BMW compact, c20xe koneella
- jeffgordon
- 'Senator'
- Viestit: 396
- Liittynyt: 13 Joulu 2004, 02:00
- Paikkakunta: Kannus
..Varmaan kuitenkin siis LET 16v kannella? Jepjep, kuulostaa erittäin herkulliselta, olis kiva nähdä tuosta enempi kuvia ja viteota!rallisprint kirjoitti:D kadetissa (Roadsportissa) tekniikkana oli..
6 vaihteinen laatikko 4.66 perällä (calibra)
H&R alusta saksan rata-astrasta
Kit taka-akseli
Veitsi vakaajat edessä
Nopea ohjaus
Putkitukivarret
AP jarrut
LET 8v kannella... gt 28 RS ahdin
372hv / 460nm
Auto myyty eteenpäin eri tekniikalla... tieliikenteeseen. Moottori nyt bemarissa 16v kannella.
Kadett D Caravan 16v Turbo
Kadett D Caravan 20XE
Kadett D Caravan Berlina Voyage 1.6S
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
Kadett D Caravan 20XE
Kadett D Caravan Berlina Voyage 1.6S
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
-
- 'Kadett'
- Viestit: 28
- Liittynyt: 01 Kesä 2008, 20:51
- Paikkakunta: Tuusula
Eikös se oo ihan normaalia siltä pajalta no ei vaan.TobyR kirjoitti:keskustelin Mikan kanssa aiheesta voima ja onko sitä riittävästi.
Lopputulos kuulema on antivirittäminen eli tehoja on pudotettava.
Joskus ennenmuinoin tuo sininen D kadetti oli ihan siviilipeli ja 16V turbolla. Taisi autoslalomista alkaa sitten matka kisapirssiksi.
Tuo Opelin kone bemarissa ei ole kyllä mikään suuri yllätys, kun ottaa tekijän huomioon.
Ei ihan kauhean kova kyyti ollut vieläkään, kun Historic Minikin meni kovempaarallisprint kirjoitti:Kiitos palautteesta...
Auto on tosiaan hieman vikuri. Myös takaveto on kuljettajille hieman outo vielä. Pääsimme lauantaina ajamaan ensimmäiset kunnon testit. Alustaa on nyt paranneltu ja pitoa on tullut lisää. Kirjoitellaan lisää kuulumisia tänne...
Auton voi nähdä seuraavaksi Jyväskylän sprintissä 8.6.
Tulkaahan vetämään hihasta..
www.rallisprint.fi
http://www.netikka.net/oopsware/Tuloksi ... ettiin.htm
-
- 'Kadett'
- Viestit: 28
- Liittynyt: 01 Kesä 2008, 20:51
- Paikkakunta: Tuusula
=) Tais se Mika olla kuitenkin nopeempi. Itseasiassa minissä kilpailuissa istuneena voin kertoa että yllättävän ilosesti kulkee... 130hv ja rapia 600kg(?) Ei saa aliarvioida. Saxsperi on myös osaava kuski.
Ja mitä omaan suoritukseen, niin järjellä koitin mennä. Käy kalliiksi toi takaperin tolppiin ajaminen vielä auton kehittämis vaiheessa.
(ja tulihan tuolla rallin puolella pokattua palkintokin lauantaina...www.racingmedia.fi)
Nyt saatiin uusien renkaiden ja alustan myötä autoa paljon paremmaksi.
Pientä puuhaa vielä jarrujen kanssa.. jne jne. Ei se kilpa-auton rakentainen/ ajaminen niin helppoa ole. Kokeilkaa ihmeessä.
Bmw Rox ensiviikonloppuna Sm-Rallisprintissä Mikan ohjastamana, itse osallistun Keravan SM-ralliin..
tOni
Ja mitä omaan suoritukseen, niin järjellä koitin mennä. Käy kalliiksi toi takaperin tolppiin ajaminen vielä auton kehittämis vaiheessa.
(ja tulihan tuolla rallin puolella pokattua palkintokin lauantaina...www.racingmedia.fi)
Nyt saatiin uusien renkaiden ja alustan myötä autoa paljon paremmaksi.
Pientä puuhaa vielä jarrujen kanssa.. jne jne. Ei se kilpa-auton rakentainen/ ajaminen niin helppoa ole. Kokeilkaa ihmeessä.
Bmw Rox ensiviikonloppuna Sm-Rallisprintissä Mikan ohjastamana, itse osallistun Keravan SM-ralliin..
tOni
Juu tiedetään, että Saxari on vetomiehiä ja että autokin on aika kilpailukykyinen (niinkuin Arin kalusto yleensäkkin) historic-statuksesta huolimatta.rallisprint kirjoitti:=) Tais se Mika olla kuitenkin nopeempi. Itseasiassa minissä kilpailuissa istuneena voin kertoa että yllättävän ilosesti kulkee... 130hv ja rapia 600kg(?) Ei saa aliarvioida. Saxsperi on myös osaava kuski.
Eipä tuo Mikan suorituskaan mikään ihan huippu vielä ollut. Viidestoista omassa luokassaan äffäläisten soraratsujen joukossa
No mutta tsemppiä teille auton kehityksen suhteen ja ehkäpä jatkossa on odotettavissa kovempaa kyytiä.
-
- 'Kadett'
- Viestit: 28
- Liittynyt: 01 Kesä 2008, 20:51
- Paikkakunta: Tuusula
Kiitos
...Minusta Mika ajoi semmosen suorituksen kun tolla autolla tällähetkellä voidaan ajaa (siis me).. oltas oltu äffäläisillä kadeteilla nopeampia varmaankin. (vrt viimevuosia)
Auton kehittäminen on pitkäjänteistä puuhaa. Autoakin joutuu testaamaan oikeastaan vain kilpailuissa paikkojen ja aika pulan takia.
Tommosessa uudessa crossi pyörässä on vielä sen verran totuttelua. Ajoin ensi kerran ja pito on aivan uskomaton.
Rentouttava viikonloppu kun molempina päivinä sai ajaa kilpaa..
Tuossa ylhäällä oli puhetta autoslaalomista. Onko kukaan kokeillut?
...Minusta Mika ajoi semmosen suorituksen kun tolla autolla tällähetkellä voidaan ajaa (siis me).. oltas oltu äffäläisillä kadeteilla nopeampia varmaankin. (vrt viimevuosia)
Auton kehittäminen on pitkäjänteistä puuhaa. Autoakin joutuu testaamaan oikeastaan vain kilpailuissa paikkojen ja aika pulan takia.
Tommosessa uudessa crossi pyörässä on vielä sen verran totuttelua. Ajoin ensi kerran ja pito on aivan uskomaton.
Rentouttava viikonloppu kun molempina päivinä sai ajaa kilpaa..
Tuossa ylhäällä oli puhetta autoslaalomista. Onko kukaan kokeillut?
-
- 'Kadett'
- Viestit: 28
- Liittynyt: 01 Kesä 2008, 20:51
- Paikkakunta: Tuusula
-
- 'Kadett'
- Viestit: 28
- Liittynyt: 01 Kesä 2008, 20:51
- Paikkakunta: Tuusula
Kouvola lähestyy...
Autoon tehty huimasti muutoksia sitten Nurmijärven.
mm. uusi Turbo!! Sivuillamme hieman tietoa lisää. mm. tehokäppyrät.
www.rallisprint.fi
Keep on Roxing!
Autoon tehty huimasti muutoksia sitten Nurmijärven.
mm. uusi Turbo!! Sivuillamme hieman tietoa lisää. mm. tehokäppyrät.
www.rallisprint.fi
Keep on Roxing!
onhan noi huimat käyrät vakio kannella tehtynärallisprint kirjoitti:Kouvola lähestyy...
Autoon tehty huimasti muutoksia sitten Nurmijärven.
mm. uusi Turbo!! Sivuillamme hieman tietoa lisää. mm. tehokäppyrät.
www.rallisprint.fi
Keep on Roxing!
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t