Elikä vikakoodi 19 väärä pyörintänopeus tieto - tähän asti melko selvä auto käynnistyy kylmänä , sammuu melko nopeasti hieman käytyään ja kaasuteltuna -käynnistyy uudestaan hetken jäähdyttyään 10-15min kuluttua ja sammuu taas hetken kuluttua.
Asiaan -aikanaan oli paljonkin juttua (mutta tietenkään nyt ei löydy ) -Mikä on alkuperäis osan valmistaja Bosch vai Siemens - tarkoituksena olis netistä ettiskellä orkkis osa kun muistaakseni nuo tarvike osat ei tainneet oikein kestää . Boschia olis paljonkin tarjolla mutta olikos se orkkis tai yleensäkin toimiva merkki nykyään .
Missäs vuosimallissa tuon liittimen muoto muuttui ovaaliksi -tuossa on 99 mallin kone 98 mallin korissa ja vielä en liitintä onnistunut näkemään joten onkos noissa molemmissa 98 ja 99 jo ovaali liitin ja kyseessä 3.0 V6 .
Seppo
Opel Omega B MV6 99 kampiakselin asentotunnistin apuja .
- sepse
- OCF Member 2023
- Viestit: 3376
- Liittynyt: 12 Helmi 2007, 21:42
- Paikkakunta: Harjavalta / Brushpower
Opel Omega B MV6 99 kampiakselin asentotunnistin apuja .
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6
Re: Opel Omega B MV6 99 kampiakselin asentotunnistin apuja .
Bosch ovaalilla pitäs olla.
vm97 onjo ovaalilla
Itellä joskus tarvike kesti noin vuoden 20tkm ja nykysessä kestänyt jo 3v 30tkm
vm97 onjo ovaalilla
Itellä joskus tarvike kesti noin vuoden 20tkm ja nykysessä kestänyt jo 3v 30tkm
Omega B v6 3,0 vm-97autom. sedan
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
- sepse
- OCF Member 2023
- Viestit: 3376
- Liittynyt: 12 Helmi 2007, 21:42
- Paikkakunta: Harjavalta / Brushpower
Re: Opel Omega B MV6 99 kampiakselin asentotunnistin apuja .
No niin varaosa saapui Latviasta noin 25 eur orkkis Bosch- marmorilta ois ollu yli satkun runsaasti
Jännä juttu - en tiedä liittyykö tähän mutta kun tuo anturi oli lähellä tiltata kokonaan ilmeni semmonen vika että automaatin sport napin painaminen aiheutti mielenkiintoisen ketjureaktion , nappi pohjaan S rataskuvio paloi himmeästi ja melkein heti alkoi laturin valo hehkua -nappi ylös ja valot poistui- joka kerta sama ilmiö . Nyt kun anturi vaihdettu kaikki pelaa normaalisti . Olisko tuo sekoileva kierros tieto vaikuttanut tuohonkin vaiko isot kourani koneen takana poistivat tietämättään jonkun kontakti häiriön jossain liitoksessa
40 km vetasin sekalaista testi ajoa ja auto pysyi käynnissä jotenka remontti lienee kirjattava onnistuneeksi .
Seppo
Jännä juttu - en tiedä liittyykö tähän mutta kun tuo anturi oli lähellä tiltata kokonaan ilmeni semmonen vika että automaatin sport napin painaminen aiheutti mielenkiintoisen ketjureaktion , nappi pohjaan S rataskuvio paloi himmeästi ja melkein heti alkoi laturin valo hehkua -nappi ylös ja valot poistui- joka kerta sama ilmiö . Nyt kun anturi vaihdettu kaikki pelaa normaalisti . Olisko tuo sekoileva kierros tieto vaikuttanut tuohonkin vaiko isot kourani koneen takana poistivat tietämättään jonkun kontakti häiriön jossain liitoksessa
40 km vetasin sekalaista testi ajoa ja auto pysyi käynnissä jotenka remontti lienee kirjattava onnistuneeksi .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6