Öljytikusta on hävinnyt pää sen jälkeen kun viimeksi katsoin.
Mennyt aika siististi poikki tosta kohtaa missä tanko on lyöty lättänäksi.
Sielä se pää nyt seikkailee öljypohjassa. Mahtaakohan osua mihinkään liikkuvaan vai jääkö pohjalle chillaamaan?
Moottorina Z22YH, eli 2.2 Direct.
Onneksi oli takapenkillä aito ja käyttämätön tikku samalla osanumerolla valmiina.Öljytikun pää katosi koneeseen :D
- Lurttinen
- OCF Member 2018
- Viestit: 7429
- Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
- Paikkakunta: Tampere
- Jäsennumero: 1227
Öljytikun pää katosi koneeseen :D
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
prööt
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13544
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Öljytikun pää katosi koneeseen :D
Ei tee pahaa jos pysyy kiltisti painavana pohjalla eikä pomppaa sen alemman ketjunväliin?
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Öljytikun pää katosi koneeseen :D
Ei se sieltä mihinkään lähde ellet sja autoa katolleen.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Öljytikun pää katosi koneeseen :D
kerran kaverin ex-1.6astran tikun pää katkesi koneen sisälle. Ei tullut öljynvaihdon mukana ulos ja magneetillakin yritettiin sörkkiä sitä tuloksetta. No, ajeli sillä vielä tuhansia kilsoja öljytikunpää jossain koneen sisällä.
Ex Opel Kadett 1.6i -91, Opel Omega 2.0 GL -92, Omega 2.2 -02 STW.
Insignia sport tourer 2.0cdti 4x4 2015
Insignia sport tourer 2.0cdti 4x4 2015