Insignia M32-6 vaihteiston vaijerit ja vaihteiston siirtäjähässäkkä

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Avatar
eeroolli
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 73
Liittynyt: 08 Tammi 2007, 08:16
Paikkakunta: Uusikaupunki

Insignia M32-6 vaihteiston vaijerit ja vaihteiston siirtäjähässäkkä

Viesti Kirjoittaja eeroolli »

Pari kysymystä tietäjille:
1. Jos on tarpeen irrotella noita vaihteenvalitsinvaijereita vaihdelaatikon päästä, niin
lähteekö vaijerin päät irti vaihteensiirtäjästä vain kampeamalla niitä pallonivelistään?
2. Mikäli pitäisi irrottaa vaihteensiirtäjä laatikosta (lienee kiinni laatikossa 2 pultilla), niin tarvitseeko akkua ja sen koteloa
irrottaa pois tieltä vai saako irrotettua suoraan?
LISÄKYSYMYS: Tuleeko tuo vaihteensiirtäjä mekanismeineen ulos laatikosta vetämällä sitä suoraan noin 3 cm ulospäin,
jonka jälkeen taas kääntämällä vaihteensiirtäjää 90 astetta myötäpäivään saisi vedettyä ulos vaihdelaatikosta.

PS. Lopuksi, mikäli jollain on tarjota (tai tiedossa) toimivaa vaihteensiirtäjää mekanismeinen (M32-6), niin voi laittaa YyyVee:tä :)
Sopinee kaikkien M32-6 laatikoiden siirtäjämekanismit (esim. H ja J Astrat, A Insigniat vuodesta 2009-2012).
Myös SHORT SHIFteriä voi tarjota esim. https://www.short-shifters.com/q-shift- ... -2012.html :)
Vastaa Viestiin