Hirvonen ja Latvala ensi kaudella Fordilla
Hirvonen ja Latvala ensi kaudella Fordilla
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Liian aikaista liputella...Jos Lööppi ylläpitää samaa tasoa ensi vuonna,ei suomalaisilla ole paljoakaan sanottavaa voittojen suhteen.Ainoa kuka sille pärjäsi,päätti nyt lopettaa...tämänhetkiset suomalais-kuskit on vielä oppipoikia,valitettavasti.
Mielelläni olisin kommenttieni suhteen väärässä,mutta jos voimasuhteet autojen välillä ei oleellisesti muutu,Lööpille tulee helpoin kausi pitkään aikaan.
Mielelläni olisin kommenttieni suhteen väärässä,mutta jos voimasuhteet autojen välillä ei oleellisesti muutu,Lööpille tulee helpoin kausi pitkään aikaan.
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Toni Gardemeister ajaa Suzukin WRC:llä 2008 http://www.iltalehti.fi/urheilu/2007121 ... 0_ur.shtml
tallikaverinaan ruotsalainen Per-Gunnar Anderson
tallikaverinaan ruotsalainen Per-Gunnar Anderson
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
I know i dont know the right way..
Realsanta kirjoitti:kukapa tuota rallia enää vahtaa kun pari erimerkkista autoa vain ajaa siihen pitäis tehdä jotain uudistuksia että tulis monia eri merkkejä mukaan kuten B-ryhmän aikaan
no mä ainaki aion seurata rallia jatkossaki kuten tähänki asti, kyl se sen verran paljo kiinnostaa.. oishan se tietty hyvä, jos ois enemmän automerkkei mukana..
Sama juttu, ei ne kuskien väliset kisat siitä yhtään huonone vaikka ajettais yhdellä merkillä, useampi merkki toki tois lisää mielenkiintoa taisteluun merkkimestaruudesta.Suski kirjoitti:Realsanta kirjoitti:kukapa tuota rallia enää vahtaa kun pari erimerkkista autoa vain ajaa siihen pitäis tehdä jotain uudistuksia että tulis monia eri merkkejä mukaan kuten B-ryhmän aikaan
no mä ainaki aion seurata rallia jatkossaki kuten tähänki asti, kyl se sen verran paljo kiinnostaa.. oishan se tietty hyvä, jos ois enemmän automerkkei mukana..
Todennäköisesti väärässä.
No mä ainakin jaksan katella sitä ja oon aina jaksanut katella. Ja aina vaan yhtä säälittävän innostuneenakin vieläRealsanta kirjoitti:kukapa tuota rallia enää vahtaa kun pari erimerkkista autoa vain ajaa siihen pitäis tehdä jotain uudistuksia että tulis monia eri merkkejä mukaan kuten B-ryhmän aikaan
Oliko tuo vertaaminen B-ryhmän aikoihin jonkinsortin vitsi ?
Itse muistan 'ilman kuukletusta' B-ryhmäläisiä (nelivetoisia) automerkkejä 6kpl, mutta jos oikeasti muistellaan kuinka monta merkkiä siellä kävi jokaisessa kisassa tai pärjäsi edes vähän niin lukumäärä tippuu kahteen...pers vuosi siis.
Onhan siellä nytkin niitä merkkejä kun oikein kaivelee:
-Taunus
-Sitikka
-Subbe
-Suitsa
-Skota (yksityinen, mutta kuitenkin...kai näistä pian luokitukset loppuu)
Mutta kyllä noistakin ne kaksi pärjää ja muut räpiköi, toivottavasti subarun uusi auto olisi edes jostain kotoisin että saataisiin Petterille taas hymy huulille.
Joskus 2000-luvun vaihteessa taisi olla paras meininki, kun silloin oli oikeasti monta tallia mukana voittotaistelussa. Mitsu, Subaru, Ford ja pösö nyt ainakin ja silloin voitot jakautuivat melko tasaisesti kuskien ja tallien kesken...toisin kuin nykyään.
Asiaan: hieno juttu että Latvala pääsi jatkamaan voortin suomiperinteitä ja hyvä että sgarde pääsi kurvailemaan edes jollain autolla, mutta eipä nuo suitsan testikisat oikein positiivisilta vaikuttaneet.
E39 M5
[url=http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?t=119774]
[url=http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?t=119774]