3.0 MV6 Omega uutta konetta kasailemassa, kyssäreitä
Re: 3.0 MV6 Omega uutta konetta kasailemassa, kyssäreitä
kaasuläpän asentotunnistimessa on kyllä johto kiinni ja op-com ei siitä herjannutkaan.
Op-com taas toisaalta antoi vikakoodia "no rpm signal" ja maf mutta se johtuu siitä kun en omista maffia. edellinen omistaja vienyt.
Mistä rpm tieto tulee? on myös täysin mahdollista että liittyy ilmastointiin koska kennot jne putket ei ole paikallaan ja toinen on että tuo johto ei välttämättä ole edes oikeassa paikassa.
Op-com taas toisaalta antoi vikakoodia "no rpm signal" ja maf mutta se johtuu siitä kun en omista maffia. edellinen omistaja vienyt.
Mistä rpm tieto tulee? on myös täysin mahdollista että liittyy ilmastointiin koska kennot jne putket ei ole paikallaan ja toinen on että tuo johto ei välttämättä ole edes oikeassa paikassa.
Re: 3.0 MV6 Omega uutta konetta kasailemassa, kyssäreitä
Voisko olla kampiakselin anturin piuha?
Kaverin -95 MV6:ssa oli tuolla kohtaa tyhjä paikka. Oliko tää minkä vuotinen?
Kaverin -95 MV6:ssa oli tuolla kohtaa tyhjä paikka. Oliko tää minkä vuotinen?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Re: 3.0 MV6 Omega uutta konetta kasailemassa, kyssäreitä
voi antaa vikakoodin rpm:stä kun ei pyöri.
kampuran tunnistimen piuhan pää pitäisi olla kuskin kannen taka päässä ja itse tunnistimen öljynsuodattimen luona (3-napainen).
onko toi liitin 2 vai 3 napainen
kampuran tunnistimen piuhan pää pitäisi olla kuskin kannen taka päässä ja itse tunnistimen öljynsuodattimen luona (3-napainen).
onko toi liitin 2 vai 3 napainen
Omega B v6 3,0 vm-97autom. sedan
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Re: 3.0 MV6 Omega uutta konetta kasailemassa, kyssäreitä
Mulla Omegassa tuosta liittimestä menee nakutustunnistimelle johto.
Saab 9-3
Volvo V70
Volvo V70
Re: 3.0 MV6 Omega uutta konetta kasailemassa, kyssäreitä
Kaksinapainen on.
Täytyypäs tarkistaa.
Autonkin sain eilen käyntiin vihdoin ja viimein. Moottorin maajohto oli irti
Mutta sitten taas hauskoja juttuja huomasin kun auto kävi, öljynpainevalo palaa
Anturi on uusi ja viimeksi kun autoa käytettiin niin öp-valo sammui jo startissa. Pitääkö vaan uskaltaa käyttää tyhjää hetken että imaisee öljyt kiertoon?
Öljyä on kyllä ylämerkissä jne. Ja sitten viimeinen asia, auto käy tyhjää 3000rpm. Mitähän tähän keksisi?
Re: 3.0 MV6 Omega uutta konetta kasailemassa, kyssäreitä
Eihän se liitin ole tyhjäkäynti moottorin
Omega B v6 3,0 vm-97autom. sedan
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Re: 3.0 MV6 Omega uutta konetta kasailemassa, kyssäreitä
Hmm täytyypä tarkistaa. Mielestäni se on kyllä paikallaan.
Re: 3.0 MV6 Omega uutta konetta kasailemassa, kyssäreitä
Ettei ole mennyt 2 samanlaista liitintä ristiin?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Re: 3.0 MV6 Omega uutta konetta kasailemassa, kyssäreitä
Varmin tapahan ois selvittää mittaamalla mihinkä ecun nastaan liitin menee ja kattoo ecun bin outista selitys. Joskus joutunut toisten jäljiltä selvittelemään tolla tavalla
Omega B v6 3,0 vm-97autom. sedan
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Re: 3.0 MV6 Omega uutta konetta kasailemassa, kyssäreitä
Nyt meen kokeilemaan taas tulille. Maffikin löyty. Toivottavasti öljynpaineet löytyy tai sitte leikkaa.
Re: 3.0 MV6 Omega uutta konetta kasailemassa, kyssäreitä
Ei tuu öljynpaineita. Nyt on hyvät neuvot tarpeen. Öljynpaineet tuli heti kun ensikerran pyöräytin kun sain koneen paikalleen mutta nyt kun talven seissy niin ei valo sammu ja kansiinkaan ei tule öljyä. Öljynpaine anturi on uusi. Auttakaa miestä mäessä. En millään viittisi enää nostaa konetta pois.
Tyhjäkäyntikin tasoittui normaaliin kun sain maffin vihdoin ja viimein.
Tyhjäkäyntimoottorissa oli ihan erilainen liitin. muutama muutkin liitin on irti ja ei mitään hajua mihin ne menee.
Tyhjäkäyntikin tasoittui normaaliin kun sain maffin vihdoin ja viimein.
Re: 3.0 MV6 Omega uutta konetta kasailemassa, kyssäreitä
Onko sulla muuten lämpimässä tallissa auto vai pihalla ettei ois öljy sihti jäässä.
Jos pihalla niin vois koittaa lämmittää öljypohjaa
Jos pihalla niin vois koittaa lämmittää öljypohjaa
Omega B v6 3,0 vm-97autom. sedan
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Re: 3.0 MV6 Omega uutta konetta kasailemassa, kyssäreitä
Jäässähän se tuo paska oli. Vettä öljyssä aivan helvetisti. tiedä sitten mistä se sinne on päässyt kun ei vielä ole edes nesteitä laitettu koneeseen.
Nooo öljy on halpaa, vaihtoon ja uutta yritystä.
Nooo öljy on halpaa, vaihtoon ja uutta yritystä.