I.4 turbokone 140 hv
I.4 turbokone 140 hv
Sytty moottorin vikavalo ja vikakoodi luettu PO171.Yhtenä vaihtoehtona oli venttiilikopassa olevan pyöreän osan rikkoutumisen joka imis ilmaa sisälle, mutta kun pistän sormen siihen koloon se ei ime ilmaa.Mistä lähtisin seuraavaksi etsimään vikaa?
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13543
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: I.4 turbokone 140 hv
P0171 laihaseos. Yleisin syy on imuvuoto eli tarkista että huohotinputket, öljykorkki, öljytikku, ilmanputsarinletkut on kunnolla kiinni.
Testerillä voisi tarkistaa hos lyhyt ja pitkäaikaisen säädön arvot.
Tuolla juttua myöskin
viewtopic.php?f=4&t=264982&p=2415703&hi ... 1#p2415703
Testerillä voisi tarkistaa hos lyhyt ja pitkäaikaisen säädön arvot.
Tuolla juttua myöskin
viewtopic.php?f=4&t=264982&p=2415703&hi ... 1#p2415703
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: I.4 turbokone 140 hv
Pyöreän kumikalvon rikkoutuessa tai toimiessa väärin turbo imee imupuolelle ilmaa sieltä venttiilikopasta.
Jos koneen käydessä öljykorkin avaaminen on vaikeaa ja avatessa suhahtaa , voi olla vika siinä kumikalvossa.
Niitä saa varaosiana ilman koko koppaa
https://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-OPE ... 3326743099
Kuten jo kirjoitettu, vika voi hyvinkin olla myös muualla.
Jos koneen käydessä öljykorkin avaaminen on vaikeaa ja avatessa suhahtaa , voi olla vika siinä kumikalvossa.
Niitä saa varaosiana ilman koko koppaa
https://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-OPE ... 3326743099
Kuten jo kirjoitettu, vika voi hyvinkin olla myös muualla.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i