WTCC 2009
Re: WTCC 2009
Itse myös pidän tuosta sarjasta.Johtuu ehkä siitä kun pelailen Gtr evoa ja tässä pelissä on myös WTCC sarja mukana.
Re: WTCC 2009
niin se vaan tuli voitto c20xe koneella
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: WTCC 2009
Siis kaksi voittoa ja yksi kolmostila.madi kirjoitti:niin se vaan tuli voitto c20xe koneella
Re: WTCC 2009
Tämä tulee Eurosport HD:lla suorana ja HDTV-tarkkuudella... Aika mahtavan näköistä oli kyllä katsoa autokisaa HD-lähetyksenä. Marrakechin kisahan oli viime viikonloppuna oikeasti, mutta hienoa että nyt myös ilmainen Urheilukanava lähettää ne myös jälkilähetyksinä ilmaiseksi! Eurosport kuitenkin maksaa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Re: WTCC 2009
Joo tulipa seurattua ekaa kertaa tuota urheilukanavalta. En ole seurannut sarjaa mitenkään aijemmin ja tuli vähän yllätyksenä että siellä on Lada ja että tuossakin sarjassa löytyy kilpureita diesel koneella.
Kattelin jostain niin olis 280hp - 4000rpm / 450nm - 2500rpm tuossa TDi:ssä. Pikkusen varmaan eri luonteinen kun XE bensa
Kattelin jostain niin olis 280hp - 4000rpm / 450nm - 2500rpm tuossa TDi:ssä. Pikkusen varmaan eri luonteinen kun XE bensa
Ehkä vielä joskus....
Re: WTCC 2009
Niin ja siinä Ladassakin on Opelin XE pellin alla... niinkuin Chevroletissakin. Että siinähän sitä pääsee vertaamaan suoraan XE bensakoneeseen kun sellaiset on kahdenkin eri merkin autoissa pellin alla.calluman kirjoitti:Joo tulipa seurattua ekaa kertaa tuota urheilukanavalta. En ole seurannut sarjaa mitenkään aijemmin ja tuli vähän yllätyksenä että siellä on Lada ja että tuossakin sarjassa löytyy kilpureita diesel koneella.
Kattelin jostain niin olis 280hp - 4000rpm / 450nm - 2500rpm tuossa TDi:ssä. Pikkusen varmaan eri luonteinen kun XE bensa
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Re: WTCC 2009
Ahh, siis uusintana urheilukanavalla, hienoa. Just lopetin tuon laajemman kanavavapaketin tilauksen,mutta hyvä kun näkyy urheilukanavalla.
Re: WTCC 2009
Jotenkin särähti tää korvaan, että "vakio" ratasarjan kisa voitetaan ooppelin 20v. wanhalla vakiolla kattikoneella.madi kirjoitti:niin se vaan tuli voitto c20xe koneella
Onko kellään tarkempaa tietoa kuinka paljon tuo "XE" eroaa sitten tästä wanhan liiton koneesta, muuten kuin nuo ekan sivun spekuloinnit?
Re: WTCC 2009
Cruzen speksit:
4-cylinder in line, transversally installed. Distribution: two overhead camshafts, 16 valves. Displacement: 1998 cc. Bore x stroke: 88 x 82 mm. Compression ratio: 11:1. Maximum output: 280 bhp @ 8500 rpm. Maximum torque: 260 nm @ 5800 rpm. Engine management: Motec. Lubrication: wet sump.
Lacetin speksit:
Engine
Type: 2.0-l, 4-cylinder transversally installed, Motec engine management
Displacement: 1,998 cc (88 mm bore X 82 mm stroke)
Intake system: 64 mm throttle, individual injection, plenum with internal trumpets
Valve train: 2 overhead camshafts; 16-valve, direct-mech tappet, 35 mm inlet & exhaust valve diameter, coil spring
Compression ratio: 12 to 1
Horsepower: 270 hp at 8,500 rpm
Torque: 267 nm at 5,800 rpm
Top Speed (estimated): 254 km/h depending on gear & final ratio
Jos joku löytää paremmat speksit niin laittakoon esille
4-cylinder in line, transversally installed. Distribution: two overhead camshafts, 16 valves. Displacement: 1998 cc. Bore x stroke: 88 x 82 mm. Compression ratio: 11:1. Maximum output: 280 bhp @ 8500 rpm. Maximum torque: 260 nm @ 5800 rpm. Engine management: Motec. Lubrication: wet sump.
Lacetin speksit:
Engine
Type: 2.0-l, 4-cylinder transversally installed, Motec engine management
Displacement: 1,998 cc (88 mm bore X 82 mm stroke)
Intake system: 64 mm throttle, individual injection, plenum with internal trumpets
Valve train: 2 overhead camshafts; 16-valve, direct-mech tappet, 35 mm inlet & exhaust valve diameter, coil spring
Compression ratio: 12 to 1
Horsepower: 270 hp at 8,500 rpm
Torque: 267 nm at 5,800 rpm
Top Speed (estimated): 254 km/h depending on gear & final ratio
Jos joku löytää paremmat speksit niin laittakoon esille
-Janne
Corsa E OPC PP 2018
Corsa E OPC PP 2018
Re: WTCC 2009
on se hieno !
tuo vaa o kyllä aika ruma ku o ladan keulalla tuo
tuo vaa o kyllä aika ruma ku o ladan keulalla tuo
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: WTCC 2009
Tämän päivän kisat oli kyllä hienoja. Mietin vaan mitä liikku turva-autokuskin päässä?
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
Re: WTCC 2009
"ei sieltä eilenkään ketään tullu"Jonppa kirjoitti:Tämän päivän kisat oli kyllä hienoja. Mietin vaan mitä liikku turva-autokuskin päässä?
http://prioraclub.com/wp-content/upload ... _wtcc2.jpg on muute noissa ladoissa tollanen ulkonenki yhteys 90-luvun alun opeleihin. Silmiä siristäen ku kattoo ni näyttää aika paljo a-veculta
Re: WTCC 2009
mikähän rangaistus turva-auton kuskille tulee, varikon läpiajorangaistus? 10 sijan pudotus lähtöruudukossa? stop and go?
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
I know i dont know the right way..
Re: WTCC 2009
No eikös turva-auton keulalla ole Chevroletin merkki, ja Bemarin takaa on seuraavana tulossa Chevrolet,
ettei vaan tallimääräys...
ettei vaan tallimääräys...
Re: WTCC 2009
No niin taas tapahtuu WTCC rintamalla,Lada esitteli Portugalissa uuden auton ja kuljettajan.
Auto on mallia Lada Priora ja kuljettajana toimii James Thompson,jokohan vihdoinkin saavat Ladankin kulkemaan.
Ei ainakaan pitäisi olla kuljettajasta kiinni tuo asia,eri juttu on kuinka pystyvät tuota autoa kehittämään.
Auto on mallia Lada Priora ja kuljettajana toimii James Thompson,jokohan vihdoinkin saavat Ladankin kulkemaan.
Ei ainakaan pitäisi olla kuljettajasta kiinni tuo asia,eri juttu on kuinka pystyvät tuota autoa kehittämään.