Kiinnostaako kisatouhu?

Keskustelua kaikenlaisesta moottoriurheilusta.
Rallyman
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 11
Liittynyt: 31 Touko 2008, 13:39
Paikkakunta: Riihimäki

Kiinnostaako kisatouhu?

Viesti Kirjoittaja Rallyman »

Suunnitelmissa olisi palata (taas) rallipoluille, ja vanhaan tapaan melko satunnaisesti. Jos Riihimäen lähistöllä on teknisesti orientoituneita tai peräti kartanlukijan puuhista kiinnostuneita ihmisiä, olen mieluusti kuulolla. Mitään "kokopäiväisiä tallipeikkoja" en ole etsimässä, perus-Astrani varmaan pysyy aika pienellä ylläpidolla (lopultakin?) nipussa, mutta olis kiva, jos kisareissuihin (4-8 vuodessa) löytyisi innostuneita huoltohenkilöitä? En ota kilpailemista kuolemanvakavasti ja olen jo jossain määrin ikämies, joten mitään kireätunnelmaisia stressireissuja ei ole luvassa. Mainituista syistä tosin ei myöskään mitään viikon korkean paikan leirejä ole suunnitelmissa, ettei tartte sitäkään pelästyä...
Laittakaas yv:tä, jos löytyy innostusta. Myös auton kehitystyöhön ja testaamiseen tietenkin kelpaa apu, jos jollain on vähän kisainsinöörin vikaa. Mulla on aika paljon välineitä ja jumalattoman paljon suhteita tehdä vaikka mitä, mutta omat rahkeet ei aina riitä kaikkeen :bonk:
Mitä kartturihommiin tulee, "meidän tiimissä" kakkoskuskin ensisijainen toimenkuva ei ole kaikkien laskujen maksaminen. On tullut näihin kisakilometreihin mennessä jo sen verran kaivettua omaa kuvetta, ettei se tälläkään kerralla ole kynnyskysymys. Enemmänkin kiinnostaisi löytää täysijärkinen ja leppoisa (mielellään myös kevyt :D ) kartturi, joka ainakin hiukan pystyisi käyttämään aikaa konttorihommien parissa, myös jo ennen kisaa.
jpisteh
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4258
Liittynyt: 17 Helmi 2002, 02:00

Re: Kiinnostaako kisatouhu?

Viesti Kirjoittaja jpisteh »

Opelin huoltaminen on hauskaa, onneksi minä olen oman osuuteni tehnyt sillä saralla ;-).

Täytyi nostaa viestiä vähän näkyviin, sillä ralliharrastus tarvitsee uusia harrastajia, ei sellaisia KOVIA HARRASTAJIA, jotka tekevät pelkästään hallaa lajin toiminnalle.

j.h

Siis jätetään rallitiet rauhaan ennen ja jälkeen rallien, niin yleisön kuin muiden tarpeettomien tutustujien toimesta.

Etuautot ovat kiellettyjä WRC-tasolla, mutta F-ryhmässä niitä tuntuu liikkuvan riittävästi (sillä yksikin on aivan liikaa).
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Re: Kiinnostaako kisatouhu?

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Itse olen istunut kuluneen kauden kartturina ja samalla penkillä taitaa mennä tulevan kauden kisatkin.
Alkuvuodesta aloitettiin historicissa Fiat 127:lla joka sitten ajettiin katon kautta ympäri.
Kalusto vaihtui Kadett GSi:hin jolla harjoiteltiin sitten loppukausi.
Isot ja pienet tekniikkamurheet alkaa olemaan korjailtu ja tarkoitus olisi tammikuussa lähteä Orimattilaan kokeilemaan miten Kadetti kulkee talvisilla(?) pätkillä.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Jari79
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3179
Liittynyt: 07 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinnostaako kisatouhu?

Viesti Kirjoittaja Jari79 »

olishan toi kivaa hommaa mut kun ei oikein noista mitään ymmärrä...
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Avatar
MantaGsi
OCF Member 2015
Viestit: 4014
Liittynyt: 05 Elo 2007, 22:35
Paikkakunta: Laitila

Re: Kiinnostaako kisatouhu?

Viesti Kirjoittaja MantaGsi »

Mahtaako sillon enää kukaan harrastaa tämmöstä, kun on koulut käyty loppuun? :o :lollis:
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Vastaa Viestiin