Onnea uudelle astran omistajalle, valitsit maailman parhaimman auton ! Hyvä että et ottanut esim. VW:n romua vaan valitsit laatuauton.Nible kirjoitti:Tänään tuli haettua liikkeestä 5-ovinen Astra Enjoy 1.4T 88KW.
Toukokuun lopussa tilattu, ja silloin arvio toimitusajasta oli 11-13 viikkoa. Viime viikon perjantaina oli auto saapunut liikkeeseen eli 9 viikkoa tilauksesta.
Varustepaketeista tuli otettua Enjoyn pro, pro+ ja kuljettajan avustinpaketti.
Tuossa kun kävin mittarivirhettä katsomassa, niin gps:n mukaan mittarivirhe näyttää olevan 7%. Alla 215/50R17 renkaat.
Edellisessä Chevrolet Cruzessa (my2011) mittarivirhe oli 5km/h, oli nopeus sitten mitä tahansa. OBD:n kautta antoi samoja lukemia gps:n kanssa ja mittari sitten tuon 5km/h enemmän.
Kysymyksiä Astra j 1,4 turbo -11
Re: Kysymyksiä Astra j 1,4 turbo -11
OPEL ASTRA Sports Tourer Enjoy 1,4 Turbo ecoFLEX Start/Stop 88kW MT6 MY2013
Re: Kysymyksiä Astra j 1,4 turbo -11
Sohastaanpa pikkuisen tätäkin "kusiaispesää". Kamala mouhoaminen miten VAG on aina ja iänkaikkisesti parempi. Miten? TSI:n jakopääongelmat, TDI:n jumalaton öljynsyönti... Vagarenaa kun lukee, niin on todella hienoa että on tuollainen vertaistukiryhmä. Saa oikeen poika/tyttöporukassa istua koneella ja niistää nessuun samalla kun kiroaa mikä paska tulikaan ostettua. Jokusen VAG sohlon kanssa korjaamolla tapelleena ei ole herättäneet hirveitä ostohaluja. Vaan onhan se vain hienoo että 2010 luvulla saat lisätä litran ölppää tuhatta kilsaa kohden. Ei mahtanu edes 100datsuni kyetä moiseen öljynsyöntiin???
Mistä se sitten johtuu että volkkari ja esim toyota myy... Miettii tätä katajaista kansaa, niin eikö vastauskin ole selvä. Kun aikanaan oli kuplavolkkari...se paras ja ainoa niin pitäähän se olla nytkin volsu. Silloin jo totuttiin jatkuvaan moottorien korjaamiseen perinteet on pitkät. Näiden merkkien ongelmista vaietaan ja samalla ne opelin, jo 20 vuotta vanhat ongelmat nostetaan esiin. Molemmat merkit (toyota ja volsu) on vuosi toisensa jälkeen kyhänneet hyvin samanlaisia kötöstyksiä joita autoiksi kutsutaan. Hyvin pienillä muutoksilla. Ajattomia (lue tavallisia ja tylsiä)
Ja mitä octaviaan tulee, niin eikun ajamaan ja kuuntelemaan sitä rengasmelua yhdistettynä pintakovaan alustaan. Totta se sitten on niin hyvä, ko se niin myy tuulilasin tekstejä kun lukee niin kovin on VAG painotteista ylistystä. Eikös sen lehden omistuskoukerot jotenkin liity skodaan, audiin ja volsuun...vaan puolueeton autoalan julkaisujan se on jos heiltä kysytään. Vaan monasti tuntus menevän niin että sen lauluja laulat kenen leipää syöt...
Kun Opel toi markkinoille astra J mallin, niin Kuvat nähdessäni totesin sen olevan seuraava autoni. Muotoilu ja sisusta olivat nykyaikaista ja hienoa. Jos otti verrokiksi golffin niin peli oli selvä. Eipä saanut golffiin mitään kivaa sporttipakettia yms. Tarjolla oli tavallisen tylsää ja masentavaa sisustaa useamman tonnin kallimmalla. Ei kiitos. Joku täällä kehas vielä kehasta kuinka volsu on ollu muotilussakin aina edellä ehheeheheh kylläpä kyllä.senhän on oikeen huomannu kuinka suuria innovaatioita ne on niille tehneet, aina kun uusi malli on tullut.
Eiköhän se opelin myynti sieltä ala nousta, kun ihmiset alkavat huomata tuon VAG laadun. Toki se vaatii opelilta panostusta ja laadun pysymistä hyvänä. Niitä ennakkoluuloja kun on suomalaisilta kovin vaikea muuttaa. Tosin omassa kaveripiirissä oleva ns. Veripää VAG Mies ajelee tätä nykyä insignialla hyvin tyytyväisenä. Näin se maailma muuttuu
Huh. Tulipa niin pitkä paatos että en enää jaksa ottaa kantaa tähän BMW:n ylivertaisuuteen jos siitä 5 riviä raapasis niin se olis sodanjulistus koko vanhoillisbaijerilaisia veripää bemaristeja kohtaan. Täältä tähän. Eiku hei!
Mistä se sitten johtuu että volkkari ja esim toyota myy... Miettii tätä katajaista kansaa, niin eikö vastauskin ole selvä. Kun aikanaan oli kuplavolkkari...se paras ja ainoa niin pitäähän se olla nytkin volsu. Silloin jo totuttiin jatkuvaan moottorien korjaamiseen perinteet on pitkät. Näiden merkkien ongelmista vaietaan ja samalla ne opelin, jo 20 vuotta vanhat ongelmat nostetaan esiin. Molemmat merkit (toyota ja volsu) on vuosi toisensa jälkeen kyhänneet hyvin samanlaisia kötöstyksiä joita autoiksi kutsutaan. Hyvin pienillä muutoksilla. Ajattomia (lue tavallisia ja tylsiä)
Ja mitä octaviaan tulee, niin eikun ajamaan ja kuuntelemaan sitä rengasmelua yhdistettynä pintakovaan alustaan. Totta se sitten on niin hyvä, ko se niin myy tuulilasin tekstejä kun lukee niin kovin on VAG painotteista ylistystä. Eikös sen lehden omistuskoukerot jotenkin liity skodaan, audiin ja volsuun...vaan puolueeton autoalan julkaisujan se on jos heiltä kysytään. Vaan monasti tuntus menevän niin että sen lauluja laulat kenen leipää syöt...
Kun Opel toi markkinoille astra J mallin, niin Kuvat nähdessäni totesin sen olevan seuraava autoni. Muotoilu ja sisusta olivat nykyaikaista ja hienoa. Jos otti verrokiksi golffin niin peli oli selvä. Eipä saanut golffiin mitään kivaa sporttipakettia yms. Tarjolla oli tavallisen tylsää ja masentavaa sisustaa useamman tonnin kallimmalla. Ei kiitos. Joku täällä kehas vielä kehasta kuinka volsu on ollu muotilussakin aina edellä ehheeheheh kylläpä kyllä.senhän on oikeen huomannu kuinka suuria innovaatioita ne on niille tehneet, aina kun uusi malli on tullut.
Eiköhän se opelin myynti sieltä ala nousta, kun ihmiset alkavat huomata tuon VAG laadun. Toki se vaatii opelilta panostusta ja laadun pysymistä hyvänä. Niitä ennakkoluuloja kun on suomalaisilta kovin vaikea muuttaa. Tosin omassa kaveripiirissä oleva ns. Veripää VAG Mies ajelee tätä nykyä insignialla hyvin tyytyväisenä. Näin se maailma muuttuu
Huh. Tulipa niin pitkä paatos että en enää jaksa ottaa kantaa tähän BMW:n ylivertaisuuteen jos siitä 5 riviä raapasis niin se olis sodanjulistus koko vanhoillisbaijerilaisia veripää bemaristeja kohtaan. Täältä tähän. Eiku hei!
Re: Kysymyksiä Astra j 1,4 turbo -11
Onko sulla mikä rengastus?Opelkari kirjoitti:Tänään oli päivityksessä. Mittarinopeudella 80 todellinen 73, 90 - 83, 100 - 92, 110 - 100, 120-109, 130-119, 160-145
On kuulemma tosi hyvä Pajan mukaan lain mukaan saa olla +10%+-3kmh. Voi perkele miksi on niin pirun vaikeaa saada mittaria näyttämään oikein? Pystyykö joku harrastaja läppäreineen tehdä tuolle jotain? Vai olenko tottunut liian hyviin autoihin aikaisemmin?
Itellä vm.11 tourerissa on alla 18" pallot ja niillä mittarivirhe on turhan pieni. Mittarin mukaan 100 , todellinen 98.
Toi on jotenki muutenki aivan tajuttoman hyvä viedä noil 18 tuumasilla, ihanku tehdas ois sen tolle rengastukselle suunnitellu. Ajettavuus on pienemmillä paljon tunnottomampi ja löysempi. Tosin itellä on sport- alusta, seki varmaa vähä jeesaa tossa tukevuudessa.
Nastalliset talvirenkaat on koossa 17" ja mallia nokia. Niillä mittarivirhe kasvaa vähän mutta sinänsä sillä ei oo väliä ku ajettavuus romahtaa niin tunnottomaks että ei hirveesti tartte "sakkorajoja" hakea, toivoo vaan että selviäis hengissä. Seuraavat talvipallot tulee oleen jotain muuta ku nokiat, mikähän olis vähän jäykkärunkosempi?
Re: Kysymyksiä Astra j 1,4 turbo -11
[quote="mkn016"]Sohastaanpa pikkuisen tätäkin "kusiaispesää". Kamala mouhoaminen miten VAG on aina ja iänkaikkisesti parempi. Miten? TSI:n jakopääongelmat, TDI:n jumalaton öljynsyönti... Vagarenaa kun lukee, niin on todella hienoa että on tuollainen vertaistukiryhmä. Saa oikeen poika/tyttöporukassa istua koneella ja niistää nessuun samalla kun kiroaa mikä paska tulikaan ostettua. Jokusen VAG sohlon kanssa korjaamolla tapelleena ei ole herättäneet hirveitä ostohaluja. Vaan onhan se vain hienoo että 2010 luvulla saat lisätä litran ölppää tuhatta kilsaa kohden. Ei mahtanu edes 100datsuni kyetä moiseen öljynsyöntiin"
Jep, tämä uusi golf variant ei vedä vertoja astralle. Kalliimpi ja rumempi, varsinkin sisältä aika pelkistetty, hyi taatana. Golf ei yllä koskaan samaan luotettavuteen ja laatuun kuin uusi astra !
Jep, tämä uusi golf variant ei vedä vertoja astralle. Kalliimpi ja rumempi, varsinkin sisältä aika pelkistetty, hyi taatana. Golf ei yllä koskaan samaan luotettavuteen ja laatuun kuin uusi astra !
OPEL ASTRA Sports Tourer Enjoy 1,4 Turbo ecoFLEX Start/Stop 88kW MT6 MY2013
Re: Kysymyksiä Astra j 1,4 turbo -11
Toi vag muotoilu ja muut ominaisuudet vaan jostain syystä vetoavat suomalaisiin kuluttajiin. Eli mitä tylsemmän näköinen sen parempi. Tekniikka puoli ja sitä kautta kestävyys on kyllä jotenkin autolehtien avulla saatu haluttavaksi. Kai myös yksi syy niiden haluttavuuteen on yleensä aina hyvä ajettavuus ja sisätilojen viimeistely.
On muuten aika hyvän näköinen toi uus Insignia etenkin keulasta tosi onnistunut http://www.netcarshow.com/opel/2014-insignia/
- Opel Astra sedan 1,4 t -13 -
On muuten aika hyvän näköinen toi uus Insignia etenkin keulasta tosi onnistunut http://www.netcarshow.com/opel/2014-insignia/
- Opel Astra sedan 1,4 t -13 -
Insignia GS 1.6 T Exexutive classic MY20
Re: Kysymyksiä Astra j 1,4 turbo -11
Kyseessä on siis Insignian facelift, mutta muutoksia on niin sisällä kuin ulkonakin. Kävin tänään koeajamassa audi a3 sedanin vertailun vuoksi. Ajokkina siis 1,4 t stronic business varustelu + jotain extraa. Auton hinta 37000 eur ja siihen varmaan vielä lämmittimet ja talvirenkaat päälle eli ollaan ainakin 38000 eur. Kyllähän sen hinnan huomaa että kaikki on aika napakan tuntuista ja sisustusmateriaalit ovat ihan jees. Voisi kyllä olla vähän paremmatkin? Ajettavuus oli tietenkin kunnossa ja moottori ja vaihteisto pelasi yhteen todella hyvin. Moottori oli myös reilusti pirteempi kuin Astrassa. Auto oli tietenkin pienempi kuin Astra sisältä niin kuin A3 sukopolvi on. Rengasmelu samankokoisilla 17 tuuman vanteilla olli kovempi. Ohjaus oli liian jäykkä kaupunki ajossa ja istuma-asento oli liian korkea. Kun hyppäsi takaisin omaan autooni kaikki oli paljon helpompaa ja tilan tunnun huomasi. Oman auton hintani oli 27000 eur varusteineen ja en siis näe mitään järkeä laittaa kymppitonnia enemmän saadakseen sääli premiun auton.
Insignia GS 1.6 T Exexutive classic MY20
Re: Kysymyksiä Astra j 1,4 turbo -11
[quote="marlii"]Toi vag muotoilu ja muut ominaisuudet vaan jostain syystä vetoavat suomalaisiin kuluttajiin. Eli mitä tylsemmän näköinen sen parempi. Tekniikka puoli ja sitä kautta kestävyys on kyllä jotenkin autolehtien avulla saatu haluttavaksi. Kai myös yksi syy niiden haluttavuuteen on yleensä aina hyvä ajettavuus ja sisätilojen viimeistely"
Joo, se on kumma asia että huonommasta volkkarista halutaan maksaa tuhansia euroja enemmän. Nimeltä mainitsematon VW huolto on ainakin täällä meillä päin surkeeta luokkaa, en ole kuullut kuin huonoa. Kaikki tutut joilla on ollut VW, niin samaa ovat sanoneet, että on vikanen auto. Opel tulee vielä ohittamaan volkkarit, kunhan ihmiset tulevat tietoiseksi opelin laadusta. Laadusta on todisteena uuden astran käyttötesti saksalaisen auto und motorsport lehdessä, ei yhtään vikaa 2 vuodessa ja matkaa kertyi 102000km. Siinä voivat volkkari miehet selitellä, että miksi golffi ei pärjää, ei auta selitykset, astra on parempi, voittaja, ylivertainen, laadukkaampi, kauniimpi, kestävämpi, luotettavampi eli numero ykkönen.
Joo, se on kumma asia että huonommasta volkkarista halutaan maksaa tuhansia euroja enemmän. Nimeltä mainitsematon VW huolto on ainakin täällä meillä päin surkeeta luokkaa, en ole kuullut kuin huonoa. Kaikki tutut joilla on ollut VW, niin samaa ovat sanoneet, että on vikanen auto. Opel tulee vielä ohittamaan volkkarit, kunhan ihmiset tulevat tietoiseksi opelin laadusta. Laadusta on todisteena uuden astran käyttötesti saksalaisen auto und motorsport lehdessä, ei yhtään vikaa 2 vuodessa ja matkaa kertyi 102000km. Siinä voivat volkkari miehet selitellä, että miksi golffi ei pärjää, ei auta selitykset, astra on parempi, voittaja, ylivertainen, laadukkaampi, kauniimpi, kestävämpi, luotettavampi eli numero ykkönen.
OPEL ASTRA Sports Tourer Enjoy 1,4 Turbo ecoFLEX Start/Stop 88kW MT6 MY2013
Re: Kysymyksiä Astra j 1,4 turbo -11
Oli se surun päivä viime viikolla kun ystävä osti VW konsernin brändi merkin audin ja käytettynä. Auto oli Audi A4 sedan vm.2008 bensiinimoottorilla, mittarissa 78tkm ja hinta oli 25800€. Ei auttanut järkipuheet että tuolla rahalla olisi saanut uuden astran, ajamattoman auton jossa takuu, niin ei sitten ymmärtänyt millään mutta pitää olla audi ! Aivan käsittämätöntä hommaa maksaa volkkarin tekeleestä käytettynä tuommosia hintoja. Huvittavaa, 5vuotta vanha auto, samalla hinnalla olisi saanut laadukkaan Opelin.
OPEL ASTRA Sports Tourer Enjoy 1,4 Turbo ecoFLEX Start/Stop 88kW MT6 MY2013
Re: Kysymyksiä Astra j 1,4 turbo -11
Pitäisikö 88kW version car passissa lukea Engine type kohdassa A14NET vai A14NEL?
Pitäisikö 88kW version vin-koodissa 8. merkki olla c vai u?
Omassa kun car passissa lukee A14NET, vin-koodissa merkki c ja rekisteriin merkitty lukema 103kW, niin vähän alkoi mietityttämään.
n. 3500km on tässä vajaassa kahdessa kuukaudessa tullut ajettua ja ei mitään suurempaa ongelmaa ole vastaan vielä tullut. Radio tunkee lähetysmastojen läheisyydessä muita kanavia päälle. Lumia 720 puhelimen kanssa ei puhelut onnistu auton kautta ja etu tutkat huutelevat välillä vähän turhasta.
Pitäisikö 88kW version vin-koodissa 8. merkki olla c vai u?
Omassa kun car passissa lukee A14NET, vin-koodissa merkki c ja rekisteriin merkitty lukema 103kW, niin vähän alkoi mietityttämään.
n. 3500km on tässä vajaassa kahdessa kuukaudessa tullut ajettua ja ei mitään suurempaa ongelmaa ole vastaan vielä tullut. Radio tunkee lähetysmastojen läheisyydessä muita kanavia päälle. Lumia 720 puhelimen kanssa ei puhelut onnistu auton kautta ja etu tutkat huutelevat välillä vähän turhasta.
Grandland X PHEV Executive 300 Turbo A8 AWD MY20
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Re: Kysymyksiä Astra j 1,4 turbo -11
Kyllä enemmän huvittaa miten joku jaksaa vouhottaa toisten autovalinnoista tuollaisella tarmolla1.4turbo kirjoitti:Oli se surun päivä viime viikolla kun ystävä osti VW konsernin brändi merkin audin ja käytettynä. Auto oli Audi A4 sedan vm.2008 bensiinimoottorilla, mittarissa 78tkm ja hinta oli 25800€. Ei auttanut järkipuheet että tuolla rahalla olisi saanut uuden astran, ajamattoman auton jossa takuu, niin ei sitten ymmärtänyt millään mutta pitää olla audi ! Aivan käsittämätöntä hommaa maksaa volkkarin tekeleestä käytettynä tuommosia hintoja. Huvittavaa, 5vuotta vanha auto, samalla hinnalla olisi saanut laadukkaan Opelin.
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Re: Kysymyksiä Astra j 1,4 turbo -11
Se on huvittavaa, että joku yleensä vihtii ostaa uuden auton, tai yleensäkkin käyttää siihen kauhean summan rahaa. Ja sekin raha yleensä velkarahaa. Sehän hyvä tuossa audissa on että sillä on viiden vuoden jälkeenkin tuollainen hintam.k kirjoitti:Kyllä enemmän huvittaa miten joku jaksaa vouhottaa toisten autovalinnoista tuollaisella tarmolla1.4turbo kirjoitti:Oli se surun päivä viime viikolla kun ystävä osti VW konsernin brändi merkin audin ja käytettynä. Auto oli Audi A4 sedan vm.2008 bensiinimoottorilla, mittarissa 78tkm ja hinta oli 25800€. Ei auttanut järkipuheet että tuolla rahalla olisi saanut uuden astran, ajamattoman auton jossa takuu, niin ei sitten ymmärtänyt millään mutta pitää olla audi ! Aivan käsittämätöntä hommaa maksaa volkkarin tekeleestä käytettynä tuommosia hintoja. Huvittavaa, 5vuotta vanha auto, samalla hinnalla olisi saanut laadukkaan Opelin.
Opelista ei saisi puoliakaan viiden vuoden päästä.
Re: Kysymyksiä Astra j 1,4 turbo -11
^ Noo trollit on trollia kyllähän te tiedätte Ei pitäisi ruokkia näitä. Samaa mieltä olen m.k:n ja Woodyn kanssa mitä edellä tuossa kirjoittivat.
Re: Kysymyksiä Astra j 1,4 turbo -11
Olen luultavasti ostamassa Astran, joko 1.4T tai 1.6T koneella. Kävin jo yhtä koeajamassakin. Tuli tässä mieleeni pari kysymystä koskien kyseistä automallia.
1.) Ratissa oli puhelimen handsfree napit, oletin että autossa siis on bluetooth HF. Onko kuitenkin mahdollista että noi napit on aina ratissa, siitä huolimatta että onko autossa tuo handsfree vai ei. En tajunnut myyjältä tarkastaa että onko tuossa handsfree.
2.) Jos varustetaso on Sport, niin siinä on ne sporttijakkarat. Mutta onko niissä malleissa aina myös "urheilullinen" alusta?
3.) Jos autossa ei ole xenon valoja, niin onko niissä kuitenkin se päivävaloasento? Eli edessä palaa vain ne huomiovalot ja takavalot ei pala lainkaan jos on valoisat olosuhteet.
1.) Ratissa oli puhelimen handsfree napit, oletin että autossa siis on bluetooth HF. Onko kuitenkin mahdollista että noi napit on aina ratissa, siitä huolimatta että onko autossa tuo handsfree vai ei. En tajunnut myyjältä tarkastaa että onko tuossa handsfree.
2.) Jos varustetaso on Sport, niin siinä on ne sporttijakkarat. Mutta onko niissä malleissa aina myös "urheilullinen" alusta?
3.) Jos autossa ei ole xenon valoja, niin onko niissä kuitenkin se päivävaloasento? Eli edessä palaa vain ne huomiovalot ja takavalot ei pala lainkaan jos on valoisat olosuhteet.
Opel Astra J, 1.6T AT
Re: Kysymyksiä Astra j 1,4 turb. o -11
Vastaan kysymykseen 3. Omassa enjoy varustelutasossa homma toimii näin: kun valot on pois kytkettynä niin palaa edessä huomiovalot ja takana ei mitään. Näin myöskin vaikka olisi pilkko pimeetä. Seuraava asento on parkit jolloin myös takana palaa valot. Kolmannessa asennossa palaa kaikki valot myöskin sisällä (mittarit ja koelauta). Sedaniin olisi saanut Näkyvyys ja valopaketin, mutta en katsonut sitä tarpeelliseksi, koska en tykkää sadetunnistimen käytöstä. Vaikka autossani ei ole varsinaista ajovaloautomatiikkaa niin valot voivat olla aina asennossa kolme jolloin kaikki palaa, mutta sammuu kun avaimen ottaa virtalukosta.
Insignia GS 1.6 T Exexutive classic MY20
Re: Kysymyksiä Astra j 1,4 turbo -11
Ymmärtämykseni mukaan:
1) Astrassa ei ole aina BT-sarjaa vaikka rattikytkimet löytyisivätkin. Esim. allekirjoituksen autossa BT-sarja tuli mukaan vasta kun otti "Sport Pro"-paketin. Kannattaa tarkistaa asia ennen auton ostamista.
2) Urheilullinen alusta piti ainakin ennen tilata erikseen. Sen hinta oli tosin hyvin maltillinen (sähköisesti kolmeen toimintatilaan säädettävä Flex-Ride alusta oli taasen huomattavasti kalliimpi), joten joissain autoissa sellainen saattaa ollakin, mutta lähtökohtaisesti sitä ei ole vakiona Sport-version autoissa.
Paremmin asiaan perehtyneet korjatkoon...
1) Astrassa ei ole aina BT-sarjaa vaikka rattikytkimet löytyisivätkin. Esim. allekirjoituksen autossa BT-sarja tuli mukaan vasta kun otti "Sport Pro"-paketin. Kannattaa tarkistaa asia ennen auton ostamista.
2) Urheilullinen alusta piti ainakin ennen tilata erikseen. Sen hinta oli tosin hyvin maltillinen (sähköisesti kolmeen toimintatilaan säädettävä Flex-Ride alusta oli taasen huomattavasti kalliimpi), joten joissain autoissa sellainen saattaa ollakin, mutta lähtökohtaisesti sitä ei ole vakiona Sport-version autoissa.
Paremmin asiaan perehtyneet korjatkoon...
(Astra Sport 5D 1.4 Turbo A 3/2011)
(Astra ST Cosmo 1.6 CDTi 10/2014)
(Astra Sport 5D 1.7 CDTi 10/2011)
(Astra ST Cosmo 1.6 CDTi 10/2014)
(Astra Sport 5D 1.7 CDTi 10/2011)