Calibra turbon lämpö ongelma
Calibra turbon lämpö ongelma
Kalikka alkanu nostaan lämpöjä + lämpömittari soutaa/on soutanut jo ennen lämpö ongelmia.. jäähyn nesteet vaihtumassa parin päivän kuluessa ja termari n. 2vuotta vanha. Missä mahtaa veden lämpötilamittari sijaita? Minkä asteinen termari olisi hyvä ilmastoidulle c20let turbolle? Kaikista mahdollisista vaihtoehdoista kaikki tipsit ja kommentit on tervetulleita!? niin ja flektit pelaa!
Re: Calibra turbon lämpö ongelma
Paljonko mittari näyttää? Pyöriikö flektit?
Perheen ex-Opelit 1990-2023 49kpl + 1.6milj.km.
Nyt vähän muitakin..
Nyt vähän muitakin..
Re: Calibra turbon lämpö ongelma
Ekan ja tokan viivan välissä ja siitä pomppaa sinne 100-110 yleensä kun autoa seisottaa jolloin flektit myös rävähtää päälle..ascona_c kirjoitti:Paljonko mittari näyttää? Pyöriikö flektit?
Re: Calibra turbon lämpö ongelma
Viime ajon jälkeen havaitsin myös että nestesäilöön yläpäähän tuleva ohkasempi letku (vasen) räkii nestettä pihalle letkun ja säiliön välistä.. tukossa??
Re: Calibra turbon lämpö ongelma
Oletko vielä tyhjäkäynnillä käyttänyt konetta niin, että sulla on paisuntasäiliön korkki auki? Kupliiko siellä? Ei pitäisi. Jos kuplii, niin kansipahvi rikki luultavasti. Se selittäisi tuon rajun lämpöjen nousun.Kordari94 kirjoitti:Viime ajon jälkeen havaitsin myös että nestesäilöön yläpäähän tuleva ohkasempi letku (vasen) räkii nestettä pihalle letkun ja säiliön välistä.. tukossa??
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa