Suunnitelmissa olisi palata (taas) rallipoluille, ja vanhaan tapaan melko satunnaisesti. Jos Riihimäen lähistöllä on teknisesti orientoituneita tai peräti kartanlukijan puuhista kiinnostuneita ihmisiä, olen mieluusti kuulolla. Mitään "kokopäiväisiä tallipeikkoja" en ole etsimässä, perus-Astrani varmaan pysyy aika pienellä ylläpidolla (lopultakin?) nipussa, mutta olis kiva, jos kisareissuihin (4-8 vuodessa) löytyisi innostuneita huoltohenkilöitä? En ota kilpailemista kuolemanvakavasti ja olen jo jossain määrin ikämies, joten mitään kireätunnelmaisia stressireissuja ei ole luvassa. Mainituista syistä tosin ei myöskään mitään viikon korkean paikan leirejä ole suunnitelmissa, ettei tartte sitäkään pelästyä...
Laittakaas yv:tä, jos löytyy innostusta. Myös auton kehitystyöhön ja testaamiseen tietenkin kelpaa apu, jos jollain on vähän kisainsinöörin vikaa. Mulla on aika paljon välineitä ja jumalattoman paljon suhteita tehdä vaikka mitä, mutta omat rahkeet ei aina riitä kaikkeen
Mitä kartturihommiin tulee, "meidän tiimissä" kakkoskuskin ensisijainen toimenkuva ei ole kaikkien laskujen maksaminen. On tullut näihin kisakilometreihin mennessä jo sen verran kaivettua omaa kuvetta, ettei se tälläkään kerralla ole kynnyskysymys. Enemmänkin kiinnostaisi löytää täysijärkinen ja leppoisa (mielellään myös kevyt ) kartturi, joka ainakin hiukan pystyisi käyttämään aikaa konttorihommien parissa, myös jo ennen kisaa.
Kiinnostaako kisatouhu?
Re: Kiinnostaako kisatouhu?
Opelin huoltaminen on hauskaa, onneksi minä olen oman osuuteni tehnyt sillä saralla .
Täytyi nostaa viestiä vähän näkyviin, sillä ralliharrastus tarvitsee uusia harrastajia, ei sellaisia KOVIA HARRASTAJIA, jotka tekevät pelkästään hallaa lajin toiminnalle.
j.h
Siis jätetään rallitiet rauhaan ennen ja jälkeen rallien, niin yleisön kuin muiden tarpeettomien tutustujien toimesta.
Etuautot ovat kiellettyjä WRC-tasolla, mutta F-ryhmässä niitä tuntuu liikkuvan riittävästi (sillä yksikin on aivan liikaa).
Täytyi nostaa viestiä vähän näkyviin, sillä ralliharrastus tarvitsee uusia harrastajia, ei sellaisia KOVIA HARRASTAJIA, jotka tekevät pelkästään hallaa lajin toiminnalle.
j.h
Siis jätetään rallitiet rauhaan ennen ja jälkeen rallien, niin yleisön kuin muiden tarpeettomien tutustujien toimesta.
Etuautot ovat kiellettyjä WRC-tasolla, mutta F-ryhmässä niitä tuntuu liikkuvan riittävästi (sillä yksikin on aivan liikaa).
Re: Kiinnostaako kisatouhu?
Itse olen istunut kuluneen kauden kartturina ja samalla penkillä taitaa mennä tulevan kauden kisatkin.
Alkuvuodesta aloitettiin historicissa Fiat 127:lla joka sitten ajettiin katon kautta ympäri.
Kalusto vaihtui Kadett GSi:hin jolla harjoiteltiin sitten loppukausi.
Isot ja pienet tekniikkamurheet alkaa olemaan korjailtu ja tarkoitus olisi tammikuussa lähteä Orimattilaan kokeilemaan miten Kadetti kulkee talvisilla(?) pätkillä.
Alkuvuodesta aloitettiin historicissa Fiat 127:lla joka sitten ajettiin katon kautta ympäri.
Kalusto vaihtui Kadett GSi:hin jolla harjoiteltiin sitten loppukausi.
Isot ja pienet tekniikkamurheet alkaa olemaan korjailtu ja tarkoitus olisi tammikuussa lähteä Orimattilaan kokeilemaan miten Kadetti kulkee talvisilla(?) pätkillä.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Re: Kiinnostaako kisatouhu?
olishan toi kivaa hommaa mut kun ei oikein noista mitään ymmärrä...
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Re: Kiinnostaako kisatouhu?
Mahtaako sillon enää kukaan harrastaa tämmöstä, kun on koulut käyty loppuun?
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6