Formulakausi 2009 ja uudet säännöt

Keskustelua kaikenlaisesta moottoriurheilusta.
Superi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1146
Liittynyt: 10 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Formulakausi 2009 ja uudet säännöt

Viesti Kirjoittaja Superi »

HMS77 kirjoitti:Ja sama vitun itku kuin viime vuonna maksuteeveestä ja formuloiden ankeudesta alkaa taas..
Jep, näin siinä käy. Minä kannan korteni kekoon kertomalla (taas?), kuinka maksulliset formulat ovat parasta mitä on tapahtunut vuosiin. Kisat näkee suorana, ilman mainoskatkoja, Suomenkielisellä selostuksella ja ilman Kyllösen hehkutusta. Samoin voi katsoa aika-ajot, vapaat harjoitukset, palkintojenjaon ja lehdistötilaisuuden. Kaikki suoraan omasta telkkarista ilman kikkailuja. Samaan hintaan näkee rallilähetykset ja vanhoja Top Gearin jaksoja. Maksu on edelleen vähemmän kuin vuoden televisiomaksu, joten kalleus on suhteellista.

Minä en katso formuloita autojen kauneuden vuoksi, joten etuspoikan leveys on aivan yksi lysti - tosin, kuten joku edellä sanoi, uusi leveä spoileri on entistä helpommin torsittavissa lähitaistelutilanteissa. Itse odotan maaliskuuta ja uuden kauden alkua suurella mielenkiinnolla.
harza
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3066
Liittynyt: 05 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Muhos

Re: Formulakausi 2009 ja uudet säännöt

Viesti Kirjoittaja harza »

Elekääpäs pojat tyrmätkö, mä väitän että näillä modauksilla saadaan lisää toimintaa radalle. Mitä enemmän romua, mitä enemmän tilanteita= parempaa viihdettä, josta jopa minä voisin tuon kiskuri hinnan maksaa.

Toivotaan että f1:lle ja rallille ei käy kuten kävi dtm:n kuka jaksaa katsoa kun 2 eri valmistajan kipot kiertää rataa...
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
http://www.kerasenautomaalaamo.fi
Avatar
Tero Äijälä
'Senator'
'Senator'
Viestit: 979
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 02:00
Paikkakunta: Lahti

Re: Formulakausi 2009 ja uudet säännöt

Viesti Kirjoittaja Tero Äijälä »

Mulla loppui F1 seuraaminen kun Shumi lopetti. Hän sentään on suht suvereeni kilvan-ajaja. Kohta joku alkaa kertomaan kuinka hän on kiilaillut sitä ja tätä, mitä sitten kun voitosta taistellaan! Senhän varmaan kaikki tietävät että reilu peli on perseestä, ja kun homman hoitaa nätisti niin nou proplems. Minulle Keke ja Häkä ovat ainoat oikeat F1 kuljettajat Suomesta, piste. Kekekin voitti aikanaan mestaruuden säkällä, mutta aloittipa sillä saralla näyttämään että osataan sitä ratapeliä ajaa pohjoimaissakin.
Opel Corsa c 1.2 16v -01
Vastaa Viestiin