Omega V6 uuden hihnan ajoitusmerkit .

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Avatar
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023
Viestit: 3376
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 21:42
Paikkakunta: Harjavalta / Brushpower

Omega V6 uuden hihnan ajoitusmerkit .

Viesti Kirjoittaja sepse »

Jos verrataan Omegan V6 jakoremmin ajoitusmerkkejä vanhempi malli/uudempi - onko uudemman (se jossa ala säätörullan paikkaa on hieman muutettu ja sen alusprikka on paksumpi) sekä uusin (jossa ala säätörulla ei enää ole säädettävä) -hammasmäärä ja remmin pituus sama mutta nyt on tullut Gatesin remmejä joissa 3 ja 4 nokan merkit väärässä kohtaa . Liittyykö homma siihen että uusittu rakenne aiheuttaa eroavaisuuden ja remmiä myydään kaikkiin sopivana koska mitta ja hammasluku täsmää . Oudolta tuntuisi tämä mahdollisuus koska mielestäni matka kampiakselin pyörältä ekalle säätöpyörälle ja siitä 1 nokalle ja siltä 2 nokalle ja siitä ylä säätöpyörälle ja siitä 3 nokalle josta 4 nokalle näyttäisi säilyneen samana eli ei pitäisi sen takia olla merkit eri kohdassa vai.
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
Vastaa Viestiin