Kääntäessäni kapiakselista räikällä niin sain käännettyä 180 astetta ja jämähti eli ventiili otti kiinni mäntään, otin remmin pois paikaltaan ja pistin ajotuksen paikalleen niin sit meni pyörittämällä ympäri, tosin remmi oli löysän oloinen kun katselin sitä.
Männissä näky yksi osuma jälki pakoventiililtä joka tosin oli aika pieni.
Kumpihan tässä kannattaa nyt oikeen tehdä, vaihtaa kansi uuteen vai koko kone, mietin että jos tuo kosketus on saanut hallaa muuallekkin eli alakerta..ym.
Mahtavan stressin ohella kyl kelpaa nyt hyvät mielipiteet.
Jos tuo jakopää nyt laitetaan tästä koneesta vielä uusiksi eli kannen vaihdolla niin sen saa tuttu autokorjaaja tehdä koska menee takuisiin ja itselläni ei inspiraatio enään kaikenkaikkiaan riitä moottoreiden remonteeraamisien kanssa.lmb-58 kirjoitti:kolmesta samanlaisesta kesällä purin mutta kun on huono muisti niin pitää laittaa vähän varauksella, ja ainahan kuvasta paremmin tajuaa, mutta jos joudut irroittamaan sen kiristimen keskiruuvin niin ole varovainen, itsellä nousi yhdestä kierteet matkaan ja sitten riitti käsitöitä, siihen ei käy yhtään korkeempi ruuvi mikä siinä on, otti johonkin kiinni, taas kun muistais mihin, eli oikeankokoisella kunnollisella torxilla varovasti irti, ihmeen tiukkaan puree kiinni.
Maksaahan tuokin heti enemmän kun korjattavaksi viedään mutta menetetty raha kyl sit näkyykin vaalenneilla hiuksilla.