Joo... Vähän siltähän se vaikuttaisi, että kerää painetta ja siten tuo termostaattikin oireilee. Samoin pientä ruplatusta on havaittavissa paisarissa jo ennen termarin aukeamista. No nyt on parina kertana auennut jo reilusti ennen 100 astetta, eli sen kanssa pystyy elämään. Olettaen, että jatkossakin toimii näin.sepse kirjoitti: ↑17 Loka 2019, 16:47 Tuo kansipahvi homma kuitenkin saa täältä äänen , aikanaan tosiaan mulla A Vectra ko vialla keräsi ilmaa järjestelmään , haittasi termostaatin toimintaa . Lisäksi vaikka miten varovasti pikkuhiljaa olis paisarin korkkia raotellu niin ilma "patsas" letkuissa lykkäs varmaankin puol litraa nestettä ulos , ja taas toimi vähän aikaa , ja kun oli jäähtynyt oli tietysti säiliö saman verran vajaa .
Myös jos ei korkkia raotellut niin pyrki ajamaan nestettä ulos korkin raosta .
Tuossahan on kirjoiteltu pakokaasu testistä , se varmaan kannattais uusia säiliöstä .
Muistelisin että kerääntyvä ilma melko helposti kuuluu kapiiniin "molinana" lämmityslaitteen kennossa .
Seppo
Katsastusmieheltäkin tuli terveisiä: Pakoputki läpimätä parista kohtaa, päästömittauksesta ei mennyt läpi. Käsijarrussakin tuttua ongelmaa, toisella puolella lähes olematon jarruvoima. ABS-valo tietysti paloi koko katsastuksen ajan, vaikka inssi sitä käynnisteli muutaman kerran. Sitten sammui, kun käynnistin itse auton hallissa tarkastuksen päätteeksi. Eisssssssss
Takavalon maadoituksesta on näköjään seurannut se ongelma, että saman puolen takavalo ei enää toimi. Toivottavasti olisi vain huono sattuma ja olisi polttimo palanut.
Vähän alkaa olla siinä ja siinä, jaksaako tähän enää hirveästi uhrata euroja. Kaikkihan nuo on tehtävissä, mutta pitää tutkia kuinka helppoa on löytää vaikka sitä pakoputkea tällaiseen menopeliin Inssiltä tuli kuitenkin kehuja pohjan kunnosta, eli käyttöikää olisi vielä jäljellä. Dinitrol-käsittely 20 vuotta sitten on ollut fiksu investointi silloiselta omistajalta.