DTM
Re: DTM
Uudesta bemarista kuvia...
http://www.bmwblog.com/2011/07/16/photo ... mw-m3-dtm/
Kaikki uudet autot ensi kaudella onkin coupeja.
Odotellaan josko Opelikin vielä tulisi takaisin...Vaikka uudella Callella...
http://www.bmwblog.com/2011/07/16/photo ... mw-m3-dtm/
Kaikki uudet autot ensi kaudella onkin coupeja.
Odotellaan josko Opelikin vielä tulisi takaisin...Vaikka uudella Callella...
007 ja Pallosalama
Re: DTM
Williams F1 ja Opel ovat suunnitelleet palumaan DTMään...katsotaan jos se toteutuu.
http://www.touringcartimes.com/article.php?id=5075
http://www.touringcartimes.com/article.php?id=5075
Astra G Caravan '98
IG: opel_Andr34s
IG: opel_Andr34s
Re: DTM
Tuo kuvan Vectra oli vuoden 2005 DTM-kilpa-auto, kun se M3 on prototyyppi tälle vuodelle tarkoitetusta autosta... on säännötkin meinaan muuttuneet siinä välissä täksi vuodeksi. Ja DTM-Vectran köyhyydestäkin vähän eri mieltä. On tuo auto PC:llä DTM Race Driver pelissä ja pienoismallikin löytyy...Rookeri kirjoitti:Aika köyhän näkönen toi Vectra ton M3:sen rinnalla
Tuota 2005 DTM-Vectraa pitää tietysti verrata vuoden 2005 DTM-M3:seen, joka vasta köyhän näköinen onkin, kun on ihan olemattoman näköinen auto, täysin näkymätön...
Re: DTM
ata vei vaihteeks puheen oikeista autoista leikkiautoihin ja tietokonepeleihin...
VW Golf IV Variant 1.9TDi '01
Cadillac Seville STS 4.6-32V '93
Buick Electra 225 Custom '66
Cadillac Seville STS 4.6-32V '93
Buick Electra 225 Custom '66
Re: DTM
niinhän on Matchboxitkin
VW Golf IV Variant 1.9TDi '01
Cadillac Seville STS 4.6-32V '93
Buick Electra 225 Custom '66
Cadillac Seville STS 4.6-32V '93
Buick Electra 225 Custom '66
Re: DTM
Ja sun lisäinfo tähän keskusteluun oli? Minulla oli vain viestin seassa sivuasiana maininta DTM-tietokonepelistä ja DTM-aiheisista keräilypienoismalleista. Sinulla pääaiheena vain pelkkä asiaton kuittailu? Toki tietysti jos et erota Matchboxia ja Minichampsia toisistaan, tai et vain arvosta pienoismallien keräilyä, niin sillehän minä en voi mitään. Kyllä jotkut Matchboxin leikkiautotkin ovat ihan laadukkaita leluiksi, on minulla niitäkin, mutta esimerkiksi Minichamps-pienoismallit, jollainen tuo DTM-Vectrakin on, ei ole lelu ollenkaan, vaan tehty aikuisille kerälijöille, hintakin n. parikymmenkertainen ollut uutena ostettaessa. Ja on niissä kyllä tosiaan "hieman" eroa. Mutta mainittakoon nyt, että on minulla tuosta kuvan kaltaisesta DTM-Vectrasta myös Matchbox-autojen kaltainen Schucon valmistama 1:64 leluauto, tosin keräilyvitriinissä sekin.glo kirjoitti:niinhän on Matchboxitkin
Vuonna 2005 DTM:ssä autot olivat vähintään 4-ovisia, Opelilla 5-ovinen Vectra C GTS:n näköinen auto, GM 4.0 32V V8:lla ja takavedolla, kun 2012 sääntöjen mukaan autot ovat 2-ovisia coupe-malleja. Jos Opel tulisi DTM:ään takaisin, niin olisiko se auto sitten Astra GTC:n näköinen vai kenties mahdollisen tulevan Twin Topin näköinen, tiedä häntä. Mutta Mersu ja Audikin vaihtavat autot tälle kaudelle siis 2-ovisiksi coupeiksi, kun tässä on monta vuotta ajettu niillä 4-ovisilla sedaneilla kyseisten merkkien toimesta.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Re: DTM
On kyllä joo. Ja Manuel Reuter vielä voitti 2006 ITC-sarjan tuolla Calibralla, eli ei ollut edes mikään hännän huippu, vaan huippuauto sarjassa. Ja täytyy sanoa, että se oli ainakin minulle todella hienoa kun pääsi tuon auton näkemään livenä Rüsselsheimissä Opelin tehtaalla joskus 10 vuotta sitten kerhoreissulla. Yksi hienoimpia kilpa-autoja mitä on koskaan tehty, ellei hienoin. Siis minun mielestäni.Migself kirjoitti:Siinä se kaunein DTM auto ikinä. Tuohon aikaan IMO DTM oli vielä jostaki kotosin.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Re: DTM
Taitaapi olla tuon sijasta JJ Lehdon vuonna 1995 ajama vuoden 1994-mallinen Calibra DTM eikä tuon kuvan mukainen 1996-mallinen... (teknisesti tuo siis eroaa siitä 1994-mallisesta erittäin paljon, yhtäläisyyksiä on oikeastaan vain tuossa Calibraa muistuttavassa korin yläosassa, kaikki muu on niissä täysin toisenlaista tekniikan, voimansiirron sekä jousituksen, rakenteiden sekä materiaalienkin suhteen). Rakennussarjat on aikoinaan tehty vain 1994 (Tamiya) ja 1995 (UT Models)-mallisista Calibroista, joista se 1995-mallinen oli jo lähempänä tuota 1996 ITC-Calibraa. Mutta kyllä ne keräilytavaraa ovat tänä päivänä, mullakin on niitä muutama kappale itselläni, tosin paketit on avattu, mutta rakentamattomia kuitenkin. Yksi on vielä JJ:n (siis Jyrki Järvilehdon, ei sun... ) omakätisellä nimikirjoituksella laatikossa varustettu... sori offtopic.JJ kirjoitti:Mulla ois tuo Tamiyan rakennussarjana avaamattomassa laatikossa!
Mutta tuo 1996 ITC Calibra oli siinä mielessä aiheeseen liittyvä, että se oli tehty yhteistyössä Williams F1-teamin kanssa, joka oli suunnitellut ja valmistanut voimansiirron autoon. Sama auto oli myös niin kallis valmistaa, että se käytännössä kaatoi koko ITC-sarjan kun Opel vetäytyi sarjasta ja sitten muutkin valmistajat perässä. Siinä oli mm. kauko-ohjatusti varikolta avattavia aerodynaamisia toimintoja, kuten etupuskurin jäähdytysaukot.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Re: DTM
Joo no en muista minkä vuotinen, kuitenkin avaamaton boksi ja mallia JJ Lehto.ata kirjoitti:Taitaapi olla tuon sijasta JJ Lehdon vuonna 1995 ajama vuoden 1994-mallinen Calibra DTM eikä tuon kuvan mukainen 1996-mallinen... (teknisesti tuo siis eroaa siitä 1994-mallisesta erittäin paljon, yhtäläisyyksiä on oikeastaan vain tuossa Calibraa muistuttavassa korin yläosassa, kaikki muu on niissä täysin toisenlaista tekniikan, voimansiirron sekä jousituksen, rakenteiden sekä materiaalienkin suhteen). Rakennussarjat on aikoinaan tehty vain 1994 (Tamiya) ja 1995 (UT Models)-mallisista Calibroista, joista se 1995-mallinen oli jo lähempänä tuota 1996 ITC-Calibraa. Mutta kyllä ne keräilytavaraa ovat tänä päivänä, mullakin on niitä muutama kappale itselläni, tosin paketit on avattu, mutta rakentamattomia kuitenkin. Yksi on vielä JJ:n (siis Jyrki Järvilehdon, ei sun... ) omakätisellä nimikirjoituksella laatikossa varustettu... sori offtopic.JJ kirjoitti:Mulla ois tuo Tamiyan rakennussarjana avaamattomassa laatikossa!
Mutta tuo 1996 ITC Calibra oli siinä mielessä aiheeseen liittyvä, että se oli tehty yhteistyössä Williams F1-teamin kanssa, joka oli suunnitellut ja valmistanut voimansiirron autoon. Sama auto oli myös niin kallis valmistaa, että se käytännössä kaatoi koko ITC-sarjan kun Opel vetäytyi sarjasta ja sitten muutkin valmistajat perässä. Siinä oli mm. kauko-ohjatusti varikolta avattavia aerodynaamisia toimintoja, kuten etupuskurin jäähdytysaukot.
-Janne
Corsa E OPC PP 2018
Corsa E OPC PP 2018
- Migself
- 'Admiral'
- Viestit: 175
- Liittynyt: 04 Joulu 2005, 16:46
- Paikkakunta: Pohjois-Savo, Lapinlahti
Re: DTM
Calibrassa oli jotain taikaa. Kaikki ton ajan DTM/ITC rakkineet oli oikeasti kauniita. Ja ne äänet... V8 Judd.
Harmittaa vaan vietävästi kun en päässy Helsinki Thunderiin nallikkana kummin kaa ..
Harmittaa vaan vietävästi kun en päässy Helsinki Thunderiin nallikkana kummin kaa ..
Hazi the white bastard dslwgn ft. Opc
Re: DTM
mielipiteensä kullakin, omasta mielestä hienoimmat on kyllä tulleet näiltä merkeiltäRookeri kirjoitti:Vaikka Opelimiehiä tässä ollaan ja nuorempanakin seurannu dtm:ää niin tuo uus M3 on kyllä omasta mielestäni kaikkein aikojen hienoin dtm auto.
-Janne
Corsa E OPC PP 2018
Corsa E OPC PP 2018