Moi.
Vaihdon inguun laatikon, joka oli oikea runkonumeroiden mukaan, mutta kappas kun sai nippuun, työnsi kytkin työsylinterin välistä nesteet pihalle.
Nytpä sitten oletin sen olleen rikki, vaihdoin uuden ja sama homma.. Ja aikaa paloi..
Tämän jälkeen katoin numeroinnit ja sain tietää tuohon vaihdetun astra lootan ja tieten kytkinpaketinkin..
Eli haluaisin tiedot mikä on nyt ero, lootan mitat vai kytkin paketti, vauhtipyörä? ..sais tuon oman sopimaan..
.. Entisen laakerit antoi soundeja.. Sekään ei tosin ole poissuljettu korjata.. Ja jos linkki sivulle missä olis kuvia..?
Vanha on 55194293 ja uusi on 55569882
Kiitos alustavasti
Insignia vaihdelaatikko erot M32 astra/ing.?
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13554
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Insignia vaihdelaatikko erot M32 astra/ing.?
viewtopic.php?f=4&t=238599&p=2440682&hi ... n#p2440682
Tuossa topic laakeroinnista.
Luulisin että irtonaisen laatikon saat liikkeessä laakeroitua ja shimmattua noin 1000-1400eurolla osineen ja töineen
Tuossa topic laakeroinnista.
Luulisin että irtonaisen laatikon saat liikkeessä laakeroitua ja shimmattua noin 1000-1400eurolla osineen ja töineen
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Insignia vaihdelaatikko erot M32 astra/ing.?
Niin jos olisi nuin helppo, vaan kysyinkin eroa...joku mölkvisti halvemmalla mennyt ja vaihtanut ignisiaan astran lootan ja tieten kytkin ja vauhtipyöräpaketin... Ja nyt on tilattu oikea laatikko, ja havaittu että on ainakin paikallaan ollut tuo heikompi loota jos ei koko tekniikka ole vaihdettu..
Ja nyt pitäs tieten vaihtaa vähintään kytkin sarja tai massapyörä että saa painelaakerin pelaamaan, ja tätä kysyin.. vai onko mahd. Lootan kuoressa tuo ero jolloin riittäs vaikka paineasetelma. ? ,
sekä plussakysärinä käykö inkun johtosarja tuoltaan astra koneeseen vai onko mahd.vaihdeltu muutakin pumppua yms.
ja mistä moottori numeron voi helpoiten paikallistaa tämän tarkistaakseen.
Eipä tiennyt pikaisesti opelin merkkiliikekään mikä on erona, mutta kytkin pakettia epäilisin tai sitten yritetään astran tekniikkaan ignisian lootaa joka ei sitten onnistu..?
Ideoita?
Ja nyt pitäs tieten vaihtaa vähintään kytkin sarja tai massapyörä että saa painelaakerin pelaamaan, ja tätä kysyin.. vai onko mahd. Lootan kuoressa tuo ero jolloin riittäs vaikka paineasetelma. ? ,
sekä plussakysärinä käykö inkun johtosarja tuoltaan astra koneeseen vai onko mahd.vaihdeltu muutakin pumppua yms.
ja mistä moottori numeron voi helpoiten paikallistaa tämän tarkistaakseen.
Eipä tiennyt pikaisesti opelin merkkiliikekään mikä on erona, mutta kytkin pakettia epäilisin tai sitten yritetään astran tekniikkaan ignisian lootaa joka ei sitten onnistu..?
Ideoita?
Re: Insignia vaihdelaatikko erot M32 astra/ing.?
m32 lootat siis kuusvaihteiset niin eikös välitykset vain muutu jos numerot poikkeeaa , autosilniki puolsata myy 550 eur lootan https://autossilniki.com/pl
Re: Insignia vaihdelaatikko erot M32 astra/ing.?
Onhan näissä eroja:
-gen1 ja gen2 2012,5 alkaen
-perävälitykset
-start/stop vai ei
-gen1 ja gen2 2012,5 alkaen
-perävälitykset
-start/stop vai ei
Re: Insignia vaihdelaatikko erot M32 astra/ing.?
Nyt näyttää että loota on numeroista huolimatta oikean kokoinen kytkimeen nähden kun mittailtu painelaakerin liikkeet, lieköhän kumiputki joka jousto osana nostanut ne paineet ettei päästä painetta kun löysää polkimen..tai jotain oli putkessa..
Ja lisämurhe että sitten ei pidä enää painetta tiivistekään joka tulee lootaan tulevaan metalliputkeen nippaan.
Empä ole huonompaa keksintöä vaihtanut..
Ja lisämurhe että sitten ei pidä enää painetta tiivistekään joka tulee lootaan tulevaan metalliputkeen nippaan.
Empä ole huonompaa keksintöä vaihtanut..
Re: Insignia vaihdelaatikko erot M32 astra/ing.?
Eiköhän nämä lootat kokonsa puolesta periaattessa asennu vaikka miten ristiin, mutta välityssuhteiden muuttaminen tai gen2 tilalle gen1 asentaminen kuulostaisi epäilyttävälle.