Z22XE kiristysmomentit

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Avatar
daa
'Senator'
'Senator'
Viestit: 429
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Z22XE kiristysmomentit

Viesti Kirjoittaja daa »

Tartteis tietää Z22XE ompun koneen moottorin kiristysmomentteja. Autodatasta tai muualta noi viralliset momentit

jakopäähän:
-Rullat
-kiristäjä
-vesipumppu
-kampiakselin hihnapyörä

muuta:
-pakosarjan pultit
-termostaattikotelo
Ex Opel Kadett 1.6i -91, Opel Omega 2.0 GL -92, Omega 2.2 -02 STW.
Insignia sport tourer 2.0cdti 4x4 2015
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15810
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Re: Z22XE kiristysmomentit

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Asillisella rannemomentilla.

M6 pultit 8Nm
M8 pultit 25Nm
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Avatar
Wesku79
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3585
Liittynyt: 15 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Raahe

Re: Z22XE kiristysmomentit

Viesti Kirjoittaja Wesku79 »

M12 ja suuremmat pultit Weiderin momenttiin :D

http://www.youtube.com/watch?v=hbTMcLt3A4w&t=10m15s
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Avatar
daa
'Senator'
'Senator'
Viestit: 429
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Z22XE kiristysmomentit

Viesti Kirjoittaja daa »

kiristin 20nm
Rullat 25nm
Vesipumppu 25nm
kampiakselin hihnapyörän pultit 20nm
imu ja pakosarja 22nm
Ex Opel Kadett 1.6i -91, Opel Omega 2.0 GL -92, Omega 2.2 -02 STW.
Insignia sport tourer 2.0cdti 4x4 2015
Vastaa Viestiin