F1 kausi 2014
Re: F1 kausi 2014
Viimeinen testipäivä ja monet autot vielä raakileita Williamsilla tuntuu olevan luotettava paketti
Zafira B 1.8, ST200 Mondeo
Re: F1 kausi 2014
Ajatella jos Kimi ois jostain ihmeen syystä jäänyt Lotukselle
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
Re: F1 kausi 2014
Hölmö kysymy. Missä toinen lotus auto on? Mun silmään ei tekstiteevees osunu meinaan ollenkaan.
-
- OCF Member 2018
- Viestit: 1242
- Liittynyt: 16 Marras 2009, 16:33
Re: F1 kausi 2014
Maldonado jäi ilman aikaa Mut pääsi kuitenkin kisaan mukaan. Voi tulla kyllä mielenkiintoinen kisajarkkis kirjoitti:Hölmö kysymy. Missä toinen lotus auto on? Mun silmään ei tekstiteevees osunu meinaan ollenkaan.
Re: F1 kausi 2014
(suomeksi maikkarin puupääselostajat)
http://www.feed2all.eu/type/motosport.html
näytti jokseenki köröttely kisoilta.. poislukien bottas.. ja autot kuulostiki ku oisivat ajaneet pinta kaasulla
http://www.feed2all.eu/type/motosport.html
näytti jokseenki köröttely kisoilta.. poislukien bottas.. ja autot kuulostiki ku oisivat ajaneet pinta kaasulla
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Re: F1 kausi 2014
http://sportlemon.me/moto_gp
Ei ne pystykkään ajaan rajotinta vasten kun loppuis polttoaine. Eikös se oikarinen kommentoinu et 12 000 rpm on rajoitettu kiekkanopeus, muuten menee liikaa ilmaa ja polttoainetta moottoriin.
Paskat sääntömuutokset kun eivät voi ajaa oikeesti kilpaa
Ei ne pystykkään ajaan rajotinta vasten kun loppuis polttoaine. Eikös se oikarinen kommentoinu et 12 000 rpm on rajoitettu kiekkanopeus, muuten menee liikaa ilmaa ja polttoainetta moottoriin.
Paskat sääntömuutokset kun eivät voi ajaa oikeesti kilpaa
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
- kolkoti
- OCF Member 2024
- Viestit: 686
- Liittynyt: 21 Maalis 2009, 10:27
- Paikkakunta: Valkeakoski/Urjala
Re: F1 kausi 2014
Sitähän tuo vähän on siitäkin huolimatta että tehoissa ei hävitä yhtään verrattaessa viimevuotisiin V8-moottoreihin, ainoastaan aerossa hävitään vielä toistaiseksi.Antti H kirjoitti:http://sportlemon.me/moto_gp
Ei ne pystykkään ajaan rajotinta vasten kun loppuis polttoaine. Eikös se oikarinen kommentoinu et 12 000 rpm on rajoitettu kiekkanopeus, muuten menee liikaa ilmaa ja polttoainetta moottoriin.
Paskat sääntömuutokset kun eivät voi ajaa oikeesti kilpaa
Kadett D Caravan 16V
Vectra Turbo 4x4
Vectra Turbo 4x4
Re: F1 kausi 2014
Makuasia noi äänet kai on kun omaan korvaan ei ne nyt niin huonot olleet mitä kuvittelin, oikeastaan aika hienot omalla tavallaan. Mutta kyllä sitä kaipaa V10-motteja jotka parhaimmillaan ärjyivät lähes 20000-kierroksen paikkeilla, V8:sit nyt saa mennä kun ne eivät minusta ääneltään kovin kummoset olleet.
Honda Accord CL7 K20A6
Re: F1 kausi 2014
Tehoissa häviää kyllä, vanha motti anto 750hp ja nykyinen 600hp, Mutta ers:illä saapi lisätehoo 161hp 33,3s per kiekka kun vanhalla sai 80hp vajaaksi seittämäksi sekunniksi.kolkoti kirjoitti:Sitähän tuo vähän on siitäkin huolimatta että tehoissa ei hävitä yhtään verrattaessa viimevuotisiin V8-moottoreihin, ainoastaan aerossa hävitään vielä toistaiseksi.Antti H kirjoitti:http://sportlemon.me/moto_gp
Ei ne pystykkään ajaan rajotinta vasten kun loppuis polttoaine. Eikös se oikarinen kommentoinu et 12 000 rpm on rajoitettu kiekkanopeus, muuten menee liikaa ilmaa ja polttoainetta moottoriin.
Paskat sääntömuutokset kun eivät voi ajaa oikeesti kilpaa
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Re: F1 kausi 2014
Mersun moottorista huhuilevat lähtevän jopa 900hp jos haluaisivat mutta en tiedä onnistuuko nykyisen bensarajoituksen suhteen.Antti H kirjoitti:Tehoissa häviää kyllä, vanha motti anto 750hp ja nykyinen 600hp, Mutta ers:illä saapi lisätehoo 161hp 33,3s per kiekka kun vanhalla sai 80hp vajaaksi seittämäksi sekunniksi.kolkoti kirjoitti:Sitähän tuo vähän on siitäkin huolimatta että tehoissa ei hävitä yhtään verrattaessa viimevuotisiin V8-moottoreihin, ainoastaan aerossa hävitään vielä toistaiseksi.Antti H kirjoitti:http://sportlemon.me/moto_gp
Ei ne pystykkään ajaan rajotinta vasten kun loppuis polttoaine. Eikös se oikarinen kommentoinu et 12 000 rpm on rajoitettu kiekkanopeus, muuten menee liikaa ilmaa ja polttoainetta moottoriin.
Paskat sääntömuutokset kun eivät voi ajaa oikeesti kilpaa
Honda Accord CL7 K20A6
-
- OCF Yhteyshenkilö
- Viestit: 4231
- Liittynyt: 01 Joulu 2008, 18:06
- Paikkakunta: Joensuu
Re: F1 kausi 2014
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Re: F1 kausi 2014
Aika erikoista kun 80-luvun lopulla turboformulat ajettiin ahtaalle sillä että kisassa sai kuluttaa 155l polttoainetta ja maks ahtopaine 2.5bar ja moottori tehot jossain 650hp/1500cc, kunnes ne kiellettiin. Ja nyt ne haluttiin takaisin saman tyylisillä rajoituksilla.
Hassua että moottoritekniikka ei sittenkään ole kehittynyt 80-luvun jälkeen tehon,kulutuksen ja keston kannalta
Hassua että moottoritekniikka ei sittenkään ole kehittynyt 80-luvun jälkeen tehon,kulutuksen ja keston kannalta
-
- OCF Member 2021
- Viestit: 6021
- Liittynyt: 24 Tammi 2007, 16:09
- Paikkakunta: Liminka
Re: F1 kausi 2014
Kukahan lähtee ensimmäisenä täällä siviilimaailmassa toteuttamaan johonki pööppeliin vastaavaa Garretin valmistamaa turbosysteemiä mitä Mersulla on ainakin käytössä
Pystyy ohjaamaan paine/pakopuolen siipiä sähköllä yhdessä tai erikseen pienentäen ahtoviivettä. Eikä pakopuoli lämmitä ahtoilmaa kun ovat eripäissä konetta ja MGU-H ryöstää hukkalämmön välistä ja hyödyntää sen uudelleen
Pystyy ohjaamaan paine/pakopuolen siipiä sähköllä yhdessä tai erikseen pienentäen ahtoviivettä. Eikä pakopuoli lämmitä ahtoilmaa kun ovat eripäissä konetta ja MGU-H ryöstää hukkalämmön välistä ja hyödyntää sen uudelleen
- Paska Omena
- OCF Member 2024
- Viestit: 3301
- Liittynyt: 13 Kesä 2010, 01:02
- Paikkakunta: Vaasa
Re: F1 kausi 2014
Eikö tuohonki ny olis voinu lyödä vaan jonku ison Holsetin mahtiahtimen ja ajella tyytyväisenä.
Eiku nii äänestä piti sanomani, ihan mielenkiintosiltahan nuo kuullostaa. Ja paikanpäällä katselun ja kuuntelun jälkeen ei välttämättä korvat soi enää kahden päivän jälkeen, niin siitä sitten itketään. Vai onko se nyt niin tärkee osa vormulaa että tärykalvot repee?
Eiku nii äänestä piti sanomani, ihan mielenkiintosiltahan nuo kuullostaa. Ja paikanpäällä katselun ja kuuntelun jälkeen ei välttämättä korvat soi enää kahden päivän jälkeen, niin siitä sitten itketään. Vai onko se nyt niin tärkee osa vormulaa että tärykalvot repee?
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Re: F1 kausi 2014
Renkaiden ulvonta kuuluu nyt lähetyksissä. Pikku juttu mutta ihan jees
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.