Se F23 olis -98 G Astrasta, 2.0 16 TDI.
Sen takia kiinnostais kun toi F18 tuntu olevan aika pitkävälitteinen, niin eikös tommonen tiisselin boksi olis heti paljon lyhyemmillä välityksillä?
Ja jos noi numerot kertoo väännön kestosta niin eikö sen pitäis olla joku liki 30% suuremmalle väännölle mitoitettu?
Calibra 1996 2.0 8V C20NE vaihteisto?
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13557
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Calibra 1996 2.0 8V C20NE vaihteisto?
Diiselissä vasta pitkät onkin välitykset.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Calibra 1996 2.0 8V C20NE vaihteisto?
Jos vakio ne niin voi vähän olla erilaista se ajamisen tuntu kun taitanee jonnekkin 2000 pintaan tippua kiekat vitosella satasen vauhissa. Ihan hyvin nuo f18/20 on kestänyt vaikka tuplat ollut enemmän vääntöä mitä noiden pitäisi kestää. Ennemmin se ajotapa sen askin rikkoo
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Calibra 1996 2.0 8V C20NE vaihteisto?
Tuolla Bar 6 rallisa nopeudet on niin pieniä ettei siellä laatikolla ole väliä. Samoin pito on niin huono että ei säry vaihteistot.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)