kolmas lasi siinä menossa. High waylla ne kivet ja nastat vaan lentävät.

Eräs aiempi ajamani Inkun kokoluokan auto oli varmaan tuulilasin asennon tms osalta jonkinsortin "kivenkerääjä", suurinpiirtein lasi vuodessa. Vaikka miten yritti turvavälejäkin motareilla pidellä. Eihän siinä tarvii kuin että joku tempaisee vaikka kiihdyttäen ohi motarilla tai rampilta takaa ja kivi tai nasta nousee lentoon, niin siinähän sitä sitten ajat: satasta tai sataa kahtakymppiä.... siihen ilmassa olevaan kiveen/nastaan että naps. Tuurissa mihin kohtaan ja millä kulmalla se sitten osuu. Varmaan osatekijä ehkä lasikin ja sen asento... Anyway, lasivakuutus on hyvä olla.
Juu, näin se taitaa mennä. Ja tämä talvi täällä Helsingissä on ollut nastarenkaille aika kohtalokas - porukka ajaa lumen ja jään puutteesta johtuen aggressiivisemmin kuin normaalina talvena ja nastat sekä renkaiden lamelleihin jääneet kivet vaan lentelevät. Itselle tuli tosiaan tämä nykyinen liisari marraskuussa ja kyllä on kaduttanut, että tuli otettua nastarenkailla...
Autona Insignia Grand Sport 1.6T A MY20

Errror
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 102
Liittynyt: 28 Touko 2019, 20:52

Re: Insignia B

Viesti Kirjoittaja Errror » Eilen, 09:22

nupaha kirjoitti:
14 Helmi 2020, 21:35
GM_Opel kirjoitti:
14 Helmi 2020, 21:11
Kun lukee näitä Grand Sport -mallin omistajien harmituksia, että auton takaluukku ei aukea jalkaa heilauttamalla eikä tavaratilaan mahdu tarpeeksi matkalaukkuja ja täytyy kaivella suksiboxia esille, niin ei harmita yhtään, että itse tuli hankkineeksi Sport Tourer -mallin :P :yes: :peukku:
No, eipä ne laskettelu- ja murtsikkasukset + kamat neljälle taida sopia Sport Toureriinkaan. 😉
Mutta joo, eihän toi GS:n perä kauhean käytännöllinen ole. Eiköhän mökkikamat kesällä kulkeennu kuitenkin suht vaivattomasti.
Itselläni jäi tuo farkku-malli pois niinkin naurettavasta syystä pois kuin ne sivun kromilistat. Ne ei vaan MUM mielestä sovi autoon yhtään. No, ei tämä tietenkään ainut syy ollu ja saa nähdä tuunko katumaan päätöstä GS:n suhteen.
Sama homma, eli Grand Sport on mielestäni heittämällä kokoluokkansa tyylikkäimpiä autoja muotoilultaan kun taas farkkuversio enemmänkin melko perinteinen iso farkku. Jos oma poika olisi vielä vaunuiässä, olisi toki kääntynyt farkkuun, muttei ehkä sitten Insigniaan, vaikea sanoa.

Matkalaukuista, itse juuri ulkomailta palanneena, hienosti tuonne perään meni kaksi Finnairin ruumakoon maksimirajaan osuvaa (yhteismitat max. 158cm) kovaa laukkua. Matalahan tuo perä on aukon päädystä, mutta onneksi kuitenkin ikkunan kanssa aukeava eikä perinteinen sedanluukku...
Autona Insignia Grand Sport 1.6T A MY20

nupaha
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 116
Liittynyt: 25 Kesä 2019, 13:31

Re: Insignia B

Viesti Kirjoittaja nupaha » Eilen, 11:36

Errror kirjoitti:
Eilen, 09:22
nupaha kirjoitti:
14 Helmi 2020, 21:35
GM_Opel kirjoitti:
14 Helmi 2020, 21:11
Kun lukee näitä Grand Sport -mallin omistajien harmituksia, että auton takaluukku ei aukea jalkaa heilauttamalla eikä tavaratilaan mahdu tarpeeksi matkalaukkuja ja täytyy kaivella suksiboxia esille, niin ei harmita yhtään, että itse tuli hankkineeksi Sport Tourer -mallin :P :yes: :peukku:
No, eipä ne laskettelu- ja murtsikkasukset + kamat neljälle taida sopia Sport Toureriinkaan. 😉
Mutta joo, eihän toi GS:n perä kauhean käytännöllinen ole. Eiköhän mökkikamat kesällä kulkeennu kuitenkin suht vaivattomasti.
Itselläni jäi tuo farkku-malli pois niinkin naurettavasta syystä pois kuin ne sivun kromilistat. Ne ei vaan MUM mielestä sovi autoon yhtään. No, ei tämä tietenkään ainut syy ollu ja saa nähdä tuunko katumaan päätöstä GS:n suhteen.
Sama homma, eli Grand Sport on mielestäni heittämällä kokoluokkansa tyylikkäimpiä autoja muotoilultaan kun taas farkkuversio enemmänkin melko perinteinen iso farkku. Jos oma poika olisi vielä vaunuiässä, olisi toki kääntynyt farkkuun, muttei ehkä sitten Insigniaan, vaikea sanoa.

Matkalaukuista, itse juuri ulkomailta palanneena, hienosti tuonne perään meni kaksi Finnairin ruumakoon maksimirajaan osuvaa (yhteismitat max. 158cm) kovaa laukkua. Matalahan tuo perä on aukon päädystä, mutta onneksi kuitenkin ikkunan kanssa aukeava eikä perinteinen sedanluukku...
Näihin kommentteihin voin yhtyä. Farkkuaikaa kesti ihan "riittävän" kauan, kun tenavat oli pieniä.
Aika vähiin jäi lopuksi mallit kun halusin 5-ovisen mutten farkkua, kun työnantaja on rajannut autot tiettyihin merkkeihin. Tällä mennään... 👍
Opel Insignia Grand Sport 2,0tdsl, my20
Kesäkissana Jaguar XKR

Errror
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 102
Liittynyt: 28 Touko 2019, 20:52

Re: Insignia B

Viesti Kirjoittaja Errror » Eilen, 17:37

nupaha kirjoitti:
Eilen, 11:36
Errror kirjoitti:
Eilen, 09:22
nupaha kirjoitti:
14 Helmi 2020, 21:35
GM_Opel kirjoitti:
14 Helmi 2020, 21:11
Kun lukee näitä Grand Sport -mallin omistajien harmituksia, että auton takaluukku ei aukea jalkaa heilauttamalla eikä tavaratilaan mahdu tarpeeksi matkalaukkuja ja täytyy kaivella suksiboxia esille, niin ei harmita yhtään, että itse tuli hankkineeksi Sport Tourer -mallin :P :yes: :peukku:
No, eipä ne laskettelu- ja murtsikkasukset + kamat neljälle taida sopia Sport Toureriinkaan. 😉
Mutta joo, eihän toi GS:n perä kauhean käytännöllinen ole. Eiköhän mökkikamat kesällä kulkeennu kuitenkin suht vaivattomasti.
Itselläni jäi tuo farkku-malli pois niinkin naurettavasta syystä pois kuin ne sivun kromilistat. Ne ei vaan MUM mielestä sovi autoon yhtään. No, ei tämä tietenkään ainut syy ollu ja saa nähdä tuunko katumaan päätöstä GS:n suhteen.
Sama homma, eli Grand Sport on mielestäni heittämällä kokoluokkansa tyylikkäimpiä autoja muotoilultaan kun taas farkkuversio enemmänkin melko perinteinen iso farkku. Jos oma poika olisi vielä vaunuiässä, olisi toki kääntynyt farkkuun, muttei ehkä sitten Insigniaan, vaikea sanoa.

Matkalaukuista, itse juuri ulkomailta palanneena, hienosti tuonne perään meni kaksi Finnairin ruumakoon maksimirajaan osuvaa (yhteismitat max. 158cm) kovaa laukkua. Matalahan tuo perä on aukon päädystä, mutta onneksi kuitenkin ikkunan kanssa aukeava eikä perinteinen sedanluukku...
Näihin kommentteihin voin yhtyä. Farkkuaikaa kesti ihan "riittävän" kauan, kun tenavat oli pieniä.
Aika vähiin jäi lopuksi mallit kun halusin 5-ovisen mutten farkkua, kun työnantaja on rajannut autot tiettyihin merkkeihin. Tällä mennään... 👍
Meillä ei työnantaja onneksi ota kantaa automerkkeihin, ja rajatkin melko löyhät ainakin toistaiseksi.

Kävin muuten työasioissa erään erittäin suuren saksalaisen logistiikkafirman Suomen pääkonttorilla Vantaalla. Firman parkissa oli varmaan 10 Insigniaa rivissä, eli siellä ainakin ohjattiin selkeästi tiettyihin merkkeihin :D
Autona Insignia Grand Sport 1.6T A MY20

morbus
'Agila'
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Helmi 2020, 20:21

Re: Insignia B

Viesti Kirjoittaja morbus » Tänään, 12:10

Ihan alusta asti en tätä webastokeskustelua ole seurannut mutta itsekin tuosta omasta dieselistä voin sen verran mainita että oma webasto ei ainakaan itsestään mitenkään automaattisesti omia aikojaan lähde käyntiin, vain jos kaukkarista sen päälle laitan tai jos olen laittanut ajastimen päälle. Autona siis 2020 1,6 diesel

Vastaa Viestiin