BMW compact, c20xe koneella

Keskustelua kaikenlaisesta moottoriurheilusta.
Avatar
Supikoira
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 232
Liittynyt: 06 Marras 2003, 02:00
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Supikoira »

Lahjoittakaapas joku tuollainen musta tulpankansi tähän autoon. Vaihdossa saa kuulemma punaisen. :)
Avatar
jeffgordon
'Senator'
'Senator'
Viestit: 396
Liittynyt: 13 Joulu 2004, 02:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja jeffgordon »

rallisprint kirjoitti:D kadetissa (Roadsportissa) tekniikkana oli..
6 vaihteinen laatikko 4.66 perällä (calibra)
H&R alusta saksan rata-astrasta
Kit taka-akseli
Veitsi vakaajat edessä
Nopea ohjaus
Putkitukivarret
AP jarrut

LET 8v kannella... gt 28 RS ahdin

372hv / 460nm

Auto myyty eteenpäin eri tekniikalla... tieliikenteeseen. Moottori nyt bemarissa 16v kannella.
..Varmaan kuitenkin siis LET 16v kannella? :wink: Jepjep, kuulostaa erittäin herkulliselta, olis kiva nähdä tuosta enempi kuvia ja viteota!
Kadett D Caravan 16v Turbo
Kadett D Caravan 20XE
Kadett D Caravan Berlina Voyage 1.6S
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
rallisprint
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 28
Liittynyt: 01 Kesä 2008, 20:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja rallisprint »

...on on 8v ohc kannella.

Pengon kuvia kun joudan.
Avatar
Nortter
OCF Member 2020
Viestit: 1080
Liittynyt: 17 Loka 2006, 07:47
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Nortter »

Tais tulla nurmijärvellä konttiin pari naarmua? Asia sisältö bemmis!
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02

Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Jabajee
'Senator'
'Senator'
Viestit: 525
Liittynyt: 17 Touko 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja Jabajee »

TobyR kirjoitti:keskustelin Mikan kanssa aiheesta voima ja onko sitä riittävästi.
Lopputulos kuulema on antivirittäminen eli tehoja on pudotettava. :lollis:
Eikös se oo ihan normaalia siltä pajalta :lol: :wink: no ei vaan.

Joskus ennenmuinoin tuo sininen D kadetti oli ihan siviilipeli ja 16V turbolla. Taisi autoslalomista alkaa sitten matka kisapirssiksi.
Tuo Opelin kone bemarissa ei ole kyllä mikään suuri yllätys, kun ottaa tekijän huomioon.
Kuva
Jari79
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3179
Liittynyt: 07 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jari79 »

myin mun punasen E kadetin jonnekin korsossa.. jonnekin sprinttin sekin oli menossa BLA- alkuinen
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Jabajee
'Senator'
'Senator'
Viestit: 525
Liittynyt: 17 Touko 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja Jabajee »

rallisprint kirjoitti:Kiitos palautteesta...

Auto on tosiaan hieman vikuri. Myös takaveto on kuljettajille hieman outo vielä. Pääsimme lauantaina ajamaan ensimmäiset kunnon testit. Alustaa on nyt paranneltu ja pitoa on tullut lisää. Kirjoitellaan lisää kuulumisia tänne...

Auton voi nähdä seuraavaksi Jyväskylän sprintissä 8.6.
Tulkaahan vetämään hihasta..

www.rallisprint.fi
Ei ihan kauhean kova kyyti ollut vieläkään, kun Historic Minikin meni kovempaa :roll: :oops:
http://www.netikka.net/oopsware/Tuloksi ... ettiin.htm
Kuva
rallisprint
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 28
Liittynyt: 01 Kesä 2008, 20:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja rallisprint »

=) Tais se Mika olla kuitenkin nopeempi. Itseasiassa minissä kilpailuissa istuneena voin kertoa että yllättävän ilosesti kulkee... 130hv ja rapia 600kg(?) Ei saa aliarvioida. Saxsperi on myös osaava kuski.

Ja mitä omaan suoritukseen, niin järjellä koitin mennä. Käy kalliiksi toi takaperin tolppiin ajaminen vielä auton kehittämis vaiheessa.
(ja tulihan tuolla rallin puolella pokattua palkintokin lauantaina...www.racingmedia.fi)

Nyt saatiin uusien renkaiden ja alustan myötä autoa paljon paremmaksi.
Pientä puuhaa vielä jarrujen kanssa.. jne jne. Ei se kilpa-auton rakentainen/ ajaminen niin helppoa ole. Kokeilkaa ihmeessä.

Bmw Rox ensiviikonloppuna Sm-Rallisprintissä Mikan ohjastamana, itse osallistun Keravan SM-ralliin..

tOni
Jabajee
'Senator'
'Senator'
Viestit: 525
Liittynyt: 17 Touko 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja Jabajee »

rallisprint kirjoitti:=) Tais se Mika olla kuitenkin nopeempi. Itseasiassa minissä kilpailuissa istuneena voin kertoa että yllättävän ilosesti kulkee... 130hv ja rapia 600kg(?) Ei saa aliarvioida. Saxsperi on myös osaava kuski.
Juu tiedetään, että Saxari on vetomiehiä ja että autokin on aika kilpailukykyinen (niinkuin Arin kalusto yleensäkkin) historic-statuksesta huolimatta.
Eipä tuo Mikan suorituskaan mikään ihan huippu vielä ollut. Viidestoista omassa luokassaan äffäläisten soraratsujen joukossa :roll:

No mutta tsemppiä teille auton kehityksen suhteen ja ehkäpä jatkossa on odotettavissa kovempaa kyytiä.
Kuva
rallisprint
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 28
Liittynyt: 01 Kesä 2008, 20:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja rallisprint »

Kiitos

...Minusta Mika ajoi semmosen suorituksen kun tolla autolla tällähetkellä voidaan ajaa (siis me).. oltas oltu äffäläisillä kadeteilla nopeampia varmaankin. (vrt viimevuosia)
Auton kehittäminen on pitkäjänteistä puuhaa. Autoakin joutuu testaamaan oikeastaan vain kilpailuissa paikkojen ja aika pulan takia.
Tommosessa uudessa crossi pyörässä on vielä sen verran totuttelua. Ajoin ensi kerran ja pito on aivan uskomaton.
Rentouttava viikonloppu kun molempina päivinä sai ajaa kilpaa.. :P


Tuossa ylhäällä oli puhetta autoslaalomista. Onko kukaan kokeillut?
rallisprint
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 28
Liittynyt: 01 Kesä 2008, 20:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja rallisprint »

Siinä video kun on luottoa autoon ja renkaisiin...

ascona77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1170
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 03:00
Paikkakunta: Suomi Finland

Viesti Kirjoittaja ascona77 »

Kyllähän Hallia silloin aikanaan veti gt corollakin todella vakuuttavaa vauhtia :P
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
rallisprint
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 28
Liittynyt: 01 Kesä 2008, 20:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja rallisprint »

Kouvola lähestyy...

Autoon tehty huimasti muutoksia sitten Nurmijärven.
mm. uusi Turbo!! Sivuillamme hieman tietoa lisää. mm. tehokäppyrät.

www.rallisprint.fi

Keep on Roxing!
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Ei yhtään pöllömmät lukemat ahtoihin nähden ja käyrätkin aika mukavan malliset ajettavuuden kannalta :peukku:
Todennäköisesti väärässä.
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1678
Liittynyt: 07 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Lievestuore

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

rallisprint kirjoitti:Kouvola lähestyy...

Autoon tehty huimasti muutoksia sitten Nurmijärven.
mm. uusi Turbo!! Sivuillamme hieman tietoa lisää. mm. tehokäppyrät.

www.rallisprint.fi

Keep on Roxing!
onhan noi huimat käyrät vakio kannella tehtynä :o
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
Vastaa Viestiin